RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

هزینه باور نکردنی هر ثانیه سازمان بیمه سلامت

۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۸/۲۳کد خبر: 264909
ایستانیوز:یک مسؤل سازمان بیمه سلامت گفت: هر ثانیه ۷۰۰ هزار تومان توسط سازمان بیمه سلامت هزینه می‌شود که مردم باید در جریان این اقدامات قرار گیرند و ‏علاوه بر این نسبت به دفترچه و حقوق بیمه‌ای خود آگاهی لازم را داشته باشند.‏
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از تسنیم، شاهرخ رامزی در آیین تقدیر از تلاش‌های مسئولان روابط عمومی اداره‌های کل بیمه سلامت در استان‌ها اظهار داشت: روابط عمومی ویترین سازمان محسوب می‌شود و به عنوان یکی از ابزارهای مهم در معرفی دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی ‌دارد. مردم با نگاه به عملکرد روابط عمومی پی به عملکرد سازمان می‌برند. در واقع برای ایجاد رضایت دریافت کنندگان خدمت، نقش ‌روابط عمومی بسیار مهم است.‌
 
رامزی ادامه داد: امسال در راستای سیاست‌های مدیریتی جدید، چهارچوب‌ها و دستورالعمل‌های مشخصی در روند فعالیت‌های سازمان ‌بیمه سلامت بنا گذاشته شد که مبتنی بر انضباط مالی، صیانت از حقوق بیمه شدگان و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم است تا ‌مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها به ادارات کل استانی ابلاغ شود.‌
 
وی با اشاره به این‌که این سازمان در سال جاری 23 هزار میلیارد تومان ‌در جهت تامین سلامت مردم هزینه خواهد کرد، افزود: هر ثانیه 700 هزار تومان توسط سازمان بیمه سلامت هزینه می‌شود که مردم باید در جریان این اقدامات قرار گیرند و ‌علاوه بر این نسبت به دفترچه و حقوق بیمه‌ای خود آگاهی لازم را داشته باشند.‌
 
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت با اشاره به این‌که بیمه سلامت به عنوان سازمان ارائه دهنده خدمت ‌باید در رعایت حقوق شهروندی پیش‌گام باشد، بیان کرد: راه‌اندازی سامانه 1666، استقرار معاونت آی تی و استقرار میزخدمت ناشی ‌از این است که قائل به حقوق شهروندی هستیم و باید پاسخ‌گوی مردم باشیم.‌
 
رامزی همچنین از راه‌اندازی شورای راهبری آموزش و ارتقای سلامت سازمان بیمه سلامت در راستای ارتقای سطح زندگی سالم ‌مردم خبر داد و گفت: باید به پیش‌گیری قبل از درمان توجه کنیم و در جهت ارتقای مهارت‌های زندگی افراد اعم از رفتار در خانواده، ‌جامعه، نحوه برخورد با کودکان و رژیم غذایی تلاش کنیم و بر این باوریم که هزینه پیش‌گیری بسیار کمتر از درمان است.‌
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *