RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ دی ۱۳۹۷
آخرین اخبار

مالکیت paintech برای هیچ شرکتی نیست

جزییات طرح راننده محور شدن بیمه شخص ثالث

اهدا جوایز سفیران فرهنگی بانک صادرات

افت دوباره شاخص ملی محیط کسب و کار در پائیز ۹۷

قیمت واقعی ارز در کشور ۸هزار تومان است

چشم انداز بازار مسکن در سال آینده

برنامه‌ای برای بازگشایی ثبت سفارش خودرو نداریم

طرح اروپا برای تحریم علیه ایران

کدام کارگران سبد کالا می‌گیرند؟

برای تامین مالی تولید به سمت بورس کالا برویم

رشد ۳۶ درصدی حجم معاملات بورس کالای ایران

سهم ۸۰ درصدی معاملات الگوریتمی از داد و ستد جهانی سهام

حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

ابزارهای مالی جدید در راه بورس

برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر

تأمین مالی پروژه های صادرات محور در صندوق ضمانت صادرات ایران

شارژ مجدد کاراکارت از سوی بانک رفاه ممکن شد

سهم کارمزد ۳۴ بانک از تراکنش‌های خرید

شرط موفقیت حذف صفر از پول ملی

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

مدیریت ریسک، هدف اصلی ابزار آتی سهام

قیمت سکه طرح جدید ۳میلیون و ۹۴۵ هزار تومان شد

اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال

پایگاه داده‌ای از اطلاعات هویتی تمام مشتریان بانکی ایجاد شد

نگرانی مردم از بیمه نامه های راننده محور

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد؛

ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا

۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۸/۱۴کد خبر: 264509
ایستانیوز:مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از سایپا،  محمدرضا سروش در مراسم معارفه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی این گروه گفت: حوزه فروش و خدمات پس از فروش ویترین گروه سایپا است که باید بهترین جلوه و موقعیت را در تعامل با بازار و مشتریان داشته باشد.
 
وی افزود: با پشتیبانی حوزه های مربوط به تولید محصول از نظر کیفیت و ویژگی های فنی، انتظار داریم که ویترین گروه سایپا به شایستگی ایفای نقش کند و در ارتباط با مردم و مشتریان و شبکه نمایندگی ها به بهترین وجه عمل شود.
 
سروش تصریح کرد: انتظار می رود با همدلی حوزه فروش و خدمات پس از فروش، ساختار شبکه نمایندگی های گروه سایپا ارتقا یابد.
 
وی سلامت و پاکدستی را موضوع محوری در گروه سایپا دانست و گفت: کارکنان و مدیران حوزه فروش باید از اخلاق حسنه برخوردار باشند و دراین صورت سازمان نیز آراسته و پاک خواهد بود و حسن خلق و شفافیت امور باعث ایجاد محیط آرام و خلاق در چارچوب سازمان و در نهایت اعتلای گروه سایپا خواهد شد.
 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اگر بتوانیم ظرفیت نیروی انسانی درون سازمان را به درستی بشناسیم کمک زیادی به توسعه سایپا خواهیم کرد چراکه در مجموعه ٤٠ هزار نفری گروه سایپا، حتما نیروهای انسانی توانمندی حضور دارند که با کمک یکدیگر و هم افزایی بیشتر، سازمان سایپا را به تعالی‌ و پیشرفت خواهند رساند.
 
گفتنی است در این مراسم محمدعلی قادری به عنوان معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *