RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ دی ۱۳۹۷
آخرین اخبار

مالکیت paintech برای هیچ شرکتی نیست

جزییات طرح راننده محور شدن بیمه شخص ثالث

اهدا جوایز سفیران فرهنگی بانک صادرات

افت دوباره شاخص ملی محیط کسب و کار در پائیز ۹۷

قیمت واقعی ارز در کشور ۸هزار تومان است

چشم انداز بازار مسکن در سال آینده

برنامه‌ای برای بازگشایی ثبت سفارش خودرو نداریم

طرح اروپا برای تحریم علیه ایران

کدام کارگران سبد کالا می‌گیرند؟

برای تامین مالی تولید به سمت بورس کالا برویم

رشد ۳۶ درصدی حجم معاملات بورس کالای ایران

سهم ۸۰ درصدی معاملات الگوریتمی از داد و ستد جهانی سهام

حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

ابزارهای مالی جدید در راه بورس

برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر

تأمین مالی پروژه های صادرات محور در صندوق ضمانت صادرات ایران

شارژ مجدد کاراکارت از سوی بانک رفاه ممکن شد

سهم کارمزد ۳۴ بانک از تراکنش‌های خرید

شرط موفقیت حذف صفر از پول ملی

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

مدیریت ریسک، هدف اصلی ابزار آتی سهام

قیمت سکه طرح جدید ۳میلیون و ۹۴۵ هزار تومان شد

اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال

پایگاه داده‌ای از اطلاعات هویتی تمام مشتریان بانکی ایجاد شد

نگرانی مردم از بیمه نامه های راننده محور

ادبیات جدید نیاز بازار بیمه در کلانشهر تهران

۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۹کد خبر: 262920
ایستانیوز: قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، تقسیم مجدد کار، تغییر برخی ساختارها،پیگیری مجدانه امور و توجه اصلی به شهر تهران را از محورهای اصلی و اولویت‌های اساسی خود برای رفع مشکلات و افزایش نقدینگی شرکت عنوان کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی در نشست مشترک هم‌اندیشی سرپرستی منطقه یک که با حضور معاون اداری-مالی،مدیر امور شعب و مناطق، مدیر بازاریابی و روسای شعب سرپرستی این منطقه در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره به جمع همکاران خود، ضرورت اصلاح تفکر فردی و اداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست‌های اداری اگر در تهران به درستی و با جسارت انجام شود، مشکلات شعب شهرستان‌ها نیز برطرف خواهد شد،زیرا حدود 90 درصد مشکلات، مربوط به کلان شهر تهران است،لذا ضرورت دارد برای این شهر ادبیات جدیدی در حوزه فروش بیمه تعریف شود.
وی، ایجاد تغییر و بازسازی دوباره ساختار فروش در شهر تهران را یادآور شد و افزود: برای فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای باید فضای کاری مناسبی مهیا باشد که آراستگی ظاهری، داشتن فن بیان مطلوب، تقسیم مجدد کار، پیگیری مجدانه امور و وصول مطالبات از جمله ویژگی‌هایی است که مدیران شعب باید از آن برخوردار باشند.
 قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، ویژگی‌های مذکور را برای نمایندگان و شبکه فروش نیز مهم دانست و از مدیران شعب خواست از نمایندگان به عنوان عناصر فعال اتاق فکر خود استفاده کرده و مشکلات آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.وی تعامل سازنده با نمایندگان را یکی از مهمترین عوامل توسعه بازار توصیف کرد و‌ گفت: حل مشکلات نمایندگان به عنوان سربازان خط مقدم فروش باید دغدغه همه ما باشد و در هر لحظه و زمانی آماده حمایت و پشتیبانی از آنها باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه دانا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *