آخرین اخبار

مالکیت paintech برای هیچ شرکتی نیست

جزییات طرح راننده محور شدن بیمه شخص ثالث

اهدا جوایز سفیران فرهنگی بانک صادرات

افت دوباره شاخص ملی محیط کسب و کار در پائیز ۹۷

قیمت واقعی ارز در کشور ۸هزار تومان است

چشم انداز بازار مسکن در سال آینده

برنامه‌ای برای بازگشایی ثبت سفارش خودرو نداریم

طرح اروپا برای تحریم علیه ایران

کدام کارگران سبد کالا می‌گیرند؟

برای تامین مالی تولید به سمت بورس کالا برویم

رشد ۳۶ درصدی حجم معاملات بورس کالای ایران

سهم ۸۰ درصدی معاملات الگوریتمی از داد و ستد جهانی سهام

حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

ابزارهای مالی جدید در راه بورس

برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر

تأمین مالی پروژه های صادرات محور در صندوق ضمانت صادرات ایران

شارژ مجدد کاراکارت از سوی بانک رفاه ممکن شد

سهم کارمزد ۳۴ بانک از تراکنش‌های خرید

شرط موفقیت حذف صفر از پول ملی

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

مدیریت ریسک، هدف اصلی ابزار آتی سهام

قیمت سکه طرح جدید ۳میلیون و ۹۴۵ هزار تومان شد

اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال

پایگاه داده‌ای از اطلاعات هویتی تمام مشتریان بانکی ایجاد شد

نگرانی مردم از بیمه نامه های راننده محور

کمپین پاییزی ارائه خدمات رایگان نرم افزاری هوآوی

۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۸/۱۴کد خبر: ۲۶۴۵۴۲
ایستانیوز:هوآوی با اشراف به اهمیت کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین در جهت احترام به مشتریان خود که از گوشی‌های هوشمند این برند استفاده می‌کنند، کمپین‌هایی با هدف ارائه خدماتی بیش از آنچه به صورت استاندارد برای محصولات این برند تعریف شده داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در واقع هوآوی نه تنها خود را متعهد به ارائه دقیق خدمات پس از فروش محصولات خود مطابق استانداردهای روز دنیا می‌داند، بلکه معتقد است شأن و جایگاه مشتریان ایرانی هوآوی ایجاب می‌کند که فراتر از آنچه مورد انتظار آنهاست به ایشان خدمت ارائه کند. با توجه به هدف ذکر شده هوآوی به زودی کمپین ارائه خدمات رایگان نرم افزاری را با عنوان "کمپین پاییزی خدمات نرم افزاری هوآوی" آغاز خواهد کرد.
 
در طول این رویداد ارائه خدمات رایگان نرم افزاری شامل برطرف کردن عیوب نرم افزاری،  نصب آخرین بروز رسانی‌های ارائه شده در کنار خدمات پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه خدمات ارزشمند دیگری مانند کالیبره کردن سنسورها و صفحه نمایش، انجام خدمات باکتری زدایی از گوشی و بهینه‌سازی تنظیمات گوشی‌های هوآوی نیز در این رویداد به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
 
لازم به ذکر است که این خدمات به کلیه گوشی‌های دارای گارانتی و حتی خارج از گارانتی هوآوی ارائه می‌شود لذا کاربرانی که مدت زمان گارانتی گوشی‌های آنها نیز به اتمام رسیده هم می توانند از این خدمات رایگان بهره ببرند.
 
هوآوی خدمات رایگان فوق الذکر را به کاربران خود از 19 تا 24 آبان ماه ارائه می‌کند و کاربران گوشی‌های هوآوی می‌توانند در این مدت زمان با مراجعه به مرکز خدمات هوآوی شعبه مجتمع چارسو تهران از این خدمات بهره‌مند شوند.
 
 برای اطلاعات بیشتر در خصوص سایر جزئیات این رویداد می توانید با شماره 021-42000 تماس یا به اپلیکشن Hi-Care که در همه گوشی‌های هوآوی نصب شده است مراجعه فرمایید.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *