RSS
امروز سه شنبه ، ۲۲ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اختلاف نظر کارشناسان و سرمایه گذاران درباره روند قیمت طلا

آثار منفی طرح اصلاح ماده ۱۳۳قانون مالیات‌های مستقیم

راهکارهای بهبود رتبه ایران در شاخص «پرداخت مالیات»

رویای رقابت در یک بازار آزاد با ابزارهای مدرن

خودنمایی سایه فساد بر فراز تشکیلات بورس کالا

گزیده آمارهای اقتصادی شهریور ماه سال ۱۳۹۷ منتشر شد

جشنواره بیستابیست بانک ملی ایران برندگان خود را شناخت

تمدید ثبت‌سفارش بدون کارمزد شد

چهار راهکار افزایش استقبال بخش خصوصی از عرضه نفت در بورس

قیمت سکه طرح جدید ۴.۳ میلیون تومان شد

تغییر سقف تراکنش خرید از کارت‌های بانک سامان

شایعه قطع دسترسی بعضی بانک‌ها به سوئیفت صحت ندارد

«بام» را ایمن‌تر کنید

بانک خاورمیانه سودآورترین و پُربازده‌ترین بانک ایران شد

اعلام برندگان دومین جشنواره کارت هدیه بانک دی

تاثیر رئیس جدید شورای عالی بورس بر بازارهای مالی

اصلاحیه بخشنامه نحوه بازگشت ارز صادراتی

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از شمول واگذاری‌ها خارج شد

ضعف نقدینگی در بازار سرمایه

شهروندان مراقب کلاهبرداری اسکیمر باشند

دلایل افت و خیز قیمت سکه در بازار

تبعات وضع انواع عوارض بر صنعت بیمه

رشد ۱۲۶ درصدی شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه برای استارتاپ ها ایجاد می‌کنیم

ارایه خدمات صندوق های بازنشستگی با مشکل مواجه می شود

کمپین پاییزی ارائه خدمات رایگان نرم افزاری هوآوی

۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۸/۱۴کد خبر: ۲۶۴۵۴۲
ایستانیوز:هوآوی با اشراف به اهمیت کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین در جهت احترام به مشتریان خود که از گوشی‌های هوشمند این برند استفاده می‌کنند، کمپین‌هایی با هدف ارائه خدماتی بیش از آنچه به صورت استاندارد برای محصولات این برند تعریف شده داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در واقع هوآوی نه تنها خود را متعهد به ارائه دقیق خدمات پس از فروش محصولات خود مطابق استانداردهای روز دنیا می‌داند، بلکه معتقد است شأن و جایگاه مشتریان ایرانی هوآوی ایجاب می‌کند که فراتر از آنچه مورد انتظار آنهاست به ایشان خدمت ارائه کند. با توجه به هدف ذکر شده هوآوی به زودی کمپین ارائه خدمات رایگان نرم افزاری را با عنوان "کمپین پاییزی خدمات نرم افزاری هوآوی" آغاز خواهد کرد.
 
در طول این رویداد ارائه خدمات رایگان نرم افزاری شامل برطرف کردن عیوب نرم افزاری،  نصب آخرین بروز رسانی‌های ارائه شده در کنار خدمات پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه خدمات ارزشمند دیگری مانند کالیبره کردن سنسورها و صفحه نمایش، انجام خدمات باکتری زدایی از گوشی و بهینه‌سازی تنظیمات گوشی‌های هوآوی نیز در این رویداد به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
 
لازم به ذکر است که این خدمات به کلیه گوشی‌های دارای گارانتی و حتی خارج از گارانتی هوآوی ارائه می‌شود لذا کاربرانی که مدت زمان گارانتی گوشی‌های آنها نیز به اتمام رسیده هم می توانند از این خدمات رایگان بهره ببرند.
 
هوآوی خدمات رایگان فوق الذکر را به کاربران خود از 19 تا 24 آبان ماه ارائه می‌کند و کاربران گوشی‌های هوآوی می‌توانند در این مدت زمان با مراجعه به مرکز خدمات هوآوی شعبه مجتمع چارسو تهران از این خدمات بهره‌مند شوند.
 
 برای اطلاعات بیشتر در خصوص سایر جزئیات این رویداد می توانید با شماره 021-42000 تماس یا به اپلیکشن Hi-Care که در همه گوشی‌های هوآوی نصب شده است مراجعه فرمایید.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *