RSS
امروز چهارشنبه ، ۲ مرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

گاز خلیج فارس میهمان بورس انرژی

ارز مجازی مسیر بالقوه ایران برای عبور از تحریم‌های آمریکا

پیام تشکر رئیس‎کل سازمان مالیاتی از مودیان و کارکنان نظام مالیاتی

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات در پی قهرمانی‌ تکواندوکاران نوجوان کشور در مسابقات آسیایی

افزایش ۶۰ درصدی سرمایه بیمه کوثر از محل انباشته و اندوخته

تورم سالانه، از ۴۰ درصد فراتر رفت

اما و اگرهای یک مدیر بانکی برای مالیات سود سپرده

مجمع بانک پارسیان به ۷مرداد موکول شد

مجمع بانک سامان به ۱۳ مرداد موکول شد

حضور مؤثر بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ

بدهی بانک ایران زمین صفر شد

دستور کار قرار گرفتن قانون‌گذاری بیمه مرکزی

۵ نکته درباره الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه از بدهی تسهیلات

نرخ رسمی ۲۸ ارز کاهش یافت

کاهش ۴۴ درصدی ارزش معاملات اوراق تسهیلات مسکن

ارائه مدل جامع ارتقای نظام نظارت مالی کشور

فرصت مراجعه تسهیلات‌گیرندگان دارای بدهی غیرجاری تا پایان آبان ماه

اطلاعات صورت‌های مالی بانک گردشگری شفاف شد

بانک‌ها خط مقدم ایجاد تحولات زیرساختی در کشور

خدمات بانک توسعه تعاون با فعالیت تعاونی‌ها پیوند خورده است

حمایت از رونق تولید، سیاست کلان بانک ملی

نگاهی به اقدامات ویژه و عملکرد بانک رفاه

تغییرات در سرشماره پیامک به کاربران بانک توسعه صادرات

فرصت اصلاح نظام درآمدی با اتکا بر درآمدهای مالیاتی

عملکردبانک ملی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی

دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی

عقب ماندگی خدمات بانکی خلاف واقع است

۱۲:۱ - ۱۳۹۷/۸/۱۷کد خبر: 264602
ایستانیوز:دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی گفت: ادعای عقب ماندگی خدمات الکترونیکی بانکی، ادعایی خلاف واقع است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدرضا جمشیدی در خصوص برخی خبرها و حواشی اخیر درباره عقب ماندگی خدمات الکترونیکی بانکی، به ایبِنا اظهار داشت: شاید به صورت موردی در یکی از بانک‌ها و موسسات اعتباری به دلیل عبور از دوران گذار با برخی نقاط ضعف و کاستی ها در این زمینه مواجه باشند اما تعمیم موضوع در سایر بانک‌ها و یا موسسات اعتباری ایران به شهادت پژوهشی عینی و مراجعاتی به بانک‌ها، نشان‌دهنده دوری از واقعیت و خلاف اینگونه ادعاها است.
وی افزود: این در حالیست که بسیاری از این خدمات از زمان ارائه آن‌ها (حدود هشت ساله اخیر) تاکنون فاقد کارمزد و درآمدی برای بانک‌ها بوده و هزینه های پژوهشی در ابداع، تامین تجهیزات و نرم افزار و پرستاری روزانه از آن‌ها و ... از محل درآمدهای غیر مشاع بانک‌ها و موسسات اعتباری انجام گرفته و اگر کارمزدی برای بعضی از خدمات دریافت می شود منحصر به خدماتی است که قبل از زمان مورد اشاره در فوق ایجاد شده و ارائه می شود و از سال ۱۳۸۸ تاکنون از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعدیلاتی برای آنها در نظر گرفته نشده است.
دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی در این‌باره ادامه داد: هم اکنون افتتاح حساب برای مشتریان، صدور ضمانت نامه های بانکی و اعطای تسهیلات اعم از بررسی‌های مربوطه، سنجش‌های اعتباری مشتریان و ...  در نهایت واریز وجه تسهیلات و یا صدور ضمانتنامه ها و استعلام های بعدی از کمیت و کیفیت و پی جویی مستندات مربوطه از طریق سامانه های مختلفی که با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، در قریب به اتفاق بانک‌ها و موسسات اعتباری در حال اجرا است، به شکلی که اغلب این خدمات بصورت برخط (Online) به متقاضیان آن‌ها ارائه می شود.
جمشیدی گفت: امیدوارم در شرایط فعلی که هجمه های فراوان و غیرمنصفانه ای علیه نظام بانکی کشور رواج یافته و خدمات عظیم این صنف همراه را در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی کشور و وفادار به استقرار زیربناهای گسترده اقتصادی، تولیدی، خدماتی و بازرگانی نادیده می‌گیرند، کارشناسان و صاحب نظران محترم فحوای کلام و سوی قلم خود را به زیبندگی انصاف و دقت نظر در اوصاف موضوع همراه سازند.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *