RSS
امروز شنبه ، ۳ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

سال نو،‌ سال اوج گرفتن بانک قدرتمند صادرات

رشد مسکن حدود نرخ تورم خواهد بود

روند صعودی طلای جهانی متوقف شد

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت نوروز ۹۸

توزیع ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده های کودکان کار

رتبه ایران در ۸ شاخص اقتصادی

بودجه ۹۷ بدون کسری بسته شد

۶ راه حل فوری برای مدیریت بازار خودرو

حمایت صندوق بین‌المللی پول از توقف رشد نرخ بهره توسط فدرال رزرو

کاهش بیش از ۳۰ درصدی معاملات مسکن در پایتخت

دولت بانک‌ها را برای رونق بازار مسکن به میدان بیاورد

مجلس به دنبال تصویب قانون سپرده‌گذاری ارزی

صرافی‌های منتخب از شنبه آینده خدمات ارزی ارائه می‌دهند

تورم سال ۹۷ حدود ۲۷ درصد اعلام شد

هیچ یک از اموال امانی مشتریان از بانک خارج نشده است

پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷

پیام رئیس‌جمهوری به مناسبت آغاز سال نو

سالِ جدید، سالِ «رونق تولید»

شش راهبرد بانک مرکزی در سال "رونق تولید"

فهرست خدمات دهی ۱۸ بانک و بیمه‌ در نوروز ۹۸ اعلام شد

اهتمام جدی دولت در محدودیت نرخ تورم و تقویت پول ملی در ۹۸

ثبت شرکت متناظر INSTEX در ایران با سرمایه یک میلیارد ریالی

قانون بودجه سال آینده کل کشور ابلاغ شد

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

ضمیری: آیین‌نامه ۶۸ نیاز مند بازنگری است

برنامه جامع بیمه های زندگی تدوین شود

۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۶/۲۳کد خبر: 257004
ایستانیوز:برخی آیین‌نامه‌ها از جمله آیین‌نامه ۶۸ مربوط به بیمه های زندگی و مستمری نیاز به بازنگری دارد. وباید یک برنامه جامع بیمه های زندگی برای همه شرکت‌ها تدوین شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،،ضمیری در  سمینار تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی با بیان این که بسیاری از محصولات تولید شده در داخل کشور ابتدا به مرحله تولید می‌رسند و بعد بازار عرضه در آن مشخص می‌شود اما در صنعت بیمه ما باید اول نیاز جامعه را مشخص کرده و بر اساس آن محصول طراحی کنیم و بازار فروش ما بتواند آن را در اختیار مردم قرار دهد.
 
وی با بیان این که یکی دیگر از الزامات توسعه بیمه های زندگی سازمان فروش تخصصی در شرکت‌های بیمه‌ است، اظهار کرد: فروش بیمه زندگی نیاز به معرفی چهره به چهره این محصول دارد و نمی‌توان به صورت مجازی یا روش‌های دیگر آن را فروخت. بنابراین باید برای آموزش و توسعه شبکه فروش تدابیری اندیشید.
 
مدیرعامل بیمه پاسارگاد ادامه داد: در بیمه‌های زندگی و پوشش‌های تکمیلی باید یک شرایط عمومی کامل و مورد توافق شرکت‌های بیمه و بیمه مرکزی ایجاد شود و از سوی دیگر برخی آیین‌نامه‌ها از جمله آیین‌نامه ۶۸ مربوط به بیمه های زندگی و مستمری نیاز به بازنگری دارد.
 
ضمیری ایجاد مشوق‌های فروش برای بیمه‌های زندگی را یکی از موارد مهم دانست و گفت: لزوم تأسیس شرکت‌های بیمه تخصصی مورد توافق همه است و باید مشوق‌هایی در این زمینه ایجاد شود.
 
وی با بیان این که یکی از موانع توسعه بیمه‌های زندگی نبود برنامه جامعی است که بتواند مورد استفاده تمام شرکت‌های بیمه‌ قرار بگیرد، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‌ها به صورت جداگانه برنامه‌هایی را برای خودشان دارند اما باید یک برنامه جامع بیمه های زندگی برای همه شرکت‌ها تدوین شود.
 
مدیرعامل بیمه پاسارگاد همچنین با اشاره به جزییات فعالیت بیمه پاسارگاد در حال حاضر گفت: تا پایان سال ۱۳۹۶ در بیمه پاسارگاد ۵۵.۸ درصد از تولید در بخش بیمه‌های زندگی است و اگر ما استاندارد جهانی را بین ۵۵ تا ۶۰ درصد قرار می‌دهیم، باید این شرکت‌های بیمه این هدف را برای خود بگذارند که ما تقریبا به این هدف رسیده‌ایم.
 
به گفته ضمیری تا پایان سال ۱۳۹۶ حدود دو میلیون و ۴۸۹ هزار فقره بیمه نامه توسط بیمه پاسارگاد صادر شده که ۸۵ درصد از این بیمه‌نامه‌ها در حال حاضر فعال هستند.
 
وی افزود: به طور کلی از نظر صدور بیمه‌نامه بر اساس سن مشتریان، حدود ۸۴ درصد از تولید بیمه‌نامه‌ها مربوط به افراد زیر ۴۰ سال است که نشان می‌دهد در کشور ما بیمه‌شده‌های جوان داوطلب خرید بیمه‌های زندگی هستند چرا که در آن ها تمایل به سرمایه‌گذاری بیشتر است. همچنین از نظر مدت بیمه نامه آمارها نشان می دهند ۶۸ درصد بیمه نامه ها مربوط به مدت ۲۰ تا۳۰ سال است که نشان می دهد مردم یک سرمایه گذاری بلند مدت را به عنوان هدف زندگی خود قرار داده اند.
 
مدیرعامل بیمه پاسارگاد همچنین تأکید کرد: ما اصلاً خود را رقیب سیستم بانکی نمی‌بینیم چرا که محصولی که ما می‌فروشیم، محصولی است که بانک نمی‌تواند آن را طراحی کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *