آخرین اخبار

جهانی شدن در عصر انقلاب چهارم صنعتی، محور اجلاس داووس ۲۰۱۹

۱۷ هزار نفر با سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧ از بانک صادرات وام ۶ درصدی گرفتند

جذب بازارهای جدید بیمه‌ای، رسالت اصلی شبکه فروش

توسعه معاملات الگوریتمی در دستور کار سازمان بورس

کانال ویژه مالی اروپا در آستانه راه اندازی است

یک جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود

یارانه نقدی دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های شهر سیرجان

انتقال بخشی از وظایف سازمان خصوصی سازی به وزارت اقتصاد

افتتاح نیروگاه آراد سیرجان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

واگذاری پرسپولیس و استقلال به پیشکسوتان قطعی نیست

بخشودگی سود و جریمه دیرکرد وام‌های معوق کمتر از ۱۰۰ میلیون

ارز وارداتی کشور توسط بانک مرکزی تامین شد

بهبود شرایط تبادلات بانکی

معرفی خدمات بانک ملی با ابزارهای نوین

۱۴۵ هزار میلیارد تومان واگذاری در ۱۷ سال

برزخ افزایش حقوق کارگران

قیمت دلار به ۱۱۴۵۰ تومان رسید

تورم ۱۰ میلیون درصدی در انتظار ونزوئلا!

۶۰ درصد از متقاضیان وام مسکن کنار کشیدند!

درخواست توقف صدور مجوز ایجاد صندوق‌های بازنشستگی خصوصی

مردم مراقب شرکت‌های مدعی سهامداری در بورس‌های غربی باشند

راه اندازی قرارداد آتی زعفران نگین سررسید اسفند ۹۷

شرایط دریافت تسهیلات مضاربه بانک ملّی

رفع همپوشانی بیمه‌ای با اتمام اعتبار دفترچه‌ها

حضور بیمه دانا درنهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با رویکردی متفاوت

۱۸:۳ - ۱۳۹۷/۶/۲۰کد خبر: ۲۵۶۹۰۹
ایستانیوز:بیمه دانا با رویکردی متفاوت نسبت به سایر سازمان‌ها و شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک حضور پیدا کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این نمایشگاه که از تاریخ 15 تا 19 شهریور ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، شرکت بیمه دانا با برپایی غرفه در سالن38B، ضمن توزیع بروشورهای مختلف بیمه‌ای و کتاب‌های منتشر شده در حوزه کودک و نوجوان، آخرین خدمات و دستاوردهای بیمه‌ای خود را در معرض بازدید مراجعه‌کنندگان قرار داد.
 
غرفه آرایی جالب و قابل توجه بیمه دانا در این نمایشگاه موجب شد تا کودکان و مراجعه‌کنندگان زیادی به غرفه این شرکت مراجعه کرده و دقایق مفرح و شادی را در آن سپری کنند.
 
استقبال کودکان از غرفه بیمه دانا چنان گسترده بود که در طول برخی روزها، علاوه بر حضور کارکنان و همکاران شرکت از حوزه ستاد، تعدای از نمایندگان و اعضای شبکه فروش نیز برای پاسخگویی به نیازهای بیمه‌ای مراجعه‌کنندگان در غرفه بیمه دانا حاضر شدند.
 
در طول برگزاری این نمایشگاه به منظور برقراری ارتباط بهتر و سازنده‌تر با کودکان و تقویت دامنه تعاملات و ارتباط عاطفی مادر و کودک، گلسا زمانی روانشناس کودک و مدرس جهاد دانشگاهی و مشاور مدرسه در غرفه بیمه دانا حضور داشت و در باره موضوعات مختلف از جمله آموزش مدیریت رفتار والدین و کودکان و اصول و تکنیک‌های فرزند‌پروری مثبت به مراجعه‌کنندگان مشاوره ارائه داد.
 
ایجاد فضای رقابت سالم به صورت حرفه‌ای، شناخت پتانسیل‌های شرکت و برخورداری از آنها، شناخت بیمه‌گذاران جدید و آشنایی با نیازهای آنها، فراهم کردن امکانات آموزشی مفرح برای کودکان مانند عکاسی و چهره‌آرایی از جمله دستاوردهای حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک بود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه دانا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *