RSS
امروز پنج شنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

پیش‌بینی‌ها از رشد اقتصادی ایران

افزایش ۹۱۹ واحدی شاخص بورس تهران

استفاده از NFC و کارت ملی هوشمند در نمایشگاه کتاب پایتخت

سهام بانک صادرات رشد قابل توجهی خواهد داشت

اقدامات اجرایی در مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری تشریح شد

زمان عرضه بلوک ایران ترانسفو در بورس مشخص شد

نشست تخصصی مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون برگزار شد

عزم بورس‌کالا در انجام تهاتر زنجیره فولاد بورس کالا جدی است

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان وارد پکن شد

باز شدن قفل تامین مالی صنایع با کلید اوراق سلف موازی استاندارد

مسیر خصوصی‌سازی اصلاح می‌شود؟

صنعت ساختمان از بازار مسکن پیروی نمی‌کند

ثبت خرید یوان چین در برخی بانک ها ممنوع شد

۱۰ درسی که از یک میلیاردر آموختم

حمایت ویژه بانک ملی از خوداشتغالی

کاهش قیمت دلار و یورو در صرافی بانک‌ها

۶ مرحله برای ساخت استراتژی معاملاتی در بورس ایران

«فروش استقراضی» مسیری برای رشد مضاعف بازارسرمایه

«اینستکس» پیشرفت خوبی دارد

«وبصادر» در مسیر سوددهی

بازار دو نرخی؛ راه‌حل بحران کاغذ؟

معنای عدم تمدید معافیت‌های نفتی ایران چیست؟

عضویت ایران در مجمع جهانی همکاری سازمان‌های مالیاتی «پهنه راه»

تمهیدات بانک مرکزی برای مقابله با تحریم نفت ایران

جزییات لایحه صندوق پوشش حوادث طبیعی

بازدید رئیس هیات مدیره بیمه سرمد از شعب این شرکت

۱۷:۷ - ۱۳۹۷/۶/۱۱کد خبر: 256431
ایستانیوز:مجتبی کاتب، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد، با همراهی سید روح‌‍ا... علیپور یزدی و محمد حسین حسینی کنارویی، اعضای هیات مدیره این شرکت، از شعب غرب و شرق تهران این مجموعه بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در جریان این بازدیدهای سرزده، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، بر لزوم مشتری‌مداری و بهبود کیفیت پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد. مجتبی کاتب با حضور در شعب شرق و غرب تهران بیمه سرمد، ضمن بررسی عملکرد این شعب، در دیداری دوستانه با کارکنان به گفت و گو نشست و از دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی آنها باخبر شد.
 رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در جهت جذب پورتفوی بالا و بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان، گفت:« کارکنان بیمه سرمد همواره جلب رضایت مشتری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌اند و سیاستگذاری‌های ستاد مرکزی این شرکت نیز همیشه در جهت تسهیل روند خدمت‌رسانی به مشتریان و بهبود کیفیت خدمات بوده است.» 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *