RSS
امروز سه شنبه ، ۲۹ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تأکید بر ضرورت اصلاح آیین‌نامه سرمایه‌گذاری در بیمه

گزارش بانک مرکزی از قیمت مواد خوراکی

پیگیری تحقیق و تفحص از بانک مرکزی

بدهی بانک‌های خصوصی به بانک مرکزی ۱۰۰ درصد بیشتر شد

عرضه پذیره نویسی حق تقدم سهام استفاده نشده بیمه آرمان

پرداخت ۵۰ هزار فقره وام مسکن در مهر ماه

عوامل موثر بر تشدید «توهم پولی»

امنیت غذایی در شرایط کنونی کشور، محصول اقدامات شبکه بانکی است

مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

بانک ملی و استاندار آذربایجان غربی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

بازنگری در سقف و مدت بازپرداخت وام مسکن آغاز شد

طراحی بسته ضدتحریم بانکی

نماهنگ«آوای ایران» تمبر نشان شد

چشم انداز قیمت طلا از دیدگاه اینوستینگ

گزارش تسهیلات اعطایی بانک رفاه در سال ۹۷

حساب های فاقد اطلاعات کامل در بانک ملی مسدود شد

بانک پاسارگاد به پات پیوست

سفر یک روزه مدیر عامل بانک ملی ایران به ارومیه

بات های جدید بله و ملی بازار برای توسعه کسب وکار در راهند!

استخدام سازمان تامین اجتماعی در ۴ استان کشور

دولت گرجستان بدهی بانکی شهروندان را بخشید

کاهش نرخ ۷ ارز بانکی + جدول

چرا وقتی "نیشکر هفت تپه" دولتی بود کسی درباره زیان انباشه آن حرفی نمی‌زد؟!

بورس ارز؛ راهکار همتی برای ساماندهی بازار

قدرت وام مسکن به ۲۲ درصد کاهش یافت

بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین

۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۷/۲۸کد خبر: 262864
ایستانیوز:طی ارتباط تصویری حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان های بانک ایران زمین با مدیریت شعب استان گیلان عملکرد شش ماهه سال جاری استان ارزیابی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به منظور بررسی عملکرد شعب استان گیلان بانک ایران زمین دربازه زمانی شش ماهه ابتدایی سال و همچنین تبیین شاخص ها و اهداف پیش رو، جلسه ای با حضور روسای شعب و همکاران ستادی درمحل ساختمان مدیریت شعب استان گیلان برگزار شد.
دراین جلسه انوجی مدیر استان با تشریح کارنامه عملکرد شعب استان و بیان نقاط قوت و ضعف، عملکرد آنان دربخشهای مختلف را مورد ارزیابی قرارداد.
انوجی در بخش جذب منابع به بررسی روند جذب منابع در6 ماهه نخست سال 97 و مقایسه آن با مدت مشابه درسال گذشته پرداخته و ترکیب منابع استان و ضرورت تلاش درجهت کاهش قیمت پول و جذب سپرده های ارزان قیمت را برای همکاران شعب تشریح کردند.
وی به مقایسه درصد تحقق هدف های ابلاغی درجذب منابع توسط شعب استان درقیاس با کل کشورازنظر سرانه هرشعبه پرداخت و میزان منابع جذب شده توسط شعب درمقایسه با سایر بانکهای استان را بیان کرد.
مدیر استان درخصوص وصول مطالبات در6 ماهه نخست سال 97 و تاکید جدی برتلاش درجهت وصول مطالبات معوق و مشکوک الوصول تاکید و درخصوص صدور ضمانت نامه های بانکی به جهت افزایش درآمد مطالبی را بیان کرد.
بانکداری مدرن مبحث بعدی این جلسه بود که مقرر شد خدمات همراه بانک و اینترنت بانک برای مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب جدید درشعب می کنند تشریح و فعال سازی شود.
‏کنترل روزانه دستگاه های pos مشتریان و بررسی دستگاه های کم تراکنش و ناکارآمدازطریق سامانه داشبورد BI و همچنین بررسی علل عدم استفاده ازدستگاه های مذکور حتی با مراجعه حضوری به مشتریان و تشویق مشتریان به استفاده از نرم افزار جدید عهمراه بانک از دیگر مواردی بود که در این جلسه توسط مدیر استان مطرح شد.
درپایان جلسه رتبه بندی و امتیازبندی شعب به طورکلی مورد بررسی قرارگرفت و شاخص ها و اهداف ابلاغی مدیران عالی بانک یکباردیگر یادآوری و مقرر شد کلیه روسای شعب بیش ازپیش درجهت رشد و تعالی بانک کوشا بوده و روزانه نتایج عملکرد خود و همکاران درشعبه را مورد بررسی قراردهند.
در پایان جلسه سوالات و ابهامات روسای بصورت پرسش و پاسخ مطرح و راه کارهای مناسب توسط مدیر استان به ایشان صورت پذیرفت.
 



برچسب‌ها:شعب گیلان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *