RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بیمه‌کوثر، شرکتی نظام‌مند

۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۶/۱۴کد خبر: 256553
ایستانیوز: نظام‌مندی بیمه‌کوثر، افزایش مسئولیت‌پذیری، کارایی، اثربخشی و در نهایت رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران را به‌دنبال داشته است.
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب در شورای راهبردی، تصریح‌کرد: تدوین و اجرای طرح تحرک، پایش مستمر فعالیت‌های معاونت‌ها و مدیریت‌ها، انسجام‌بخشی به پاسخگویی در ستاد و سرپرستی‌ها و بازنگری آیین‌نامه انضباطی ازجمله اقدامات شرکت به‌منظور نظام‌مندی شرکت است.مجید مشعلچی فیروزآبای گفت: وجود اختلاف‌نظر و تفاوت دیدگاه‌ها را امری طبیعی می‌دانم که وجودش باعث یافتن راهکارهایی نو و هم‌افزایی فکری خواهد بود؛ لیکن مهم آن است که وقتی خردجمعی در نهایت به یک برنامه رسید همه افراد با سلایق مختلف خود را ملزم به اجرای آن کنند.
وی تاکیدکرد: امیدورام با پاسخگویی و براورده‌ کردن نیازهای ذی‌نفعان که یکی از ارکان مطلوب شرکت‌های خدمت‌رسان است در راستای افزایش تعامل با بیمه‌گذاران و همراهی با بیمه‌شدگان گام‌های موثری برداریم. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه‌کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *