RSS
امروز جمعه ، ۲۵ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

۲ چالش بزرگ قیمت طلا

دلار وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد

پرداخت بیش از ۳۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن

ناخشنودی عده‌ای از عرضه موفق نفت در بورس

ارزش هر ورقه سهام عدالت به ۲.۲ میلیون تومان رسید

دلیل کاهش نرخ ارز مسایل اقتصادی نیست

کاهش ۶۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک هفته

رشد ۶.۸ درصدی تسهیلات اعطایی بانک ها

طرح رفع همپوشانی بیمه‌ها اجرایی می‌شود

آیا ریزش قیمت در بازار مسکن در راه است؟

زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه اعلام شد

گرانترین الماس صورتی جهان فروخته شد

صادرات ۲۷ میلیاردی کالاهای غیر نفتی

بهار ۹۸ ، افتتاح مدرسه اهدایی کارکنان بانک تجارت در سر پل ذهاب

اولین جلسه شورای فقهی بانک مرکزی برگزار شد

صنعت پرداخت در حال یک جهش بزرگ

شانس تصویب CFT در مجمع

کارگاه طراحی اسکناس در موزه بانک ملی

کاهش نرخ ۱۲ ارز بانکی + جدول

دلایل رقابت ناسالم شرکت های PSP

چرا سیاست‌های اقتصادی بدون سرمایه اجتماعی شکست می‌خورند؟

تأسیس نخستین شرکت سبدگردانی سهام در صنعت بیمه توسط بیمه ایران

پذیرش تامین سرمایه نوین در بورس

گام های موثر بانک مسکن در حوزه بانکداری الکترونیک

تحریم ها ، خللی بر روند عملیات بانکی ایجاد نمی کند

با خدمت بانک آفیسر

بانک ملی ایران ۲۴ ساعته با شماست!

۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۷/۳۰کد خبر: 262958
ایستانیوز:بانک ملی با خدمت بانک آفیسر خود در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتریان قرار دارد و تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،افیسر خدمتی است که به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و بر اساس این خدمت بانک در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک تسهیل می شود.
 
این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.
این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.
بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.
اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.
در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.
هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.
این طرح دقیقا در افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی برای اعتلای نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.
متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *