RSS
امروز سه شنبه ، ۲۴ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اهمیت بهداشت اعتباری در نظام بانکی

از بانک تجارت تسهیلات آنی بگیرید

موسسه ملل شرایط بانک شدن دارد

تشدید نظارت مجلس در زمینه خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری

اخذ سفته ارزی مالیاتی امکانپذیر شد

واگذاری ۱۳ میلیارد ریال سهم دولتی در بورس

کاهش ۴۱ درصدی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در جهان

شما چقدر استعداد سناریو نویسی دارید ؟

اپلیکیشن موبایل تأمین اجتماعی من در نسخه جدید منتشر شد

راه اندازی سرویس برداشت وجه بدون کارت روی خودپرداز های بانک قرض الحسنه مهر ایران

قیمت‌های پایه صادراتی اصلاح شود

پیشنهاد پرداخت یارانه نقدی بنزین به افراد

معرفی برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه

قطعی شدن پذیره‌نویسی ششمین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه

نماد صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی درج شد

پست بانک باید بزرگترین مامن برای فین تک‌ها باشد

پایان مهر؛ آخرین مهلت ثبت شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالت

زائران اربعین حسینی تحت پوشش بیمه ایران قرار دارند

اختلاف مدیران صنعت بیمه بر سر صدور بیمه نامه‌های مسافرتی

تامینِ ارز زائران اربعین در ایران و عراق

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از مجتمع فولاد روهینا جنوب

تاکید مدیرعامل جدید سایپا بر اصلاح قیمت‌ها

گسترش منطقه هلال فقر در تهران

سرمایه ۱.۲تریلیون دلاری ایرانیان خارج از کشور

روحانی:به آینده بهتر، بسیار امیدوارم

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد؛

«یک باجه از یک شعبه هر بانک» میز خدمت روشندلان می شود

۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۷/۲۰کد خبر: 259427
ایستانیوز:بانک مرکزی به مناسبت روز نابینایان اعلام کرد که «یک باجه از یک شعبه هر بانک» میز خدمت به روشندلان خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بانک مرکزی به مناسبت روز نابینایان با دعوت از «انجمن نابینایان ایران» و «نمایندگان بانک های تجاری» ضمن در جریان قرار گرفتن از اقدامات بانک ها، پیشنهادات و درخواست های نمایندگان روشندل را به منظور ارایه بهتر خدمات توسط شبکه بانکی جویا شد.
 
 در این جلسه اداره نظام های بانک مرکزی بانک مرکزی از نمایندگان فناوری اطلاعات بانک ها خواست در ارایه خدمات به نابینایان نگاه سودآوری نداشته باشند و این خدمات را به عنوان وظیفه ای در حوزه مسئولیت اجتماعی  تلقی کنند.
 
گفتنی است بانک مرکزی در راستای ارایه خدمات بهتر به روشندلان  اقداماتی نظیر تعبیه علامات برجسته در گوشه اسکناس ها، سطوح ویژه حرکت نابینایان در شعب، تجهیز خودپردازها به کلید برجسته و تجهیز اینترنت بانک به نرم افزار متن خوان را انجام داده و شبکه بانکی را نیز ملزم به توسعه ارایه خدمات دسترس پذیر برای شهروندان نابینا کرده است.
 
در این هم اندیشی، مشاور انجمن نابینایان با تشکر از همکاری بانک ها با قشر روشندلان توجه به کمیت خدمات  و کیفیت آنها را توامان خواستار شد و پیشنهاد کرد به منظور رفاه حال روشندلان در مراکز استان ها و کلان شهرها «یک باجه از یک شعبه هر بانک » را با عنوان باجه ارایه خدمت به روشندلان قرار دهند.
 
همچنین نمایندگان بانک ها ضمن ارایه گزارش عملکرد در زمینه ارایه خدمات به روشندلان خواستار انجام تحقیقات و برنامه ریزی در خصوص امان سنجی، ترکیب نابینایان، گستره ارایه خدمات و نیاز سنجی به منظور ارایه بهتر خدمات به روشندلان شدند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *