ایستانیوز: نشست سراسری مدیران ارشد بانک انصار باحضور دکترابراهیمیمدیرعامل بانک انصار، معاونان و مدیران شعب استانهای سراسر کشور در استان مازندران برگزار و در آن، راهبردها، سیاستها و برنامههای این بانک تشریح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ابراهیمیمدیرعامل بانک انصار طی سخنانی در این گردهمایی با اشاره به ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت در ماه محرم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش ؛ به تبیین ضرورت ولایتمداری در همه ارکان زندگی شخصی و اجتماعی پرداخت و درادامه فعالیتها و نتایج عملکرد ششماهه سالجاری بانک انصار را تشریح و گفت: با اجرای موفق برنامهها به ویژه درزمینه جذب منابع ارزان قیمت در نهمین مرحله از قرعهکشی سپردههای قرضالحسنه پسانداز که همزمان با نوسانات شدید بازارهای پول و سرمایه صورت گرفت، باردیگر مدیریت و اقدامات جهادی مدیران ارزشی و همکاران شریف بانک به منصه ظهور رسید.
ابراهیمیدر ادامه با ارزیابی مثبت از عملکرد شش ماهه بانک درراستای اجرای طرح تحول ۲افزود: عملکرد رو به پیشرفت بانک انصار نشانگر عزم وتلاش همدلانه و برادرانه مدیران و کارکنان بانک است که باید براساس الگوی مدیریت جهادی تداوم یابد و فعالیتها به گونهای باشد که تمام اهداف طرح تحول2 طی زمان باقیمانده تا پایان سال ۹۷محقق شود تا انشاءالله با آسودگی خیال مرحله سوم تحول را با شروع سال بعد ، پیگیری و اجرا کنیم. مدیرعامل بانک انصار سپس با بیان انتظارات خود در زمینه بازاریابی بانک و ضرورت انطباق ان با دستاوردهای علمیو اجرایی ، لازمه تحقق این موضوع را عزم جمعی ویک امرعمومیبرای همه اجزای بانک برشمرد که از صدر تا ذیل باید در آن مشارکت داشته و لازمه موفقیت در آن را هوشمندی تمام عیار در زمینه بازاریابی و استفاده از اطلاعات و آمار و پیشبینی پذیر نمودن مسیر رشد و بالندگی آتی بانک برای تقویت نقاط قوت و بر طرف نمودن ضعفها و نقصانها دانست.
مدیرعامل بانک انصار با برشماری تحولات رخ داده در مدل کسب وکار بانک ، مدیریت و الگوی کسب وکار نوین را به عنوان موضوعی کلیدی در طرح تحول ۳بانک معرفی و آن را نیازمند توجیه همگانی و فرهنگ سازی دانست و تاکید کرد: همه مدیران در سطوح مختلف باید مدیر کسب وکار باشند؛ یعنی بر روی توانمندیها، اختیارات و پتانسیلهای موجود برنامهریزی و با دقت هزینههای عملیاتی وغیرعملیاتی را در راستای ارتقای سطح کسبوکار، مدیریت کنند.
ابراهیمیدر پایان با تبیین دستاوردهای طرح تحول بانک بر لزوم پیادهسازی هرچه نیرومندتر و هوشمندانهتر مرحله سوم طرح تحول بانک انصار تأکید و با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال، شناخت مدل و پارادایمهای جدید کسب وکار ، انتقال از عقود مشارکتی به عقود مبادلهای ، تصریح کرد: باید مطالبات معوق را بازهم کاهش داده و آن را به عنوان روندی مستمر ،پایا و ماندگار در حوزه برندینگ بانک استمرار بخشیده و مدیریت نماییم.