ایستانیوز:اهداف و برنامههای عملیاتی بیمه سرمد در نیمه دوم سال جاری با حضور رییس هیات مدیره و مدیران ارشد و کارکنان این شرکت در مشهد مقدس تبیین شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مجتبی کاتب رییس هیات مدیره این شرکت در این مراسم با تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان در سراسر کشور گفت: بیمه سرمد سبد کاملی از انواع خدمات بیمهای به مشتریان ارایه میکند که لازم است این خدمات با کیفیت مناسب و در کوتاهترین زمان در اختیار مشتریان قرار گیرد.
وی اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخصهای رضایت مشتریان در صنعت بیمه پرداخت خسارتهای احتمالی است که این مهم باید توسط همه واحدهای شرکت در سراسر کشور مورد توجه قرار بگیرد و الگوهای تسریع در جبران خسارت در شرکت بیش از پیش فراهم شود.
کاتب در حاشیه سفر به مشهد مقدس با همکاران حاضر در این نشست که از نمایندگیهای سراسر کشور حضور داشتند، دیدار و گفت و گو کرد. وی همچنین ضمن بازدید از پروژه در حال بازسازی ساختمان سرپرستی استان خراسان رضوی، از شعبه تازه تاسیس این شرکت در استان خراسان شمالی نیز بازدید کرد.