RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

جهانگرد:

حضور پست بانک در زنجیره بازار ICT می تواند چرخه تولید این حوزه را فعالتر کند

۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۴کد خبر: 261736
ایستانیوز: نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست مشترک با مدیرعامل پست بانک ایران گفت: حضور پست بانک در زنجیره بازار ICT می تواند چرخه تولید این حوزه را فعالتر کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جهانگرد افزود: در حوزه ICT سیاست این است که شرکت های بزرگ هم توسعه بیشتری پیدا کنند و حتی بین المللی شوند .
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین مالی در بازارد خرد و عمده ICT را با اهمیت دانست و تصریح کرد: پست بانک ایران یکی از نقاط قوت وزارت ارتباطات است که بایستی مورد توجه بیشتری قرار گرفته و نقش بیشتری در این حوزه به عهده بگیرد.
مهندس جهانگرد عملکرد پست بانک ایران در روستاها را قابل تقدیر دانست و افزود: برای ماندگار کردن روستاییان در روستاها باید برایشان کسب و کار و اشتغال ایجاد کرد.
مهندس جهانگردخاطر نشان کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا، بسیاری از کسب و کارهای کوچک امکان داشتن حسابداری و مدیریت مالی ندارند لذا بانک می تواند وارد این مقوله شود و به آنها کمک کند .
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این نشست گفت: پست بانک زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات نوین بانکی را آماده کرده است و می تواند در حوزه تامین مالی تولیدکنندگان حوزهICT نقش آفرینی کند.
فرحی افزود: این بانک در پرداخت تسهیلات ریالی و ارزی از محل صندوق توسعه ملی عملکرد مناسبی داشته است و علیرغم فعالیت در مناطق روستایی که بیشتر هزینه زاست، توانسته ایم هزینه های بانک را پوشش دهیم.
دکتر حمیدرضا احمدیان مدیر کل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این نشست گفت: از نظر مدیریت درگاه های پرداخت پست بانک یکی از بهترین بانکهاست است و این موضوع توسط بانک مرکزی نیز مورد تقدیر قرار گرفته است .
احمدیان افزود: آماده ایم برای حمایت از شتاب دهنده هایی که در حوزه ICT فعال هستند با پست بانک همکاری داشته باشیم و همچنین دو موضوع تقویت نقش این بانک در توسعه صادرات و توسعه کسب و کارهای پایه را در دستور کار مشترک قرار دهیم.
وی تصریح کرد: حمایت از کسب و کارهای پایدار و شرکت هایی که رشد کافی داشته اند می تواند منجر به ایجاد شرکت های زایشی و افزایش اشتغال گردد. که این موضوع نیز می تواند یکی از سیاست های پست بانک باشد.
گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر گردید کمیته مشترکی از پست بانک و معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل و با پیگیری این کمیته طرح های مشترک اجرایی گردد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *