RSS
امروز جمعه ، ۲ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازی

بانک ملی ایران رکورد خود را شکست

پیام رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت فرارسیدن سال جدید

کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی

​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد

کشتی اقتصاد در سال ۱۳۹۸ به کدام سو ‌می‌رود؟

ساخت ۱۳۰هزار مسکن با ابزار صندوق زمین و ساختمان از سال آینده

ریسک نوسان قیمت فولاد در قراردادهای آتی بیمه می شود

طلا صعود کرد

نوروز ۹۸، بیمه سامان در کنار مشتریان

بررسی رتبه ایران در شاخص‌های بین المللی منتخب

درج نماد یک شرکت سرمایه‌گذاری در بورس

آخرین مرحله تسویه اوراق بهادار اسلامی دولت در سال ۹۷

معرفی با ارزش ترین صنایع بازار سهام

کاهش نرخ ۱۵ ارزبانکی در آخرین روز کاری سال ۹۷

اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۸

برگزاری مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون

مروری بر مهم‌ترین‌ اتفاقات بانکی سال۹۷

حداقل دستمزد کارگران، یک میلیون و ۵۱۶هزار تومان تعیین شد

هیچ محدودیتی در روابط چین و ایران وجود ندارد

لغو مزایده خصوصی‌سازی در دقیقه نود

«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه اعتباری کوثر به حد نصاب نرسید

اخبار پربازدید
​تندیس طلایی روابط‌عمومی ایران به بانک صادرات اعطا شد

«کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد

۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۸/۱کد خبر: 263022
ایستانیوز:همزمان با برپایی مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌عمومی ایران، تندیس طلایی این جشنواره به روابط‌عمومی بانک صادرات اعطا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هیات داوران این جشنواره، به دلیل اجرای «کمپین اعتماد» با موضوع «صمیمیت، صداقت، صیانت و صلابت» در حوزه خدمات متنوع این بانک، روابط عمومی این بانک را شایسته دریافت جایزه طلایی دانست.
بنا براین گزارش، در این مراسم که از ١٠ روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت‌پذیر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور تجلیل شد، روابط عمومی بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک خصوصی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، این بانک به مناسبت آغاز شصت و هفتمین سالروز تاسیسش به پاس سال‌ها اعتماد مردم ایران زمین، کمپین «اعتماد» را از طریق ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی مختلف به اجرا گذاشت که بازخوردهای دریافتی حاکی از رضایت و خرسندی مخاطبان و جامعه هدف آن بوده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک صادرات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *