آخرین اخبار

جهانی شدن در عصر انقلاب چهارم صنعتی، محور اجلاس داووس ۲۰۱۹

۱۷ هزار نفر با سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧ از بانک صادرات وام ۶ درصدی گرفتند

جذب بازارهای جدید بیمه‌ای، رسالت اصلی شبکه فروش

توسعه معاملات الگوریتمی در دستور کار سازمان بورس

کانال ویژه مالی اروپا در آستانه راه اندازی است

یک جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود

یارانه نقدی دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های شهر سیرجان

انتقال بخشی از وظایف سازمان خصوصی سازی به وزارت اقتصاد

افتتاح نیروگاه آراد سیرجان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

واگذاری پرسپولیس و استقلال به پیشکسوتان قطعی نیست

بخشودگی سود و جریمه دیرکرد وام‌های معوق کمتر از ۱۰۰ میلیون

ارز وارداتی کشور توسط بانک مرکزی تامین شد

بهبود شرایط تبادلات بانکی

معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین

۱۴۵ هزار میلیارد تومان واگذاری در ۱۷ سال

برزخ افزایش حقوق کارگران

قیمت دلار به ۱۱۴۵۰ تومان رسید

تورم ۱۰ میلیون درصدی در انتظار ونزوئلا!

۶۰ درصد از متقاضیان وام مسکن کنار کشیدند!

درخواست توقف صدور مجوز ایجاد صندوق‌های بازنشستگی خصوصی

مردم مراقب شرکت‌های مدعی سهامداری در بورس‌های غربی باشند

راه اندازی قرارداد آتی زعفران نگین سررسید اسفند ۹۷

شرایط دریافت تسهیلات مضاربه بانک ملّی

رفع همپوشانی بیمه‌ای با اتمام اعتبار دفترچه‌ها

بازدید اعضای هیات مدیره از شعبه سیار بانک ملّی

۱۳:۲ - ۱۳۹۷/۶/۲۲کد خبر: 256977
ایستانیوز:اعضای هیات مدیره بانک ملی ضمن بازدید از شعبه سیار و واحد پشتیبانی سامانه هوشمند بانکی، از طریق قابلیت ارتباطی این سامانه با برخی مشتریان در اقصی نقاط کشور به صورت تصویری گفت‌و گو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برات کریمی، محمود شایان و مسعود خاتونی اعضای هیات مدیره بانک امروز در بازدید از شعبه مرکزی از نزدیک با روند خدمات رسانی و خدمات دهی واحد پشتیبانی و مانیتورینگ سامانه هوشمند بانکی بانک ملی ایران آشنا شدند.
 
 شایان و کریمی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات کارکنان خستگی ناپذیر، بر لزوم افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات بانک تاکید و رضایتمندی مشتریان را اولویت همه اقدامات بانک عنوان کردند.
مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این بازدید اظهار کرد: سعی کردیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارتباطی و بانکی غیر حضوری را در همه واحدهای بانک به مشتریان ارائه کنیم.
وی با کم نظیر خواندن این خدمت در نظام بانکی، گفت: تجهیزات استفاده شده در شعبه سیار از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های خدمات بانکی در دنیاست و امیدواریم با راه اندازی گسترده این شعبه، بتوانیم خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه دهیم.
لازم به ذکر است، شعبه سیار بانک ملی ایران، خدمات بانکداری غیرحضوری را در خود جا داده و در هر زمان و مکان امکان ارائه خدمات به مشتریان را در همه شهرهای کشور فراهم خواهد کرد .
همچنین امکان دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... در این شعبه وجود دارد.
این شعبه اغلب خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد و در حال حاضر امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مرکز کنترل در آن میسر است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *