RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷
آخرین اخبار

قطعی موقت سامانه های بانک ملت

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای محرم

تودیع و معارفه در بانک ایران زمین

تقویت بخش خصوصی از برنامه های جدی بیمه مرکزی است

قیمت سهام بیمه سامان از ۴۰۰ تومان گذشت

چشم انداز قیمت جهانی طلا در روزهای آینده

دلار ۱۴هزارو ۵۰۰تومان شد

سپرده سرمایه گذاری یک‌ساله سودمند بانک آینده

چرا دولت قادر به کاهش قیمت دلار نیست؟

آغاز پرداخت حق تقدم سهام بیمه سرمد در بانک صادرات

هشدار به بانک مرکزی

تصویب صورت های مالی بانک صنعت و معدن

راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران

احتمال متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»

صدور مجوز انتشار ۵۰۰ میلیارد صکوک مرابحه

لزوم طراحی دستورالعمل منسجم برای معاملات فردایی ارز

عرضه اولیه ۴۰ میلیون سهام "تاپکیش"

در بازه چهارماهه اجرای سیاست تثبیت نرخ ارز

بانک‌ها مسئول جبران خسارت دارندگان کارت به دلیل نبود OTP شدند

پرداخت ۷۱میلیارد ریال از سوی بیمه‌‌کوثر به خسارت‌‌دیدگان

اقتصاد ایران بیمار است، دولت به اقتصاددانان مراجعه‌ کند

جلسه فراکسیون مستقلان مجلس با رئیس کل بانک مرکزی

سازمان‌ها دیگر از حساب‌های بانکی خود سود نمی‌گیرند

آزادسازی نرخ ارز در راستای سیاست‌های شوک درمانی است

آیا یک بحران جهانی بدهی دیگر در راه است؟

بازدید اعضای هیات مدیره از شعبه سیار بانک ملّی

۱۳:۲ - ۱۳۹۷/۶/۲۲کد خبر: 256977
ایستانیوز:اعضای هیات مدیره بانک ملی ضمن بازدید از شعبه سیار و واحد پشتیبانی سامانه هوشمند بانکی، از طریق قابلیت ارتباطی این سامانه با برخی مشتریان در اقصی نقاط کشور به صورت تصویری گفت‌و گو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برات کریمی، محمود شایان و مسعود خاتونی اعضای هیات مدیره بانک امروز در بازدید از شعبه مرکزی از نزدیک با روند خدمات رسانی و خدمات دهی واحد پشتیبانی و مانیتورینگ سامانه هوشمند بانکی بانک ملی ایران آشنا شدند.
 
 شایان و کریمی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات کارکنان خستگی ناپذیر، بر لزوم افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات بانک تاکید و رضایتمندی مشتریان را اولویت همه اقدامات بانک عنوان کردند.
مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این بازدید اظهار کرد: سعی کردیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارتباطی و بانکی غیر حضوری را در همه واحدهای بانک به مشتریان ارائه کنیم.
وی با کم نظیر خواندن این خدمت در نظام بانکی، گفت: تجهیزات استفاده شده در شعبه سیار از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های خدمات بانکی در دنیاست و امیدواریم با راه اندازی گسترده این شعبه، بتوانیم خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه دهیم.
لازم به ذکر است، شعبه سیار بانک ملی ایران، خدمات بانکداری غیرحضوری را در خود جا داده و در هر زمان و مکان امکان ارائه خدمات به مشتریان را در همه شهرهای کشور فراهم خواهد کرد .
همچنین امکان دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... در این شعبه وجود دارد.
این شعبه اغلب خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد و در حال حاضر امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مرکز کنترل در آن میسر است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *