RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

​تندیس طلایی روابط‌عمومی ایران به بانک صادرات اعطا شد

«کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد

۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۸/۱کد خبر: 263022
ایستانیوز:همزمان با برپایی مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌عمومی ایران، تندیس طلایی این جشنواره به روابط‌عمومی بانک صادرات اعطا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هیات داوران این جشنواره، به دلیل اجرای «کمپین اعتماد» با موضوع «صمیمیت، صداقت، صیانت و صلابت» در حوزه خدمات متنوع این بانک، روابط عمومی این بانک را شایسته دریافت جایزه طلایی دانست.
بنا براین گزارش، در این مراسم که از ١٠ روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت‌پذیر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور تجلیل شد، روابط عمومی بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک خصوصی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، این بانک به مناسبت آغاز شصت و هفتمین سالروز تاسیسش به پاس سال‌ها اعتماد مردم ایران زمین، کمپین «اعتماد» را از طریق ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی مختلف به اجرا گذاشت که بازخوردهای دریافتی حاکی از رضایت و خرسندی مخاطبان و جامعه هدف آن بوده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک صادرات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *