RSS
امروز یکشنبه ، ۲۷ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

افتتاح «کافه کتاب پات»

بیمه کوثر همچنان در کنار حادثه‌ دیدگان

۳۰ شرکت بورسی بخشودگی مالیاتی گرفتند

پاسخگویی مدیران بانک رفاه به مشتریان

شماره و رمز دوم کارت خود را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ ندهید

قیمت سکه از مرز ۴ میلیون گذشت

نرخ خرید دلار در بانک‌ها / قیمت ارز مسافرتی

اتصال بانک‌های خارجی به سامانه‌ جایگزین سوئیفت ایران

خداحافظی سیدعلی از صندوق ضمانت صادرات ایران

طرح پیشنهاد فروش ۱۰۰ درصد ریالی نفت در بورس

تهاتر بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه

عامل تاثیرگذار بر قیمت طلا در چند روز آینده

کاهش ۵۲۶۱واحدی شاخص بورس

افزایش قیمت خودرو‌ در انتظار تایید وزیر صنعت

شفافیت لازم در صنعت بیمه وجود ندارد!

روند تهاتر مطالبات بانک صادرات با جدیت دنبال می‌شود

محمد حسن ترابی مدیر امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن شد

تعلل در واگذاری شرکت بیمه ایران معین

نشست شورای مدیران عامل گروه اقتصاد نوین در محل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین

بیمه دانا بیش از ۹۱ میلیارد ریال خسارت به زلزله‌زدگان غرب کشور پرداخت کرد

افتتاح موزه مجازی بانک کشاورزی

داریوش سهرابی عضو هیات مدیره شرکت لیزینگ صنعت و معدن شد

بسته های متنوع تسهیلاتی در طرح صبا ارزش آفرین بانک دی

پیام تسلیت رییس کل بیمه مرکزی در پی‌ درگذشت مدیران سازمان تامین اجتماعی

۴.۷ هزار میلیارد تومان، سود سال ۹۷ شرکت‌های سهام عدالت

بازدید اعضای هیات مدیره از شعبه سیار بانک ملّی

۱۳:۲ - ۱۳۹۷/۶/۲۲کد خبر: 256977
ایستانیوز:اعضای هیات مدیره بانک ملی ضمن بازدید از شعبه سیار و واحد پشتیبانی سامانه هوشمند بانکی، از طریق قابلیت ارتباطی این سامانه با برخی مشتریان در اقصی نقاط کشور به صورت تصویری گفت‌و گو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برات کریمی، محمود شایان و مسعود خاتونی اعضای هیات مدیره بانک امروز در بازدید از شعبه مرکزی از نزدیک با روند خدمات رسانی و خدمات دهی واحد پشتیبانی و مانیتورینگ سامانه هوشمند بانکی بانک ملی ایران آشنا شدند.
 
 شایان و کریمی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات کارکنان خستگی ناپذیر، بر لزوم افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات بانک تاکید و رضایتمندی مشتریان را اولویت همه اقدامات بانک عنوان کردند.
مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این بازدید اظهار کرد: سعی کردیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارتباطی و بانکی غیر حضوری را در همه واحدهای بانک به مشتریان ارائه کنیم.
وی با کم نظیر خواندن این خدمت در نظام بانکی، گفت: تجهیزات استفاده شده در شعبه سیار از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های خدمات بانکی در دنیاست و امیدواریم با راه اندازی گسترده این شعبه، بتوانیم خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه دهیم.
لازم به ذکر است، شعبه سیار بانک ملی ایران، خدمات بانکداری غیرحضوری را در خود جا داده و در هر زمان و مکان امکان ارائه خدمات به مشتریان را در همه شهرهای کشور فراهم خواهد کرد .
همچنین امکان دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... در این شعبه وجود دارد.
این شعبه اغلب خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد و در حال حاضر امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مرکز کنترل در آن میسر است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *