RSS
امروز سه شنبه ، ۲۲ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

انطباق شاخص بورس با رشد نرخ ارز و تورم در یکسال آتی

سهم ۷۲ درصدی بانک تجارت هرمزگان در گشایش اعتبار اسنادی خارجی

اسامی برندگان جشنواره باشگاه مشتریان بانک سپه روی سایت قرارگرفت

نماد معاملاتی اعتباری ملل تعلیق شد

ثبت افرایش سرمایه بیمه سرمد

تمرکز بیشترین منابع قرض الحسنه نظام بانکی نزد بانک ملی

نرخ مبادله ای یورو و پوند ارزان شد

سوئیفت نقشی در نگهداری حساب ها و تسویه ارزی ندارد

کار سخت دژپسند؛ افزایش مالیات بدون کور کردن تولید!

نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد

قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تمدید می‌شود؟

آرزوی وزیر بهداشت برای "بیمه‌ها"

وزیر خارجه سابق آلمان با رییس کل بانک مرکزی دیدار کرد

ارزش واقعی سهام عدالت چگونه مشخص شود؟

نقدینگی ١٦٧٢هزار میلیارد تومان شد

دژپسند: تعیین دو بانک تخصصی برای ارتباط با برزیل

اختلاف نظر کارشناسان و سرمایه گذاران درباره روند قیمت طلا

آثار منفی طرح اصلاح ماده ۱۳۳قانون مالیات‌های مستقیم

راهکارهای بهبود رتبه ایران در شاخص «پرداخت مالیات»

رویای رقابت در یک بازار آزاد با ابزارهای مدرن

خودنمایی سایه فساد بر فراز تشکیلات بورس کالا

گزیده آمارهای اقتصادی شهریور ماه سال ۱۳۹۷ منتشر شد

جشنواره بیستابیست بانک ملی ایران برندگان خود را شناخت

تمدید ثبت‌سفارش بدون کارمزد شد

چهار راهکار افزایش استقبال بخش خصوصی از عرضه نفت در بورس

ادبیات جدید نیاز بازار بیمه در کلانشهر تهران

۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۹کد خبر: 262920
ایستانیوز: قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، تقسیم مجدد کار، تغییر برخی ساختارها،پیگیری مجدانه امور و توجه اصلی به شهر تهران را از محورهای اصلی و اولویت‌های اساسی خود برای رفع مشکلات و افزایش نقدینگی شرکت عنوان کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی در نشست مشترک هم‌اندیشی سرپرستی منطقه یک که با حضور معاون اداری-مالی،مدیر امور شعب و مناطق، مدیر بازاریابی و روسای شعب سرپرستی این منطقه در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره به جمع همکاران خود، ضرورت اصلاح تفکر فردی و اداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست‌های اداری اگر در تهران به درستی و با جسارت انجام شود، مشکلات شعب شهرستان‌ها نیز برطرف خواهد شد،زیرا حدود 90 درصد مشکلات، مربوط به کلان شهر تهران است،لذا ضرورت دارد برای این شهر ادبیات جدیدی در حوزه فروش بیمه تعریف شود.
وی، ایجاد تغییر و بازسازی دوباره ساختار فروش در شهر تهران را یادآور شد و افزود: برای فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای باید فضای کاری مناسبی مهیا باشد که آراستگی ظاهری، داشتن فن بیان مطلوب، تقسیم مجدد کار، پیگیری مجدانه امور و وصول مطالبات از جمله ویژگی‌هایی است که مدیران شعب باید از آن برخوردار باشند.
 قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، ویژگی‌های مذکور را برای نمایندگان و شبکه فروش نیز مهم دانست و از مدیران شعب خواست از نمایندگان به عنوان عناصر فعال اتاق فکر خود استفاده کرده و مشکلات آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.وی تعامل سازنده با نمایندگان را یکی از مهمترین عوامل توسعه بازار توصیف کرد و‌ گفت: حل مشکلات نمایندگان به عنوان سربازان خط مقدم فروش باید دغدغه همه ما باشد و در هر لحظه و زمانی آماده حمایت و پشتیبانی از آنها باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه دانا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *