آخرین اخبار

جهانی شدن در عصر انقلاب چهارم صنعتی، محور اجلاس داووس ۲۰۱۹

۱۷ هزار نفر با سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧ از بانک صادرات وام ۶ درصدی گرفتند

جذب بازارهای جدید بیمه‌ای، رسالت اصلی شبکه فروش

توسعه معاملات الگوریتمی در دستور کار سازمان بورس

کانال ویژه مالی اروپا در آستانه راه اندازی است

یک جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود

یارانه نقدی دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های شهر سیرجان

انتقال بخشی از وظایف سازمان خصوصی سازی به وزارت اقتصاد

افتتاح نیروگاه آراد سیرجان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

واگذاری پرسپولیس و استقلال به پیشکسوتان قطعی نیست

بخشودگی سود و جریمه دیرکرد وام‌های معوق کمتر از ۱۰۰ میلیون

ارز وارداتی کشور توسط بانک مرکزی تامین شد

بهبود شرایط تبادلات بانکی

معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین

۱۴۵ هزار میلیارد تومان واگذاری در ۱۷ سال

برزخ افزایش حقوق کارگران

قیمت دلار به ۱۱۴۵۰ تومان رسید

تورم ۱۰ میلیون درصدی در انتظار ونزوئلا!

۶۰ درصد از متقاضیان وام مسکن کنار کشیدند!

درخواست توقف صدور مجوز ایجاد صندوق‌های بازنشستگی خصوصی

مردم مراقب شرکت‌های مدعی سهامداری در بورس‌های غربی باشند

راه اندازی قرارداد آتی زعفران نگین سررسید اسفند ۹۷

شرایط دریافت تسهیلات مضاربه بانک ملّی

رفع همپوشانی بیمه‌ای با اتمام اعتبار دفترچه‌ها

​تندیس طلایی روابط‌عمومی ایران به بانک صادرات اعطا شد

«کمپین اعتماد» بانک صادرات ​تندیس طلایی برد

۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۸/۱کد خبر: 263022
ایستانیوز:همزمان با برپایی مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌عمومی ایران، تندیس طلایی این جشنواره به روابط‌عمومی بانک صادرات اعطا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هیات داوران این جشنواره، به دلیل اجرای «کمپین اعتماد» با موضوع «صمیمیت، صداقت، صیانت و صلابت» در حوزه خدمات متنوع این بانک، روابط عمومی این بانک را شایسته دریافت جایزه طلایی دانست.
بنا براین گزارش، در این مراسم که از ١٠ روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت‌پذیر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور تجلیل شد، روابط عمومی بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک خصوصی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، این بانک به مناسبت آغاز شصت و هفتمین سالروز تاسیسش به پاس سال‌ها اعتماد مردم ایران زمین، کمپین «اعتماد» را از طریق ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی مختلف به اجرا گذاشت که بازخوردهای دریافتی حاکی از رضایت و خرسندی مخاطبان و جامعه هدف آن بوده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک صادرات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *