RSS
امروز جمعه ، ۲ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازی

بانک ملی ایران رکورد خود را شکست

پیام رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت فرارسیدن سال جدید

کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی

​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد

کشتی اقتصاد در سال ۱۳۹۸ به کدام سو ‌می‌رود؟

ساخت ۱۳۰هزار مسکن با ابزار صندوق زمین و ساختمان از سال آینده

ریسک نوسان قیمت فولاد در قراردادهای آتی بیمه می شود

طلا صعود کرد

نوروز ۹۸، بیمه سامان در کنار مشتریان

بررسی رتبه ایران در شاخص‌های بین المللی منتخب

درج نماد یک شرکت سرمایه‌گذاری در بورس

آخرین مرحله تسویه اوراق بهادار اسلامی دولت در سال ۹۷

معرفی با ارزش ترین صنایع بازار سهام

کاهش نرخ ۱۵ ارزبانکی در آخرین روز کاری سال ۹۷

اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۸

برگزاری مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون

مروری بر مهم‌ترین‌ اتفاقات بانکی سال۹۷

حداقل دستمزد کارگران، یک میلیون و ۵۱۶هزار تومان تعیین شد

هیچ محدودیتی در روابط چین و ایران وجود ندارد

لغو مزایده خصوصی‌سازی در دقیقه نود

«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه اعتباری کوثر به حد نصاب نرسید

اخبار پربازدید

کمپین پاییزی ارائه خدمات رایگان نرم افزاری هوآوی

۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۸/۱۴کد خبر: ۲۶۴۵۴۲
ایستانیوز:هوآوی با اشراف به اهمیت کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین در جهت احترام به مشتریان خود که از گوشی‌های هوشمند این برند استفاده می‌کنند، کمپین‌هایی با هدف ارائه خدماتی بیش از آنچه به صورت استاندارد برای محصولات این برند تعریف شده داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در واقع هوآوی نه تنها خود را متعهد به ارائه دقیق خدمات پس از فروش محصولات خود مطابق استانداردهای روز دنیا می‌داند، بلکه معتقد است شأن و جایگاه مشتریان ایرانی هوآوی ایجاب می‌کند که فراتر از آنچه مورد انتظار آنهاست به ایشان خدمت ارائه کند. با توجه به هدف ذکر شده هوآوی به زودی کمپین ارائه خدمات رایگان نرم افزاری را با عنوان "کمپین پاییزی خدمات نرم افزاری هوآوی" آغاز خواهد کرد.
 
در طول این رویداد ارائه خدمات رایگان نرم افزاری شامل برطرف کردن عیوب نرم افزاری،  نصب آخرین بروز رسانی‌های ارائه شده در کنار خدمات پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه خدمات ارزشمند دیگری مانند کالیبره کردن سنسورها و صفحه نمایش، انجام خدمات باکتری زدایی از گوشی و بهینه‌سازی تنظیمات گوشی‌های هوآوی نیز در این رویداد به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
 
لازم به ذکر است که این خدمات به کلیه گوشی‌های دارای گارانتی و حتی خارج از گارانتی هوآوی ارائه می‌شود لذا کاربرانی که مدت زمان گارانتی گوشی‌های آنها نیز به اتمام رسیده هم می توانند از این خدمات رایگان بهره ببرند.
 
هوآوی خدمات رایگان فوق الذکر را به کاربران خود از 19 تا 24 آبان ماه ارائه می‌کند و کاربران گوشی‌های هوآوی می‌توانند در این مدت زمان با مراجعه به مرکز خدمات هوآوی شعبه مجتمع چارسو تهران از این خدمات بهره‌مند شوند.
 
 برای اطلاعات بیشتر در خصوص سایر جزئیات این رویداد می توانید با شماره 021-42000 تماس یا به اپلیکشن Hi-Care که در همه گوشی‌های هوآوی نصب شده است مراجعه فرمایید.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *