RSS
امروز سه شنبه ، ۲۲ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اختلاف نظر کارشناسان و سرمایه گذاران درباره روند قیمت طلا

آثار منفی طرح اصلاح ماده ۱۳۳قانون مالیات‌های مستقیم

راهکارهای بهبود رتبه ایران در شاخص «پرداخت مالیات»

رویای رقابت در یک بازار آزاد با ابزارهای مدرن

خودنمایی سایه فساد بر فراز تشکیلات بورس کالا

گزیده آمارهای اقتصادی شهریور ماه سال ۱۳۹۷ منتشر شد

جشنواره بیستابیست بانک ملی ایران برندگان خود را شناخت

تمدید ثبت‌سفارش بدون کارمزد شد

چهار راهکار افزایش استقبال بخش خصوصی از عرضه نفت در بورس

قیمت سکه طرح جدید ۴.۳ میلیون تومان شد

تغییر سقف تراکنش خرید از کارت‌های بانک سامان

شایعه قطع دسترسی بعضی بانک‌ها به سوئیفت صحت ندارد

«بام» را ایمن‌تر کنید

بانک خاورمیانه سودآورترین و پُربازده‌ترین بانک ایران شد

اعلام برندگان دومین جشنواره کارت هدیه بانک دی

تاثیر رئیس جدید شورای عالی بورس بر بازارهای مالی

اصلاحیه بخشنامه نحوه بازگشت ارز صادراتی

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از شمول واگذاری‌ها خارج شد

ضعف نقدینگی در بازار سرمایه

شهروندان مراقب کلاهبرداری اسکیمر باشند

دلایل افت و خیز قیمت سکه در بازار

تبعات وضع انواع عوارض بر صنعت بیمه

رشد ۱۲۶ درصدی شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه برای استارتاپ ها ایجاد می‌کنیم

ارایه خدمات صندوق های بازنشستگی با مشکل مواجه می شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد؛

ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا

۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۸/۱۴کد خبر: 264509
ایستانیوز:مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از سایپا،  محمدرضا سروش در مراسم معارفه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی این گروه گفت: حوزه فروش و خدمات پس از فروش ویترین گروه سایپا است که باید بهترین جلوه و موقعیت را در تعامل با بازار و مشتریان داشته باشد.
 
وی افزود: با پشتیبانی حوزه های مربوط به تولید محصول از نظر کیفیت و ویژگی های فنی، انتظار داریم که ویترین گروه سایپا به شایستگی ایفای نقش کند و در ارتباط با مردم و مشتریان و شبکه نمایندگی ها به بهترین وجه عمل شود.
 
سروش تصریح کرد: انتظار می رود با همدلی حوزه فروش و خدمات پس از فروش، ساختار شبکه نمایندگی های گروه سایپا ارتقا یابد.
 
وی سلامت و پاکدستی را موضوع محوری در گروه سایپا دانست و گفت: کارکنان و مدیران حوزه فروش باید از اخلاق حسنه برخوردار باشند و دراین صورت سازمان نیز آراسته و پاک خواهد بود و حسن خلق و شفافیت امور باعث ایجاد محیط آرام و خلاق در چارچوب سازمان و در نهایت اعتلای گروه سایپا خواهد شد.
 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اگر بتوانیم ظرفیت نیروی انسانی درون سازمان را به درستی بشناسیم کمک زیادی به توسعه سایپا خواهیم کرد چراکه در مجموعه ٤٠ هزار نفری گروه سایپا، حتما نیروهای انسانی توانمندی حضور دارند که با کمک یکدیگر و هم افزایی بیشتر، سازمان سایپا را به تعالی‌ و پیشرفت خواهند رساند.
 
گفتنی است در این مراسم محمدعلی قادری به عنوان معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *