RSS
امروز سه شنبه ، ۲۴ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حضور بیمه سامان در نمایشگاه دنیای اسباب بازی

انستیتو paintech ایران کیش افتتاح می شود

خدمت به مردم و کمک به ایجاد اشتغال را وظیفه خود می دانیم

روزهای موعود FATF برای ایران

سطح یک توانگری مالی بیمه نوین تمدید شد

تعامل پست بانک با دهیاری‌ها، سرآغاز ایجاد یک سرمایه اجتماعی ارزشمند بود

آمادگی موسسه اعتباری ملل برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی

ارزش معاملات فرابورس ۵۰ درصد افزایش یافت

کشف قیمت ۳۳۰۰ ریالی سهام داروسازی آوه سینا

حبس نرخ دلار در کانال ۱۴ هزار تومانی

خدمات بانک صادرات برای فعالان بورس

ضرورت ثبت‌نام سهام‌داران بانک سامان در سامانه سِجام

چک لیست ۴۰۰ راهکار ضد تحریمی تدوین شد

رشد ۵۵۰۰ و احدی شاخص بورس

دومین مجمع فصلی بانک اقتصادنوین برگزار شد

روسای ۳ شعبه بانک ملّی معارفه شدند

صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد

تکریم مشتریان اولویت اول بانک مهر اقتصاد

از موسسه ملل تقدیر شد

جزئیات نامه‌نگاری بانک مرکزی با وزارت صمت

ساز و کار جدید واردات خودرو اعلام شد

آینده بازار ارز پس از تحریم ۱۳آبان

نرخ ارز بایستی براساس مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین شود

بستن حساب‌های ایرانیان در خارج از کشور به دلیل عدم عضویت در FATF است

نقش ویژه تعاونی ها در تامین مالی و توزیع مویرگی کالا

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران عنوان کرد

وضعیت مطلوب منابع و مطالبات بانک ملی

۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۷/۳کد خبر: 257564
ایستانیوز:کریمی وضعیت منابع و مطالبات بانک ملی ایران را مطلوب توصیف و گفت: بانک ملی ایران با اعتماد روزافزون اقشار جامعه توانسته است به لحاظ حجم منابع، بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و سرپرست اداره امور شعب استان فارس بانک ملی ایران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره، حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی ، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و جمعی از مدیران ستادی و مسئولان سازمان های اجرایی استان برگزار شد، از عبدالناصر بذرافشان رئیس سابق اداره امور شعب استان تقدیر و کریم ریگی زادگان به عنوان سرپرست این اداره امور شعب معرفی گردید.
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم شرایط کنونی خدمت در عرصه های اقتصادی را در شرایط فعلی مصداق جهاد دانست و گفت: فشارهای اقتصادی دشمن نسبت به ملت بزرگ ایران، مسئولیت نهادهای پولی و مالی در حل و فصل مسایل اقتصادی را دوچندان نموده است.
وی مسئولیت بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت را خطیر دانست و افزود: بانک ملی ایران به اندازه 90 سال اعتماد مردمی، خود را موظف به رفع انتظارات و دغدغه های مردم شریف ایران می داند.
کریمی وضعیت منابع و مطالبات بانک ملی ایران را مطلوب توصیف و بیان کرد: بانک ملی ایران به لطف خداوند و همت و همدلی کارکنان و نیز اعتماد روزافزون اقشار جامعه توانسته است به لحاظ حجم منابع، بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران مهمترین رسالت این بانک را جلب رضایت مشتریان دانست و اشاره کرد: تلاش در جهت رفع نیازها و انتظارات مردم باید در اولویت عملکرد کارکنان بانک قرار گیرد.
وی پیشرفت روزافزون بانک ملی ایران در عرصه های فناوری را نتیجه اهتمام این بانک در فتح قله های بلند بانکداری بین المللی دانست و افزود: باید بپذیریم که بانک ملی ایران به لحاظ بسیاری از استانداردهای موجود، قدم های بزرگی را برای رسیدن به مراتب جهانی پیموده است.
در ادامه مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ضمن ارائه نکات لازم در جهت عملکرد بهتر مسئولان شعب اذعان کرد: امروزه بانکداری نوین، حضور فیزیکی مشتریان در محل شعب را بر نمی تابد و همه باید برای سرعت بخشیدن به توسعه بانکداری الکترونیکی تلاش مضاعف کنیم.
اصلان کریمی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان نظام، گفت : باور داشته باشیم که حل مسائل و مشکلات مردمی شدنی است و شرط آن اعتقاد و اعتماد به داشته ها و توانمندی های ملت یزرگ ایران است.
همچنین رحمانی معاون اقتصادی استاندار فارس نیز اظهار کرد: بانک ملی ایران ثابت کرده که همواره در کنار دولت تدبیر و امید و مردم منشا ارائه خدمات گسترده است.
در ادامه عبدالناصر بذرافشان رییس سابق اداره امور شعب استان فارس با ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور در طول تصدی مسئولیت خود، برای بانک و همکاران آرزوی اعتلا و سربلندی کرد.
کریم ریگی زادگان سرپرست جدید اداره امور شعب استان فارس نیز به تشریح برنامه های خود برای ارایه خدمات بهینه به مشتریان پرداخت.
پس از پایان این مراسم، برات کریمی به همراه معاون منابع انسانی بانک ملی ایران و مدیر امور شعب منطقه دو کشور در بین کارکنان شعبه ممتاز شیراز حضور یافت و از نزدیک به بررسی نظرات و انتظارات آنها پرداختند.
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز با بیان اینکه همکاران باید خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنها را سرلوحه عملکرد روزانه خود قرار دهند، گفت: مهمترین وجه غالب منابع انسانی بانک اعتقاد بر این است که خدمت کردن به مردم نه یک وظیفه شغلی بلکه یک رسالت اخلاقی و اعتقادی است.
در پایان همچنین عضو هیات مدیره با تبادار استاندار فارس نیز دیدار و گفت و گو کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *