RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۸ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

بزرگترین صنایع بورسی معرفی شدند

سود هر سهم "تاپیکو" ۳۲۰ درصد جهش داشت

سود هر سهم "پارسان" تفاوتی نداشت

تعداد نمادهای درج‌شده در بازار دوم فرابورس به ۱۰۷ رسید

زیان ۴۸۳ریالی هر سهم بانک تجارت

بانوان بانک رفاه قهرمان المپیاد ورزشی شبکه بانکی شدند

با دیدار در دی ، یلدای ۹۷ را خاطره انگیز کنید

ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۹۸ بازنگری شد

شعار بانک توسعه تعاون رونمائی شد

تقدیر استاندار خراسان جنوبی از بانک صادرات

تورم گریبان بیمه‌ را هم گرفت

نظام پولی اسلامی، یک هدف آرمانی است که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم

کمک ۱۰ میلیارد ریالی بانک تجارت برای آزادی زندانیان غیرعمد

افتتاح خط تولید انبوه مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان با مشارکت بانک ملی

آزمون کتبی اکچوئری رسمی بیمه ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود

اخذ گواهینامه ISMS توسط بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی کشور

بانک صادرات با سپهر دانش بانکداری را به مدارس برد

یک سوم پرداخت‌های بیمه ایران خسارت جانی است

عسگرپور: هنرپیشه با پات ارتباطش با مردم را حفظ می‌کند

استراتژی بیمه ما، کسب سهم بالا در بیمه های عمر و سرمایه گذاری است

صلاحیت مدیرعامل بیمه آسیا تایید شد

مهر تأیید سهامداران بر عملکرد بانک‌پاسارگاد

کاهش ۳۰۶۳واحدی شاخص کل بورس تهران

فروش آرد با سامانه جدید بانک سپه ساماندهی شد

بانک رفاه جایزه ملی یادگیری الکترونیکی یونسکو گرفت

خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی

۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۷/۲کد خبر: 257453
ایستانیوز:صاحبان کسب و کار و پذیرندگان پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به آسانی عملکرد کارتخوان خود را مشاهده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، پالس، اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی است که برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن، به صورت یکجا به گستره وسیعی از خدمات که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد، دسترسی داشته باشند.
 
از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی نیز امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.
 
ارایه گزارش های در لحظه دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.
 
در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند و در صورتی که یک تراکنش پس از 72 ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
 
همچنین فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها را می توان در بخش راهنمای خطاها مشاهده کرد.
 
کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهره مندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب و کار خود هستند، می توانند در طرح های گوناگون نیز کسب امتیاز کنند و مشمول دریافت پاداش های نقدی و غیرنقدی در جشنواره نیز باشند.
 
این اپلیکیشن از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد 6 به شماره 2000444 و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *