RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

۱۸:۷ - ۱۳۹۷/۷/۳کد خبر: 257565
ایستانیوز:مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید و سابق تامین اجتماعی استان همدان با حضور معاونین حقوقی و امور مجلس و امور استان های سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم با اشاره به اینکه در4 سال گذشته دهها اقدام برای استفاده از ابزارهای الکترونیک در این سازمان صورت گرفته، گفت: هفته گذشته مقرر شد تمامی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های این برروی سایت این سازمان قرار گیرد.
 
عبدالرحمن تاج الدین افزود: سازمان تأمین اجتماعی افتخار دارد که بیش از نیمی از جمعیت کشور یعنی ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش دارد. این سازمان هر ماه بیش از ۷ هزار میلیارد تومان پرداخت و تجهیز منابع می‌کند.
 
وی تصریح کرد: افتخار ما این است که سازمان تأمین اجتماعی در ترازی واقع شده که بتواند در راستای مصالح مخاطبان  و در راستای انجام وظیفه کاملا فنی و تخصصی گام بردارد.
 
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی ضمن تشکر از جامعه کارفرمایی و تولید کنندگان کشور، اظهار کرد: باهمراهی و همکاری جامعه کارفرمایان این سازمان به انجام وظیفه می پردازد.
 
تاج‌الدین با اشاره به اقدامات سازمان تامین اجتماعی در راستای بهبود کمی و کیفی خدمات در حوزه های درمان و بیمه‌ای، گفت: اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی شهر همدان وضعیت مطلوبی یافته و در سطح استاندارد است .
 
وی با بیان اینکه وظیفه این سازمان توسعه زیرساخت‌هاست، خاطرنشان کرد: ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی در همدان و ملایر و افتتاح درمانگاه جدید شهرستان رزن از جمله این دستاوردهاست.
 
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه تجهیزات بیمارستانی طی چند سال اخیر به مجموعه تامین اجتماعی این استان اضافه شده و این موضوع مایه مباهات است، افزود: سعی شده در حد توان فضایی فراهم شود تا خدمات قابل توجهی به مجموعه مخاطبان ارائه کنیم.
 
معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت : احترام به بیمه شدگان وکارفرمایان به عنوان یک سرمایه اصلی این سازمان محسوب می شود وتلاش می کنیم برای تکریم مردم تمام خدمات مرتبط با تامین اجتماعی را غیرحضوری و الکترونیکی کنیم.
 
مهندس قائم موهبتی افزود: سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگترین نهادهای اجتماعی کشور است و بیش از 42 میلیون نفر از جمعیت کشور به این سازمان مراجعه و خدمات دریافت می‌کنند.
 
وی ضمن بیان اینکه رکن رکین ارزش‌های دینی ما خدمت به مردم است اما نه در بیان بلکه در عمل، افزود: تدبیر درست برای خدمتگزاری ضروری است.
 
معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه باید به درستی انجام وظیفه کرد، گفت: تدوین میز خدمت از سوی رئیس جمهور در واقع توجه به خدمتگزاری بیشتر و تکریم ارباب رجوع است .
 
در پایان این مراسم از تلاش‌های محمد عسگری مدیر کل سابق تقدیر و اسماعیل نبوی به عنوان مدیرکل جدید سازمان تأمین اجتماعی استان همدان منصوب شد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:تامین اجتماعی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *