RSS
امروز یکشنبه ، ۲۹ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

خدمات‌رسانی نظام بانکی به زائران اربعین

بانک صادرات از بحران ها سربلند بیرون آمد

بیمارستان بانک ملی ایران در مسیر زائران اربعین

دو انتصاب جدید در بانک مرکزی توسط رییس کل

کاهش ۱۰ درصدی شعب بانک ملی در تهران

افت ۵۰۰تومانی قیمت ارز صادراتی در بازار ثانویه

رشد ۸۶۲واحدی شاخص بورس

برند ایرانی در جهان چه جایگاهی دارد؟

گلایه فعالان اقتصادی از عدم حضور همتی در اتاق ایران

کاهش قیمت دلار به ۱۳۸۰۰ تومان

تقویت تولید کشور نیازمند تغییر رویه بانک‌هاست

تعرفه های مشمول معافیت از پرداخت ما به التفاوت ارز افزایش پیدا کرد

بقای بورس انرژی منوط به همکاری بخش خصوصی است

سایپا برای نهمین بار صادرکننده نمونه کشور شد

راه سختى در پیش است اما طولانى نیست

پست‌بانک، بانک عامل صنعت مخابرات می‌شود

شروع پروژه های نوسازی

ادبیات جدید نیاز بازار بیمه در کلانشهر تهران

استقبال نوربخش از وزارت دکتر شریعتمداری عضو هیأت امناء تأمین اجتماعی

تامین مالی خرید لکوموتیو و واگن باری از طریق بورس

طرح اصلاح قانون بودجه ۶ ماه مسکوت ماند

۱.۴ میلیون فقره چک برگشت خورد

اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی در بانک‌های دولتی

افزایش نرخ سود بانکی شاید وقتی دیگر

هجدهمین مدرسه "مهر نوین" بهره‌برداری شد

خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی

۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۷/۲کد خبر: 257453
ایستانیوز:صاحبان کسب و کار و پذیرندگان پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به آسانی عملکرد کارتخوان خود را مشاهده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، پالس، اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی است که برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن، به صورت یکجا به گستره وسیعی از خدمات که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد، دسترسی داشته باشند.
 
از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی نیز امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.
 
ارایه گزارش های در لحظه دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.
 
در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند و در صورتی که یک تراکنش پس از 72 ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
 
همچنین فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها را می توان در بخش راهنمای خطاها مشاهده کرد.
 
کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهره مندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب و کار خود هستند، می توانند در طرح های گوناگون نیز کسب امتیاز کنند و مشمول دریافت پاداش های نقدی و غیرنقدی در جشنواره نیز باشند.
 
این اپلیکیشن از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد 6 به شماره 2000444 و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *