RSS
امروز پنج شنبه ، ۲ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

خبری خوش برای مستمری‌بگیران

تقویت شاخص‌های اقتصادی باطرح مهر دانا

برندگان جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین معرفی شدند

بازدید عضو هیات‌مدیره بانک و هیات همراه از استان همدان

افتتاح چند طرح تعاونی با تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان ایلام

بازدیدفتاحی عضوهیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از طرح‌های استان البرز

تفکر استراتژیک باید در شرکت‌های بیمه نهادینه شود

نرخ تورم بهمن‌ماه ۲۳.۵ درصد شد

معاملات الگوریتمی پایانی بر صف نشینی و سیگنال فروشی

خط مشی ها و اولویت های نظام بانکی

ششمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور برگزار شد

راه‌اندازی ابزارهای مالی جدید مشروط شد!

نقش کم رنگ رتبه بندی‌ها در بازار بدهی

تسهیلات بانک توسعه صادرات گرگان برای فرآوری و صادرات یُد

روسیه به دنبال فروش و مونتاژ خودروی «آوتواز» در ایران

پزشکان مکلف به استفاده از پایانه‌های فروشگاهی شدند

معاملات نامتعادل بورس در بهمن ماه

کلنگ زنی دو مدرسه با مشارکت بانک ملی ایران در آذربایجان شرقی

۲ روش واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه

تقدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ایران

ذخیره داروخانه‌ها به ۲ماه رسید

عوامل سه‌گانه تلاطم ارزی

کم‌خونی مزمن در نظام بانکی

سایه رکود بر اقتصاد جهان

"ایران کیش" ۳۰ درصد افزایش سرمایه می دهد

مطالبات مدیران عامل شرکت‌های بیمه از روابط عمومی‌ها قوت گرفت

۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۷/۱۸کد خبر: 259381
ایستانیوز:اظهارات مدیران عامل شرکت‌های بیمه در نشست‌‎های اخیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه نشان می‌دهد که موضوع انعکاس مناسب عملکرد شرکت‌های بیمه و مدیریت فضای رسانه‌ای از جمله مطالبات مدیران صنعت از روابط عمومی‌هاست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مصطفی زندی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه در نشست دیروز این شورا که در بیمه پارسیان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: صنعت بیمه باید در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، رویکردهای جدید مشارکتی را در قالب پروژه‌های بزرگ دنبال کند.
وی افزود اظهارات مدیران عامل صنعت بیمه حاکی است که طرح‌های مشترک این صنعت با هدف فرهنگ‌سازی و کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای و همچنین آشنا سازی مردم بر مباحث بیمه‌ای می‌تواند اثر بخشی بالایی داشته باشد.
او گفت: رئیس کل بیمه مرکزی بر اجرای طرح‌های هماهنگ فرهنگ‌سازی تأکید جدی دارد و همین موضوع از سوی مدیران عامل شرکت‌ها نیز در قالب طرح مشترک همکاری با صدا و سیما و مجموعه های بزرگ فرهنگی و آموزشی از طریق سندیکای بیمه‌گران ایران در حال بررسی است. گفتنی است در این نشست مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان نیز بر موضوع یکپارچه‌سازی برنامه‌های فرهنگی و ترویجی صنعت بیمه تأکید کرد و گفت این موضوع در شورای عمومی سندیکا با طرح همکاری صنعت بیمه با صدا و سیما در حال پیگیری است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *