RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی راه خروج کسب و کارها از رکود

۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۷/۳کد خبر: ۲۵۷۵۵۷
ایستانیوز:اگر شما هم در تجارت خود دچار رکود شده اید و کسب و کارتان به اندازه کافی درآمد ندارد، باید بجای تعدیل نیرو به فکر جذب مشتریان بیشتر و درآمد بیشتر از طریق تکنیک‌های جدید تبلیغات اینترنتی باشید.
بسیاری از کشورهای صنعتی و پیشرفته من جمله آلمان و ژاپن، درست در زمان درگیر شدن در بحران‌های بسیار بزرگ مانند شکست در جنگ، با تلاش بی وقفه و اتحاد مردم به موقعیت اقتصادی بسیاری قوی‌تر از قبل دست پیدا کرده‌ اند.
 
در امریکا نیز دقیقا در زمان رکود اقتصادی، برند‌های جدیدی متولد شدند که به سرعت به غول های اقتصادی دنیا تبدیل شدند.
 
کسب و کار‌هایی که در زمان بحران با خلاقیت، کار و تلاش بی وقفه و ارائه بهترین محصولات و خدمات با جنگ اقتصادی مقابله کرده اند به نتایج بسیار عالی دست پیدا کردند. و در عوض کسب و کار‌هایی که از شرایط ایجاد شده ترسیده اند و با متوقف کردن کار یا تعدیل نیرو سعی در جلوگیری از شکست داشتند، دیر یا زود شکست را پذیرفته اند.
 
واقعیت این است که در دنیای دیجیتالی امروز کسب و کار هایی که از تکنولوژی روز دنیا برای تولید کالا و خدمات استفاده میکنند و از طریق روش های جدید بازاریابی اینترنتی مشتریان خود را جذب میکنند حتی در بزرگ ترین بحران های اقتصادی هم موفق هستند.
 
به گفته عباس فلسفین، مدیر شرکت ویرلن و کارشناس بازاریابی آنلاین؛ اکنون شرکت هایی که دربکارگیری مدل های جدید دیجیتال مارکتینگ و برندینگ دیجیتال مهارت دارند میتوانند هر روز سهم خود را از بازار افزایش داده و روز به روز مشتریان بیشتری جذب کنند.
 
البته تنها درصد کمی از مدیران بازاریابی در ایران از پلتفرم‌های جدید برای تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند و هنوز اکثرا از روش‌های سنتی استفاده میکنند. درصورتی که برند های مشهور در کشور‌های توسعه یافته از پتانسیل‌های فراوانی که تکنولوژی و اینترنت در اختیارشان قرار داده است استفاده کامل میکنند.
 
به عنوان مثال گوگل، همان کمپانی قدرتمندی که هر روز همه ما را در جستجوی هر موضوعی همراهی میکند، خود برترین پلتفرم تبلیغات و بازاریابی اینترنتی را در اختیار تمامی کسب و کار‌ها قرار داده است.
 
موتور جستجوی گوگل امروز آنچنان در زندگی همه ما نفوذ کرد ه است که حتی هیچ کس نبودن آن را تصور نمیکند.
 
هر روز ما برای دریافت پاسخ هر سوالی، پیدا کردن اطلاعات درمورد هر موضوعی، خرید کالاهای مختلف و حتی برای پیدا کردن آدرس در گوگل سرچ میکنیم و گوگل بهترین سایت ها را برای ما پیدا میکند، و این موضوع از نظر وب سایت هایی که در رتبه اول جستجو نمایش داده میشوند به معنی ورود مشتریان بسیاری است که هر روز برای خرید و یا کسب اطلاعات به وب سایت مراجعه می‌کنند و به کسب درآمد قابل توجهی می انجامد.
 
جستجوگر گوگل علاوه بر اینکه در یافتن هرآنچه که میخواهیم  به ما کمک میکند، میلیون ها شغل ایجاد کرده است و همچنین بطور غیرمستقیم و با ارائه بهترین پلتفرم معرفی محصولات و خدمات به مخاطبان، میلیارد ها دلار برای کسب و کار های کوچک و بزرگ در تمام دنیا درآمدزایی ایجاد کرده است.
 
درواقع برای مدیران و بازاریابان حرفه ای این موقعیت بسیار بزرگی است که میتوانید درآمد قابل توجهی را برای کسب و کارشان ایجاد کند.
 
امروز بازاریابی آنلاین از طریق نمایش وب سایت در رتبه اول جستجوی گوگل با استفاده از دو روش سئو SEO که به برای حضور سایت در نتایج اصلی گوگل است و تبلیغات در گوگل SEM که برای حضور در نتایج تبلیغاتی جستجوی گوگل مورد استفاده قرار میگیرد ، جزو پرطرفدار ترین و موثرترین روش های جذب مخاطبان است.
 
همچنین انواع روش های تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی و سایت‌های پربازدید موثر ترین و هدفمند ترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را در اختیار بازاریابان قرار داده است تا با تبلیغات هدفمند و کم هزینه به بیشترین تعداد مخاطب و مشتری دست پیدا کنند.
 
بهترین توصیه این است که در این حوزه باید همیشه بروز باشید و همواره جدید ترین مقالات آموزشی را از طریق مراجع معتبر بین المللی و داخلی مانند سایت ویرلن دنبال کنید.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *