RSS
امروز یکشنبه ، ۴ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

سال نو،‌ سال اوج گرفتن بانک قدرتمند صادرات

رشد مسکن حدود نرخ تورم خواهد بود

روند صعودی طلای جهانی متوقف شد

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت نوروز ۹۸

توزیع ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده های کودکان کار

رتبه ایران در ۸ شاخص اقتصادی

بودجه ۹۷ بدون کسری بسته شد

۶ راه حل فوری برای مدیریت بازار خودرو

حمایت صندوق بین‌المللی پول از توقف رشد نرخ بهره توسط فدرال رزرو

کاهش بیش از ۳۰ درصدی معاملات مسکن در پایتخت

دولت بانک‌ها را برای رونق بازار مسکن به میدان بیاورد

مجلس به دنبال تصویب قانون سپرده‌گذاری ارزی

صرافی‌های منتخب از شنبه آینده خدمات ارزی ارائه می‌دهند

تورم سال ۹۷ حدود ۲۷ درصد اعلام شد

هیچ یک از اموال امانی مشتریان از بانک خارج نشده است

پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷

پیام رئیس‌جمهوری به مناسبت آغاز سال نو

سالِ جدید، سالِ «رونق تولید»

شش راهبرد بانک مرکزی در سال "رونق تولید"

فهرست خدمات دهی ۱۸ بانک و بیمه‌ در نوروز ۹۸ اعلام شد

اهتمام جدی دولت در محدودیت نرخ تورم و تقویت پول ملی در ۹۸

ثبت شرکت متناظر INSTEX در ایران با سرمایه یک میلیارد ریالی

قانون بودجه سال آینده کل کشور ابلاغ شد

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

با خدمت بانک آفیسر

بانک ملی ایران ۲۴ ساعته با شماست!

۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۷/۳۰کد خبر: 262958
ایستانیوز:بانک ملی با خدمت بانک آفیسر خود در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتریان قرار دارد و تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،افیسر خدمتی است که به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و بر اساس این خدمت بانک در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک تسهیل می شود.
 
این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.
این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.
بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.
اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.
در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.
هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.
این طرح دقیقا در افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی برای اعتلای نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.
متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *