RSS
امروز جمعه ، ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان

کمک ٢٥ میلیارد ریالی مشتریان و کارکنان بانک صادرات به مناطق سیل زده

بانک سامان رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

حضور بیمه نوین در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

محور اصلی ورود سرمایه به شرکت‌های تولیدی بازار سرمایه است

برنامه اجرایی وزارت اقتصاد تا سال ۱۴۰۰ تدوین شد

اعلام آمادگی ۳ شرکت برای راه اندازی معاملات گواهی سپرده شمش طلا

نقش اصلی فاینکس، فرهنگ سازی بازارسرمایه است

فروش سهام «بانک های نظامی» اختیاری است

سه سال توسعه مستمر بازار سرمایه

دورخیز بانک صادرات ایران برای جهش بزرگ

دست بانک‌ها از جیب بانک مرکزی کوتاه شد

آخرین نرخ خرید وام مسکن

ادامه کاهش نرخ دلار و یورو

ماست ایران در آمریکا!

مطالبات فرهنگیان تا قبل از هفته معلم پرداخت می‌شود

لوایح بانکداری احتمالا در روزهای آتی به تصویب می‌رسد

اعلام جزییات عرضه سهام تادیه نشده بیمه حکمت صبا

کاهش ۱۹۷۲ واحدی شاخص کل بورس تهران

توقف صادرات نفت ایران چقدر برای آمریکا و جهان هزینه دارد؟

کاهش قدرت خرید، هشداری برای تولید

آزمایش موفقیت‌آمیز سامانه کوپن الکترونیک توسط بانک مرکزی

ابلاغ قانون دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری

تامین سرمایه در گردش، ضامن تقویت تولید

ادبیات جدید نیاز بازار بیمه در کلانشهر تهران

۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۹کد خبر: 262920
ایستانیوز: قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، تقسیم مجدد کار، تغییر برخی ساختارها،پیگیری مجدانه امور و توجه اصلی به شهر تهران را از محورهای اصلی و اولویت‌های اساسی خود برای رفع مشکلات و افزایش نقدینگی شرکت عنوان کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی در نشست مشترک هم‌اندیشی سرپرستی منطقه یک که با حضور معاون اداری-مالی،مدیر امور شعب و مناطق، مدیر بازاریابی و روسای شعب سرپرستی این منطقه در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره به جمع همکاران خود، ضرورت اصلاح تفکر فردی و اداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست‌های اداری اگر در تهران به درستی و با جسارت انجام شود، مشکلات شعب شهرستان‌ها نیز برطرف خواهد شد،زیرا حدود 90 درصد مشکلات، مربوط به کلان شهر تهران است،لذا ضرورت دارد برای این شهر ادبیات جدیدی در حوزه فروش بیمه تعریف شود.
وی، ایجاد تغییر و بازسازی دوباره ساختار فروش در شهر تهران را یادآور شد و افزود: برای فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای باید فضای کاری مناسبی مهیا باشد که آراستگی ظاهری، داشتن فن بیان مطلوب، تقسیم مجدد کار، پیگیری مجدانه امور و وصول مطالبات از جمله ویژگی‌هایی است که مدیران شعب باید از آن برخوردار باشند.
 قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، ویژگی‌های مذکور را برای نمایندگان و شبکه فروش نیز مهم دانست و از مدیران شعب خواست از نمایندگان به عنوان عناصر فعال اتاق فکر خود استفاده کرده و مشکلات آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.وی تعامل سازنده با نمایندگان را یکی از مهمترین عوامل توسعه بازار توصیف کرد و‌ گفت: حل مشکلات نمایندگان به عنوان سربازان خط مقدم فروش باید دغدغه همه ما باشد و در هر لحظه و زمانی آماده حمایت و پشتیبانی از آنها باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه دانا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *