RSS
امروز دوشنبه ، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

فاینکس ۲۰۱۹ اعتماد و اقبال به ابزارهای بازار را افزایش می‌دهد

امروزآخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۹۷

نه کارگاه آموزشی بیمه ای برای بازدیدکنندگان نمایشگاه

مصوبات ویژه استانی برای پرداخت خسارات مددجویان کمیته امداد

ورود شاخص بورس به کانال ۲۰۴ هزار واحدی

امکان مشارکت در پویش ملی کمک به هموطنان سیل زده

مالکیت سهام شرکت اصلی توسط شرکت‌های فرعی ممنوع شد

اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال ۱۳۹۸

روحانی: دولت اجاره مسکن موقت آسیب دیدگان را خواهد پرداخت

وام مسکن افزایش می‌یابد؟

جدیدترین پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

استفاده از چک آزاد ابلاغ شد

تصمیم جدید درباره تقسیط و بخشودگی مالیاتی

صندوق پس‌انداز یکم بازنگری می‌شود

جزییات طرح رونق تولید مجلس/ ایجاد سامانه معاملات سکه

سود هر سهم "وپاسار" افزایشی بود

برنامه های بورس کالای ایران در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

ارایه انواع خدمات بانکی در همراه بانک پاسارگاد

گدایی با استفاده از دستگاه خودپرداز!

کاهش نرخ ۲۵ ارز+ جدول

میزان مالیات املاک در سال ۹۸ تعیین شد

عرضه گاز مایع و هگزان یک پتروشیمی در بورس انرژی

بازدهی ۱۱.۹ درصدی شاخص بورس

سه عامل ضرورت راه اندازی صندوق بیمه حوادث طبیعی

برون سپاری ماموریت های غیر حاکمیتی نهاد ناظر صنعت بیمه

بازدید اعضای هیات مدیره از شعبه سیار بانک ملّی

۱۳:۲ - ۱۳۹۷/۶/۲۲کد خبر: 256977
ایستانیوز:اعضای هیات مدیره بانک ملی ضمن بازدید از شعبه سیار و واحد پشتیبانی سامانه هوشمند بانکی، از طریق قابلیت ارتباطی این سامانه با برخی مشتریان در اقصی نقاط کشور به صورت تصویری گفت‌و گو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برات کریمی، محمود شایان و مسعود خاتونی اعضای هیات مدیره بانک امروز در بازدید از شعبه مرکزی از نزدیک با روند خدمات رسانی و خدمات دهی واحد پشتیبانی و مانیتورینگ سامانه هوشمند بانکی بانک ملی ایران آشنا شدند.
 
 شایان و کریمی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات کارکنان خستگی ناپذیر، بر لزوم افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات بانک تاکید و رضایتمندی مشتریان را اولویت همه اقدامات بانک عنوان کردند.
مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این بازدید اظهار کرد: سعی کردیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارتباطی و بانکی غیر حضوری را در همه واحدهای بانک به مشتریان ارائه کنیم.
وی با کم نظیر خواندن این خدمت در نظام بانکی، گفت: تجهیزات استفاده شده در شعبه سیار از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های خدمات بانکی در دنیاست و امیدواریم با راه اندازی گسترده این شعبه، بتوانیم خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه دهیم.
لازم به ذکر است، شعبه سیار بانک ملی ایران، خدمات بانکداری غیرحضوری را در خود جا داده و در هر زمان و مکان امکان ارائه خدمات به مشتریان را در همه شهرهای کشور فراهم خواهد کرد .
همچنین امکان دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... در این شعبه وجود دارد.
این شعبه اغلب خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد و در حال حاضر امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مرکز کنترل در آن میسر است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *