RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

رییس‌جمهور: باید روابط بانکی را با دنیا توسعه دهیم

عزم جزم برای حمایت گسترده تر از احداث تاسیسات مدرن گلخانه‌ای

اطلاعیه بانک ملی درباره معرفی شدگان مصاحبه آزمون استخدام پیمانی

حمایت بانک توسعه تعاون از صنعت تولید برق و انرژی پایدار

ساماندهی شعب ارزی بانک توسعه تعاون

بانک توسعه صادرات از پیشگامان استفاده از بانکداری باز است

تغییر مسیر بوروکراسی به ارتقای کیفیت خدمات با بانکداری باز

نرخ نیمایی حذف نمی‌شود

نظام سنجش اعتبار اصلاح شد

فقط خریداران سکه از بانک مرکزی مالیات می‌دهند

نرخ سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

نرخ دلار به ۱۳۱۵۰ تومان رسید

حاشیه سود ناخالص پتروپالایشگاه‌ها بیش از ۲ برابر پالایشگاه‌هاست

کاهش ۲۲۶۹ واحدی شاخص بورس تهران

توافق دولت انگلیس با بانک ملت بر سر خسارت ۱.۶ میلیارد دلاری

عوامل اثرگذار بر افول شاخص بورس

بیمه دی روند عادی خود را طی می کند

جلوگیری از پرداخت خسارت جعلی دربیمه آسیا

عرضه بلوک ۱۷ درصدی بیمه البرز در ۲۲ تیر ماه

میزبانی بانک توسعه تعاون از شورای هماهنگی وزارت ورزش

ارز دولتی؛ بدون یا نبودن مسئله کدام است؟

بانک سینا ۲۵.۰۰۰ جوان را صاحب کار کرد

نرخ سود بانکی افزایش نمی‌یابد

گزارش عملکرد ۱۲ ماهه ۷ بانک منتشر شد

نماد بانک ملت تا ۱۲ تیر بسته می ماند

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران عنوان کرد

وضعیت مطلوب منابع و مطالبات بانک ملی

۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۷/۳کد خبر: 257564
ایستانیوز:کریمی وضعیت منابع و مطالبات بانک ملی ایران را مطلوب توصیف و گفت: بانک ملی ایران با اعتماد روزافزون اقشار جامعه توانسته است به لحاظ حجم منابع، بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و سرپرست اداره امور شعب استان فارس بانک ملی ایران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره، حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی ، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و جمعی از مدیران ستادی و مسئولان سازمان های اجرایی استان برگزار شد، از عبدالناصر بذرافشان رئیس سابق اداره امور شعب استان تقدیر و کریم ریگی زادگان به عنوان سرپرست این اداره امور شعب معرفی گردید.
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم شرایط کنونی خدمت در عرصه های اقتصادی را در شرایط فعلی مصداق جهاد دانست و گفت: فشارهای اقتصادی دشمن نسبت به ملت بزرگ ایران، مسئولیت نهادهای پولی و مالی در حل و فصل مسایل اقتصادی را دوچندان نموده است.
وی مسئولیت بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت را خطیر دانست و افزود: بانک ملی ایران به اندازه 90 سال اعتماد مردمی، خود را موظف به رفع انتظارات و دغدغه های مردم شریف ایران می داند.
کریمی وضعیت منابع و مطالبات بانک ملی ایران را مطلوب توصیف و بیان کرد: بانک ملی ایران به لطف خداوند و همت و همدلی کارکنان و نیز اعتماد روزافزون اقشار جامعه توانسته است به لحاظ حجم منابع، بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران مهمترین رسالت این بانک را جلب رضایت مشتریان دانست و اشاره کرد: تلاش در جهت رفع نیازها و انتظارات مردم باید در اولویت عملکرد کارکنان بانک قرار گیرد.
وی پیشرفت روزافزون بانک ملی ایران در عرصه های فناوری را نتیجه اهتمام این بانک در فتح قله های بلند بانکداری بین المللی دانست و افزود: باید بپذیریم که بانک ملی ایران به لحاظ بسیاری از استانداردهای موجود، قدم های بزرگی را برای رسیدن به مراتب جهانی پیموده است.
در ادامه مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ضمن ارائه نکات لازم در جهت عملکرد بهتر مسئولان شعب اذعان کرد: امروزه بانکداری نوین، حضور فیزیکی مشتریان در محل شعب را بر نمی تابد و همه باید برای سرعت بخشیدن به توسعه بانکداری الکترونیکی تلاش مضاعف کنیم.
اصلان کریمی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان نظام، گفت : باور داشته باشیم که حل مسائل و مشکلات مردمی شدنی است و شرط آن اعتقاد و اعتماد به داشته ها و توانمندی های ملت یزرگ ایران است.
همچنین رحمانی معاون اقتصادی استاندار فارس نیز اظهار کرد: بانک ملی ایران ثابت کرده که همواره در کنار دولت تدبیر و امید و مردم منشا ارائه خدمات گسترده است.
در ادامه عبدالناصر بذرافشان رییس سابق اداره امور شعب استان فارس با ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور در طول تصدی مسئولیت خود، برای بانک و همکاران آرزوی اعتلا و سربلندی کرد.
کریم ریگی زادگان سرپرست جدید اداره امور شعب استان فارس نیز به تشریح برنامه های خود برای ارایه خدمات بهینه به مشتریان پرداخت.
پس از پایان این مراسم، برات کریمی به همراه معاون منابع انسانی بانک ملی ایران و مدیر امور شعب منطقه دو کشور در بین کارکنان شعبه ممتاز شیراز حضور یافت و از نزدیک به بررسی نظرات و انتظارات آنها پرداختند.
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز با بیان اینکه همکاران باید خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنها را سرلوحه عملکرد روزانه خود قرار دهند، گفت: مهمترین وجه غالب منابع انسانی بانک اعتقاد بر این است که خدمت کردن به مردم نه یک وظیفه شغلی بلکه یک رسالت اخلاقی و اعتقادی است.
در پایان همچنین عضو هیات مدیره با تبادار استاندار فارس نیز دیدار و گفت و گو کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *