RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۹ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان

کمک ٢٥ میلیارد ریالی مشتریان و کارکنان بانک صادرات به مناطق سیل زده

بانک سامان رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

حضور بیمه نوین در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

محور اصلی ورود سرمایه به شرکت‌های تولیدی بازار سرمایه است

برنامه اجرایی وزارت اقتصاد تا سال ۱۴۰۰ تدوین شد

اعلام آمادگی ۳ شرکت برای راه اندازی معاملات گواهی سپرده شمش طلا

نقش اصلی فاینکس، فرهنگ سازی بازارسرمایه است

فروش سهام «بانک های نظامی» اختیاری است

سه سال توسعه مستمر بازار سرمایه

دورخیز بانک صادرات ایران برای جهش بزرگ

دست بانک‌ها از جیب بانک مرکزی کوتاه شد

آخرین نرخ خرید وام مسکن

ادامه کاهش نرخ دلار و یورو

ماست ایران در آمریکا!

مطالبات فرهنگیان تا قبل از هفته معلم پرداخت می‌شود

لوایح بانکداری احتمالا در روزهای آتی به تصویب می‌رسد

اعلام جزییات عرضه سهام تادیه نشده بیمه حکمت صبا

کاهش ۱۹۷۲ واحدی شاخص کل بورس تهران

توقف صادرات نفت ایران چقدر برای آمریکا و جهان هزینه دارد؟

کاهش قدرت خرید، هشداری برای تولید

آزمایش موفقیت‌آمیز سامانه کوپن الکترونیک توسط بانک مرکزی

ابلاغ قانون دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری

تامین سرمایه در گردش، ضامن تقویت تولید

حضور بیمه دانا درنهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با رویکردی متفاوت

۱۸:۳ - ۱۳۹۷/۶/۲۰کد خبر: ۲۵۶۹۰۹
ایستانیوز:بیمه دانا با رویکردی متفاوت نسبت به سایر سازمان‌ها و شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک حضور پیدا کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این نمایشگاه که از تاریخ 15 تا 19 شهریور ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، شرکت بیمه دانا با برپایی غرفه در سالن38B، ضمن توزیع بروشورهای مختلف بیمه‌ای و کتاب‌های منتشر شده در حوزه کودک و نوجوان، آخرین خدمات و دستاوردهای بیمه‌ای خود را در معرض بازدید مراجعه‌کنندگان قرار داد.
 
غرفه آرایی جالب و قابل توجه بیمه دانا در این نمایشگاه موجب شد تا کودکان و مراجعه‌کنندگان زیادی به غرفه این شرکت مراجعه کرده و دقایق مفرح و شادی را در آن سپری کنند.
 
استقبال کودکان از غرفه بیمه دانا چنان گسترده بود که در طول برخی روزها، علاوه بر حضور کارکنان و همکاران شرکت از حوزه ستاد، تعدای از نمایندگان و اعضای شبکه فروش نیز برای پاسخگویی به نیازهای بیمه‌ای مراجعه‌کنندگان در غرفه بیمه دانا حاضر شدند.
 
در طول برگزاری این نمایشگاه به منظور برقراری ارتباط بهتر و سازنده‌تر با کودکان و تقویت دامنه تعاملات و ارتباط عاطفی مادر و کودک، گلسا زمانی روانشناس کودک و مدرس جهاد دانشگاهی و مشاور مدرسه در غرفه بیمه دانا حضور داشت و در باره موضوعات مختلف از جمله آموزش مدیریت رفتار والدین و کودکان و اصول و تکنیک‌های فرزند‌پروری مثبت به مراجعه‌کنندگان مشاوره ارائه داد.
 
ایجاد فضای رقابت سالم به صورت حرفه‌ای، شناخت پتانسیل‌های شرکت و برخورداری از آنها، شناخت بیمه‌گذاران جدید و آشنایی با نیازهای آنها، فراهم کردن امکانات آموزشی مفرح برای کودکان مانند عکاسی و چهره‌آرایی از جمله دستاوردهای حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک بود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه دانا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *