RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷
آخرین اخبار

قطعی موقت سامانه های بانک ملت

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای محرم

تودیع و معارفه در بانک ایران زمین

تقویت بخش خصوصی از برنامه های جدی بیمه مرکزی است

قیمت سهام بیمه سامان از ۴۰۰ تومان گذشت

چشم انداز قیمت جهانی طلا در روزهای آینده

دلار ۱۴هزارو ۵۰۰تومان شد

سپرده سرمایه گذاری یک‌ساله سودمند بانک آینده

چرا دولت قادر به کاهش قیمت دلار نیست؟

آغاز پرداخت حق تقدم سهام بیمه سرمد در بانک صادرات

هشدار به بانک مرکزی

تصویب صورت های مالی بانک صنعت و معدن

راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران

احتمال متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»

صدور مجوز انتشار ۵۰۰ میلیارد صکوک مرابحه

لزوم طراحی دستورالعمل منسجم برای معاملات فردایی ارز

عرضه اولیه ۴۰ میلیون سهام "تاپکیش"

در بازه چهارماهه اجرای سیاست تثبیت نرخ ارز

بانک‌ها مسئول جبران خسارت دارندگان کارت به دلیل نبود OTP شدند

پرداخت ۷۱میلیارد ریال از سوی بیمه‌‌کوثر به خسارت‌‌دیدگان

اقتصاد ایران بیمار است، دولت به اقتصاددانان مراجعه‌ کند

جلسه فراکسیون مستقلان مجلس با رئیس کل بانک مرکزی

سازمان‌ها دیگر از حساب‌های بانکی خود سود نمی‌گیرند

آزادسازی نرخ ارز در راستای سیاست‌های شوک درمانی است

آیا یک بحران جهانی بدهی دیگر در راه است؟

ضمیری: آیین‌نامه ۶۸ نیاز مند بازنگری است

برنامه جامع بیمه های زندگی تدوین شود

۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۶/۲۳کد خبر: 257004
ایستانیوز:برخی آیین‌نامه‌ها از جمله آیین‌نامه ۶۸ مربوط به بیمه های زندگی و مستمری نیاز به بازنگری دارد. وباید یک برنامه جامع بیمه های زندگی برای همه شرکت‌ها تدوین شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،،ضمیری در  سمینار تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی با بیان این که بسیاری از محصولات تولید شده در داخل کشور ابتدا به مرحله تولید می‌رسند و بعد بازار عرضه در آن مشخص می‌شود اما در صنعت بیمه ما باید اول نیاز جامعه را مشخص کرده و بر اساس آن محصول طراحی کنیم و بازار فروش ما بتواند آن را در اختیار مردم قرار دهد.
 
وی با بیان این که یکی دیگر از الزامات توسعه بیمه های زندگی سازمان فروش تخصصی در شرکت‌های بیمه‌ است، اظهار کرد: فروش بیمه زندگی نیاز به معرفی چهره به چهره این محصول دارد و نمی‌توان به صورت مجازی یا روش‌های دیگر آن را فروخت. بنابراین باید برای آموزش و توسعه شبکه فروش تدابیری اندیشید.
 
مدیرعامل بیمه پاسارگاد ادامه داد: در بیمه‌های زندگی و پوشش‌های تکمیلی باید یک شرایط عمومی کامل و مورد توافق شرکت‌های بیمه و بیمه مرکزی ایجاد شود و از سوی دیگر برخی آیین‌نامه‌ها از جمله آیین‌نامه ۶۸ مربوط به بیمه های زندگی و مستمری نیاز به بازنگری دارد.
 
ضمیری ایجاد مشوق‌های فروش برای بیمه‌های زندگی را یکی از موارد مهم دانست و گفت: لزوم تأسیس شرکت‌های بیمه تخصصی مورد توافق همه است و باید مشوق‌هایی در این زمینه ایجاد شود.
 
وی با بیان این که یکی از موانع توسعه بیمه‌های زندگی نبود برنامه جامعی است که بتواند مورد استفاده تمام شرکت‌های بیمه‌ قرار بگیرد، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‌ها به صورت جداگانه برنامه‌هایی را برای خودشان دارند اما باید یک برنامه جامع بیمه های زندگی برای همه شرکت‌ها تدوین شود.
 
مدیرعامل بیمه پاسارگاد همچنین با اشاره به جزییات فعالیت بیمه پاسارگاد در حال حاضر گفت: تا پایان سال ۱۳۹۶ در بیمه پاسارگاد ۵۵.۸ درصد از تولید در بخش بیمه‌های زندگی است و اگر ما استاندارد جهانی را بین ۵۵ تا ۶۰ درصد قرار می‌دهیم، باید این شرکت‌های بیمه این هدف را برای خود بگذارند که ما تقریبا به این هدف رسیده‌ایم.
 
به گفته ضمیری تا پایان سال ۱۳۹۶ حدود دو میلیون و ۴۸۹ هزار فقره بیمه نامه توسط بیمه پاسارگاد صادر شده که ۸۵ درصد از این بیمه‌نامه‌ها در حال حاضر فعال هستند.
 
وی افزود: به طور کلی از نظر صدور بیمه‌نامه بر اساس سن مشتریان، حدود ۸۴ درصد از تولید بیمه‌نامه‌ها مربوط به افراد زیر ۴۰ سال است که نشان می‌دهد در کشور ما بیمه‌شده‌های جوان داوطلب خرید بیمه‌های زندگی هستند چرا که در آن ها تمایل به سرمایه‌گذاری بیشتر است. همچنین از نظر مدت بیمه نامه آمارها نشان می دهند ۶۸ درصد بیمه نامه ها مربوط به مدت ۲۰ تا۳۰ سال است که نشان می دهد مردم یک سرمایه گذاری بلند مدت را به عنوان هدف زندگی خود قرار داده اند.
 
مدیرعامل بیمه پاسارگاد همچنین تأکید کرد: ما اصلاً خود را رقیب سیستم بانکی نمی‌بینیم چرا که محصولی که ما می‌فروشیم، محصولی است که بانک نمی‌تواند آن را طراحی کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *