RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

بانک ملی ایران رکورد خود را شکست

پیام رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت فرارسیدن سال جدید

کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی

​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد

کشتی اقتصاد در سال ۱۳۹۸ به کدام سو ‌می‌رود؟

ساخت ۱۳۰هزار مسکن با ابزار صندوق زمین و ساختمان از سال آینده

ریسک نوسان قیمت فولاد در قراردادهای آتی بیمه می شود

طلا صعود کرد

نوروز ۹۸، بیمه سامان در کنار مشتریان

بررسی رتبه ایران در شاخص‌های بین المللی منتخب

درج نماد یک شرکت سرمایه‌گذاری در بورس

آخرین مرحله تسویه اوراق بهادار اسلامی دولت در سال ۹۷

معرفی با ارزش ترین صنایع بازار سهام

کاهش نرخ ۱۵ ارزبانکی در آخرین روز کاری سال ۹۷

اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۸

برگزاری مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون

مروری بر مهم‌ترین‌ اتفاقات بانکی سال۹۷

حداقل دستمزد کارگران، یک میلیون و ۵۱۶هزار تومان تعیین شد

هیچ محدودیتی در روابط چین و ایران وجود ندارد

لغو مزایده خصوصی‌سازی در دقیقه نود

«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه اعتباری کوثر به حد نصاب نرسید

انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران

اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی برای آزادی زندانیان

اپلیکیشن پرداخت صاپ ٤٠ سکه بهار آزادی جایزه می‌دهد

دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی

عقب ماندگی خدمات بانکی خلاف واقع است

۱۲:۱ - ۱۳۹۷/۸/۱۷کد خبر: 264602
ایستانیوز:دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی گفت: ادعای عقب ماندگی خدمات الکترونیکی بانکی، ادعایی خلاف واقع است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدرضا جمشیدی در خصوص برخی خبرها و حواشی اخیر درباره عقب ماندگی خدمات الکترونیکی بانکی، به ایبِنا اظهار داشت: شاید به صورت موردی در یکی از بانک‌ها و موسسات اعتباری به دلیل عبور از دوران گذار با برخی نقاط ضعف و کاستی ها در این زمینه مواجه باشند اما تعمیم موضوع در سایر بانک‌ها و یا موسسات اعتباری ایران به شهادت پژوهشی عینی و مراجعاتی به بانک‌ها، نشان‌دهنده دوری از واقعیت و خلاف اینگونه ادعاها است.
وی افزود: این در حالیست که بسیاری از این خدمات از زمان ارائه آن‌ها (حدود هشت ساله اخیر) تاکنون فاقد کارمزد و درآمدی برای بانک‌ها بوده و هزینه های پژوهشی در ابداع، تامین تجهیزات و نرم افزار و پرستاری روزانه از آن‌ها و ... از محل درآمدهای غیر مشاع بانک‌ها و موسسات اعتباری انجام گرفته و اگر کارمزدی برای بعضی از خدمات دریافت می شود منحصر به خدماتی است که قبل از زمان مورد اشاره در فوق ایجاد شده و ارائه می شود و از سال ۱۳۸۸ تاکنون از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعدیلاتی برای آنها در نظر گرفته نشده است.
دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی در این‌باره ادامه داد: هم اکنون افتتاح حساب برای مشتریان، صدور ضمانت نامه های بانکی و اعطای تسهیلات اعم از بررسی‌های مربوطه، سنجش‌های اعتباری مشتریان و ...  در نهایت واریز وجه تسهیلات و یا صدور ضمانتنامه ها و استعلام های بعدی از کمیت و کیفیت و پی جویی مستندات مربوطه از طریق سامانه های مختلفی که با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، در قریب به اتفاق بانک‌ها و موسسات اعتباری در حال اجرا است، به شکلی که اغلب این خدمات بصورت برخط (Online) به متقاضیان آن‌ها ارائه می شود.
جمشیدی گفت: امیدوارم در شرایط فعلی که هجمه های فراوان و غیرمنصفانه ای علیه نظام بانکی کشور رواج یافته و خدمات عظیم این صنف همراه را در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی کشور و وفادار به استقرار زیربناهای گسترده اقتصادی، تولیدی، خدماتی و بازرگانی نادیده می‌گیرند، کارشناسان و صاحب نظران محترم فحوای کلام و سوی قلم خود را به زیبندگی انصاف و دقت نظر در اوصاف موضوع همراه سازند.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *