آخرین اخبار

مالکیت paintech برای هیچ شرکتی نیست

جزییات طرح راننده محور شدن بیمه شخص ثالث

اهدا جوایز سفیران فرهنگی بانک صادرات

افت دوباره شاخص ملی محیط کسب و کار در پائیز ۹۷

قیمت واقعی ارز در کشور ۸هزار تومان است

چشم انداز بازار مسکن در سال آینده

برنامه‌ای برای بازگشایی ثبت سفارش خودرو نداریم

طرح اروپا برای تحریم علیه ایران

کدام کارگران سبد کالا می‌گیرند؟

برای تامین مالی تولید به سمت بورس کالا برویم

رشد ۳۶ درصدی حجم معاملات بورس کالای ایران

سهم ۸۰ درصدی معاملات الگوریتمی از داد و ستد جهانی سهام

حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

ابزارهای مالی جدید در راه بورس

برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر

تأمین مالی پروژه های صادرات محور در صندوق ضمانت صادرات ایران

شارژ مجدد کاراکارت از سوی بانک رفاه ممکن شد

سهم کارمزد ۳۴ بانک از تراکنش‌های خرید

شرط موفقیت حذف صفر از پول ملی

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

مدیریت ریسک، هدف اصلی ابزار آتی سهام

قیمت سکه طرح جدید ۳میلیون و ۹۴۵ هزار تومان شد

اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال

پایگاه داده‌ای از اطلاعات هویتی تمام مشتریان بانکی ایجاد شد

نگرانی مردم از بیمه نامه های راننده محور

تکریم مشتریان اولویت اول بانک مهر اقتصاد

۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۷/۲۳کد خبر: 259657
ایستانیوز:معاونت حقوقی و وصول مطالبات بانک مهر اقتصاد، در نشست روسای دوایر اداره امورشعب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم مشتریان اولویت اول بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی است و الحمدالله تاکنون در این راستا خدمات مناسب و فراگیری به مشتریان و عموم مردم ارائه کرده ایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا چهره_ معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک _ در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاران استان کهگیلویه و بویراحمد، ارتقاء جایگاه استان را ثمره تلاش و کوشش مدیران و کارکنان این استان دانست.
وی در ادامه به جایگاه مسائل حقوقی در بانک اشاره کرد و افزود: واحدهای حقوقی مسوولیت های سنگینی بر دوش دارند که بدون پویایی این واحد نمی توان موفقیتی را به دست آورد.
معاون حقوقی و وصول مطالبات با ارزیابی مثبت جایگاه بانک در استان،گفت: همگی باید بر اساس اهداف تعیین شده حرکت کنیم و بانک مهر اقتصاد با همت شما همکاران به این جایگاه در سطح کشور رسیده است، لذا باید فارغ از دغدغه ها مسیرتان را دنبال نمائید.
چهره در ادامه با تاکید بر درک و فهم صحیح از مسائل و مباحث حقوقی اظهار داشت: اگر دستور العمل ها و آئین نامه های حقوقی به درستی اجرا نشود، معضلات زیادیً برای همه به وجود خواهد آمد.
وی همچنین در خصوص نقش و جایگاه بانکها اظهار داشت: بانک ها نقش واسطه گری بین تجهیز منابع و تخصیص منابع را به عهده دارند و در راستای ایفای این نقش باید به مردم سود برسانند و در بانکداری اسلامی درآمد حاصل از عملیات تجهیز و تخصیص منابع، حق الوکاله نامیده می شود.
معاون حقوقی و وصول مطالبات هدف اصلی بانک را خدمت رسانی به مردم دانست و خواستار برخورد شایسته و مناسب با ارباب رجوع شد و اظهار داشت: تکریم مردم اولویت اول بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی می باشد و الحمدالله تاکنون در این راستا خدمات مناسب و فراگیری را به عموم مردم ارائه کرده ایم.
چهره با اشاره به ریسک اعتباری در اعطای تهسیلات تصریح کرد: باید مطالبات غیرجاری بانک به موقع و به هنگام مدیریت، جذب و دریافت شود تا در آینده، بانک با مشکلاتی از این بابت روبرو نگردد.
معاون حقوقی و وصول مطالبات با تاکید بر مدیریت بهینه مطالبات از رکود اقتصادی، ورود افراد غیرمتخصص به تولید، عدم بررسی دقیق طرح های اعتباری و ... به عنوان مواردی که در عدم پرداخت مطالبات غیرجاری موثر است یاد کرد و افزود: مطالبات باعث می شود که تسهیلات غیرجاری سوخته شود و این امر باعث کاسته شدن درآمد و سودهای بانک می شود.
چهره در پایان از مصالحه و تعامل با مشتریان، راه اندازی کمیته وصول مطالبات و مطالبه گری از نیروهای تحت امر و وکلا به عنوان مراحل جذب مطالبات غیرجاری یاد کرد و اظهار داشت: باید سامانه وصال را جدی بگیرید چرا که این نرم افزار می تواند اطلاعات دسته بندی شده در اختیار متولیان امر قرار داده و در جذب مطالبات کمک کار افراد باشد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *