RSS
امروز سه شنبه ، ۲۲ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اختلاف نظر کارشناسان و سرمایه گذاران درباره روند قیمت طلا

آثار منفی طرح اصلاح ماده ۱۳۳قانون مالیات‌های مستقیم

راهکارهای بهبود رتبه ایران در شاخص «پرداخت مالیات»

رویای رقابت در یک بازار آزاد با ابزارهای مدرن

خودنمایی سایه فساد بر فراز تشکیلات بورس کالا

گزیده آمارهای اقتصادی شهریور ماه سال ۱۳۹۷ منتشر شد

جشنواره بیستابیست بانک ملی ایران برندگان خود را شناخت

تمدید ثبت‌سفارش بدون کارمزد شد

چهار راهکار افزایش استقبال بخش خصوصی از عرضه نفت در بورس

قیمت سکه طرح جدید ۴.۳ میلیون تومان شد

تغییر سقف تراکنش خرید از کارت‌های بانک سامان

شایعه قطع دسترسی بعضی بانک‌ها به سوئیفت صحت ندارد

«بام» را ایمن‌تر کنید

بانک خاورمیانه سودآورترین و پُربازده‌ترین بانک ایران شد

اعلام برندگان دومین جشنواره کارت هدیه بانک دی

تاثیر رئیس جدید شورای عالی بورس بر بازارهای مالی

اصلاحیه بخشنامه نحوه بازگشت ارز صادراتی

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از شمول واگذاری‌ها خارج شد

ضعف نقدینگی در بازار سرمایه

شهروندان مراقب کلاهبرداری اسکیمر باشند

دلایل افت و خیز قیمت سکه در بازار

تبعات وضع انواع عوارض بر صنعت بیمه

رشد ۱۲۶ درصدی شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه برای استارتاپ ها ایجاد می‌کنیم

ارایه خدمات صندوق های بازنشستگی با مشکل مواجه می شود

صرفه جویی، فرهنگ سازمانی ماست

محمد رضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۸/۱۵کد خبر: 264572
ایستانیوز:به طور کلی می توان هزینه های سازمان بزرگی مانند بانک ملی ایران را به دو بخش هزینه های عملیاتی (سود سپرده ها) و غیر عملیاتی (اداری و پرسنلی و سرمایه ای) تقسیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی، همه مستندات گواهی می دهد که طی سالهای اخیر، تلاش بر بهبود سطح معیشت کارکنان بوده، بنابراین هزینه های پرسنلی نه تنها با کاهش رو به رو نشده است، بلکه شاهد افزایش منطقی آن نیز بوده ایم.
 
در حوزه توسعه محصولات، خدمت رسانی به مشتریان و ایجاد امکانات بیشتر برای کاربران و خدمات گیرندگان از بانک ملی ایران نیز هزینه ها به بهترین شکل بوده و به این بخش به عنوان سرمایه بانک نگاه شده است.
 
هزینه های عملیاتی اما همواره قابلیت تعدیل داشته و دارد. گرچه مهمترین بخش هزینه های عملیاتی بانک ملی ایران به سود پرداختی به سپرده گذاران بر می گردد، اما همواره نگاه مدیران و کارکنان به بانک، مانند اعضای یک کارخانه تولیدی بوده است.
 
مواد اولیه این کارخانه، منابع دریافتی است؛ محصول این کارخانه، خدمات بانکی و سود آن، رضایت مشتریان و کارکنان است. تامین مواد اولیه ارزان قیمت برای کارخانه ای مانند بانک، با تلاش بی وقفه کارکنان شعب محقق می شود. این موضوع به خوبی در دستور کار کارکنان بانک قرار گرفته و با سرعت هر چه بیشتر در حال انجام است.
 
از سوی دیگر پرداخت درست و به جای تسهیلات، باعث بازگشت به موقع آن و در نتیجه کسب سود برای بانک و ذینفعان آن یعنی مردم می شود. دستاورد دیگر این روند، چرخش پول میان تولیدکنندگان و در نهایت رونق گرفتن تولید و اشتغال می شود.
 
تحقق درست چرخه دریافت منابع ارزان قیمت، رساندن آن به دست نیازمند واقعی و کسب سود منطقی و قانونی، منابع و مصارف بانک را در یک تعادل مثبت نگه داشته است.
 
همکاران من اگر چه در سطح کلان به منابع و مصارف بانک به صورت ویژه توجه دارند، اما در سطوح خرد نیز این هزینه های اداری را از یاد نبرده اند. منطقی کردن برگزاری همایش ها، بهینه کردن مصرف انرژی و ... از این جمله اند.
 
کارکنان بانک ملی ایران به این اعتقاد دارند که منابع بانک، منابع مردم و کشور است. «صرفه جویی» اگر به معنای مدیریت بهینه منابع و مصارف، کاهش هزینه های غیرضروری و درست مصرف کردن تعبیر شود، می توان گفت که فرهنگ سازمانی و نهادینه شده در بانک ملی ایران است.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *