ایستانیوز:مجتبی کاتب، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد، با همراهی سید روحا... علیپور یزدی و محمد حسین حسینی کنارویی، اعضای هیات مدیره این شرکت، از شعب غرب و شرق تهران این مجموعه بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در جریان این بازدیدهای سرزده، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، بر لزوم مشتریمداری و بهبود کیفیت پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد. مجتبی کاتب با حضور در شعب شرق و غرب تهران بیمه سرمد، ضمن بررسی عملکرد این شعب، در دیداری دوستانه با کارکنان به گفت و گو نشست و از دغدغهها و چالشهای پیش روی آنها باخبر شد.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در جهت جذب پورتفوی بالا و بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان، گفت:« کارکنان بیمه سرمد همواره جلب رضایت مشتری را سرلوحه فعالیت خود قرار دادهاند و سیاستگذاریهای ستاد مرکزی این شرکت نیز همیشه در جهت تسهیل روند خدمترسانی به مشتریان و بهبود کیفیت خدمات بوده است.»