RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ دی ۱۳۹۷
آخرین اخبار

وظیفه بانک توسعه تعاون ارائه خدمات تخصصی بانکی به تعاونگران است

وزیر اقتصاد: از ممنوع‌الخروجی رییس خصوصی‌سازی بی‌اطلاعم

قدردانی از بانک سامان درهمایش ملی تجلیل ازبرگزیدگان مسئولیت‌پذیری

عرضه مرحله سوم نفت در بورس قطعی شد

رضایت اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی درودگران از بانک توسعه تعاون

تسهیلات ارزان‌قیمت بانک‌پاسارگاد برای فعالان اقتصادی

محصول بانک رفاه محصول برتر ایرانی شد

حکم قطعی پرونده ۵ صراف صادر شد

ارسال لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام

ثبت افزایش سرمایه ۱۲درصدی «فخاس»

سودسازی ۹۰۱ریالی «شتران» برای هرسهم

سود ۴۴ تومانی برای هرسهم «فسرب»

سود ۴ریالی در گزارش ۹ ماهه «خشرق»

افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی در «سمگا»

افزایش سرمایه «اتکام» تصویب شد

باجه بانک سینا در یاسوج به بهره برداری رسید

حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود

اعلام زمان برگزاری مجمع صاحبان سهام بانک گردشگری

آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران

واریز سود سهام عدالت مشمولان ادامه دارد

اقتصاد پویا و مولد در سایه صلح جاری است

رکورد شکنی سهام بانک دی در بازار سرمایه

نرخ دلار ۱۱هزارو ۳۳۴تومان

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

بیمه‌ها به پلاسکو چقدر خسارت دادند؟

دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی

عقب ماندگی خدمات بانکی خلاف واقع است

۱۲:۱ - ۱۳۹۷/۸/۱۷کد خبر: 264602
ایستانیوز:دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی گفت: ادعای عقب ماندگی خدمات الکترونیکی بانکی، ادعایی خلاف واقع است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدرضا جمشیدی در خصوص برخی خبرها و حواشی اخیر درباره عقب ماندگی خدمات الکترونیکی بانکی، به ایبِنا اظهار داشت: شاید به صورت موردی در یکی از بانک‌ها و موسسات اعتباری به دلیل عبور از دوران گذار با برخی نقاط ضعف و کاستی ها در این زمینه مواجه باشند اما تعمیم موضوع در سایر بانک‌ها و یا موسسات اعتباری ایران به شهادت پژوهشی عینی و مراجعاتی به بانک‌ها، نشان‌دهنده دوری از واقعیت و خلاف اینگونه ادعاها است.
وی افزود: این در حالیست که بسیاری از این خدمات از زمان ارائه آن‌ها (حدود هشت ساله اخیر) تاکنون فاقد کارمزد و درآمدی برای بانک‌ها بوده و هزینه های پژوهشی در ابداع، تامین تجهیزات و نرم افزار و پرستاری روزانه از آن‌ها و ... از محل درآمدهای غیر مشاع بانک‌ها و موسسات اعتباری انجام گرفته و اگر کارمزدی برای بعضی از خدمات دریافت می شود منحصر به خدماتی است که قبل از زمان مورد اشاره در فوق ایجاد شده و ارائه می شود و از سال ۱۳۸۸ تاکنون از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعدیلاتی برای آنها در نظر گرفته نشده است.
دبیرکل کانون بانک ها و موسات اعتباری خصوصی در این‌باره ادامه داد: هم اکنون افتتاح حساب برای مشتریان، صدور ضمانت نامه های بانکی و اعطای تسهیلات اعم از بررسی‌های مربوطه، سنجش‌های اعتباری مشتریان و ...  در نهایت واریز وجه تسهیلات و یا صدور ضمانتنامه ها و استعلام های بعدی از کمیت و کیفیت و پی جویی مستندات مربوطه از طریق سامانه های مختلفی که با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، در قریب به اتفاق بانک‌ها و موسسات اعتباری در حال اجرا است، به شکلی که اغلب این خدمات بصورت برخط (Online) به متقاضیان آن‌ها ارائه می شود.
جمشیدی گفت: امیدوارم در شرایط فعلی که هجمه های فراوان و غیرمنصفانه ای علیه نظام بانکی کشور رواج یافته و خدمات عظیم این صنف همراه را در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی کشور و وفادار به استقرار زیربناهای گسترده اقتصادی، تولیدی، خدماتی و بازرگانی نادیده می‌گیرند، کارشناسان و صاحب نظران محترم فحوای کلام و سوی قلم خود را به زیبندگی انصاف و دقت نظر در اوصاف موضوع همراه سازند.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *