RSS
امروز جمعه ، ۲ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازی

بانک ملی ایران رکورد خود را شکست

پیام رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت فرارسیدن سال جدید

کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی

​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد

کشتی اقتصاد در سال ۱۳۹۸ به کدام سو ‌می‌رود؟

ساخت ۱۳۰هزار مسکن با ابزار صندوق زمین و ساختمان از سال آینده

ریسک نوسان قیمت فولاد در قراردادهای آتی بیمه می شود

طلا صعود کرد

نوروز ۹۸، بیمه سامان در کنار مشتریان

بررسی رتبه ایران در شاخص‌های بین المللی منتخب

درج نماد یک شرکت سرمایه‌گذاری در بورس

آخرین مرحله تسویه اوراق بهادار اسلامی دولت در سال ۹۷

معرفی با ارزش ترین صنایع بازار سهام

کاهش نرخ ۱۵ ارزبانکی در آخرین روز کاری سال ۹۷

اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۸

برگزاری مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون

مروری بر مهم‌ترین‌ اتفاقات بانکی سال۹۷

حداقل دستمزد کارگران، یک میلیون و ۵۱۶هزار تومان تعیین شد

هیچ محدودیتی در روابط چین و ایران وجود ندارد

لغو مزایده خصوصی‌سازی در دقیقه نود

«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه اعتباری کوثر به حد نصاب نرسید

اخبار پربازدید
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد؛

ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا

۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۸/۱۴کد خبر: 264509
ایستانیوز:مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از سایپا،  محمدرضا سروش در مراسم معارفه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی این گروه گفت: حوزه فروش و خدمات پس از فروش ویترین گروه سایپا است که باید بهترین جلوه و موقعیت را در تعامل با بازار و مشتریان داشته باشد.
 
وی افزود: با پشتیبانی حوزه های مربوط به تولید محصول از نظر کیفیت و ویژگی های فنی، انتظار داریم که ویترین گروه سایپا به شایستگی ایفای نقش کند و در ارتباط با مردم و مشتریان و شبکه نمایندگی ها به بهترین وجه عمل شود.
 
سروش تصریح کرد: انتظار می رود با همدلی حوزه فروش و خدمات پس از فروش، ساختار شبکه نمایندگی های گروه سایپا ارتقا یابد.
 
وی سلامت و پاکدستی را موضوع محوری در گروه سایپا دانست و گفت: کارکنان و مدیران حوزه فروش باید از اخلاق حسنه برخوردار باشند و دراین صورت سازمان نیز آراسته و پاک خواهد بود و حسن خلق و شفافیت امور باعث ایجاد محیط آرام و خلاق در چارچوب سازمان و در نهایت اعتلای گروه سایپا خواهد شد.
 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اگر بتوانیم ظرفیت نیروی انسانی درون سازمان را به درستی بشناسیم کمک زیادی به توسعه سایپا خواهیم کرد چراکه در مجموعه ٤٠ هزار نفری گروه سایپا، حتما نیروهای انسانی توانمندی حضور دارند که با کمک یکدیگر و هم افزایی بیشتر، سازمان سایپا را به تعالی‌ و پیشرفت خواهند رساند.
 
گفتنی است در این مراسم محمدعلی قادری به عنوان معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *