RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مأموریت رئیس‌جمهور به دولتی‌ها

نظرات بخش خصوصی را اخذ و منعکس کنید

۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۷/۳۰کد خبر: 262970
ایستانیوز:رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت، وزیر اقتصاد را موظف کرد که از طریق شورای گفت‌وگو نظرات بخش خصوصی را به دولت منتقل کند و به وزارت صنعت نیز مأموریت داد در جلساتی با اتاق ایران و تشکل‌های صادراتی بهترین راه‌های حراست از چرخه صادرات کشور و بازگشت ارز را پیشنهاد دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،رئیس‌جمهور روز گذشته با تاکید بر توجه دولت به بهبود محیط کسب‌وکار تصریح کرد: برای این کار مشارکت و همکاری بخش خصوصی لازم است و وزارت امور اقتصادی و دارایی وظیفه دارد از طریق شوراهای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، نظرات بخش خصوصی را به دولت منتقل کند.
 
حسن روحانی دیروز در نشست هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت گفت: در این جلسه، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شد که در جلساتی با اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران و تشکل‌های صادراتی، بهترین راه‌ را برای حراست از چرخه صادرات و برگشت ارز حاصل از آن با توجه به ویژگی‌های گروه‌های کالایی متنوع و مقاصد صادراتی مختلف تعیین کند و پیشنهاد دهد.
 
روحانی همچنین با اشار به ضرورت توجه دستگاه‌های دولتی به نظرات مطرح شده از سوی فعالان بخش خصوصی تأکید کرد: دبیرخانه دولت نیز باید در طرح هر موضوع اقتصادی در دولت، نظر بخش خصوصی را منعکس کند.
 
پیش از این مقام معظم رهبری نیز در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت بر ضرورت توجه به نظرات بخش خصوصی در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی تاکید کرده بودند.
 
غلامحسین‌ شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز روز شنبه طی یادداشتی بر آمادگی پارلمان بخش خصوصی برای همراهی و همکاری با دولت برای رسیدن به تصمیم‌های درست اقتصادی تاکید کرد.
 
 رئیس‌جمهور با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی و تهدید به تحریم، هدف اصلی بدخواهان ایران جلوگیری از صادرات و حضور کشورمان در اقتصاد جهانی است، تصریح کرد: در این میدان، صادرکنندگان امین، سرداران عرصه مقابله با تحریم‌اند که با حفظ بازار کالاهای ایرانی، هم از اشتغال و تولید داخلی حراست کرده و هم پیروزی ایران و ایرانی را در رقابت در بازارهای جهانی ثبت می‌کنند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، روحانی افزود: صادرکنندگان امین کشور بیش از هر کس دیگری باید به دنبال آن باشند که بازار ارز کشور از ثبات برخوردار شود و با برگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور، چرخه تولید و صادرات آنها هم استمرار پیدا کند.
 
او تأکید کرد: دولت در همه سیاست‌های ارزی و صادراتی خود، به دنبال آن بوده و هست که چرخه صادرات کشور حراست شده و در شیوه کار، همیشه از مشورت صادرکنندگان امین استفاده شود.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *