RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۸ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

"وتجارت" زیان هر سهم خود را ۵۱ درصد کاهش داد

بانوان بانک رفاه قهرمان المپیاد ورزشی شبکه بانکی شدند

با دیدار در دی ، یلدای ۹۷ را خاطره انگیز کنید

ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۹۸ بازنگری شد

شعار بانک توسعه تعاون رونمائی شد

تقدیر استاندار خراسان جنوبی از بانک صادرات

تورم گریبان بیمه‌ را هم گرفت

نظام پولی اسلامی، یک هدف آرمانی است که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم

کمک ۱۰ میلیارد ریالی بانک تجارت برای آزادی زندانیان غیرعمد

افتتاح خط تولید انبوه مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان با مشارکت بانک ملی

آزمون کتبی اکچوئری رسمی بیمه ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود

اخذ گواهینامه ISMS توسط بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی کشور

بانک صادرات با سپهر دانش بانکداری را به مدارس برد

یک سوم پرداخت‌های بیمه ایران خسارت جانی است

عسگرپور: هنرپیشه با پات ارتباطش با مردم را حفظ می‌کند

استراتژی بیمه ما، کسب سهم بالا در بیمه های عمر و سرمایه گذاری است

صلاحیت مدیرعامل بیمه آسیا تایید شد

مهر تأیید سهامداران بر عملکرد بانک‌پاسارگاد

کاهش ۳۰۶۳واحدی شاخص کل بورس تهران

فروش آرد با سامانه جدید بانک سپه ساماندهی شد

بانک رفاه جایزه ملی یادگیری الکترونیکی یونسکو گرفت

۱۹ روش پولشویی در نظام بانکی و موسسات

نقش بانک پارسیان در نوسازی تاکسی ها

وزارت بهداشت و ناجا هیچ گزارشی به صنعت بیمه نمی‌دهند

آغاز معامله زعفران رشته‌ای تحویل بهمن از دوم دی ماه

شعبه مجازی، ایستگاه کلیدی بانک پارسیان در مسیر بانکداری مدرن

شعبه مجازی بانک پارسیان راه اندازی شد

۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۶/۱۰کد خبر: 256337
ایستانیوز:شعبه مجازی بانک پارسیان با هدف افزایش کیفیت خدمات، بهبود جریان کاری و کاهش صف انتظار مشتریان در شعب، به عنوان اولین شعبه مجازی کشور با قابلیت تعاملی بر روی بستر اینترنت راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر، شعبه مجازی بانک پارسیان با هدف افزایش کیفیت خدمات، بهبود جریان کاری وکاهش صف انتظار مشتریان در شعب، به همانند فضای یک شعبه با قابلیت تعامل زنده با کارشناس بانک در بستر ویدیو کنفرانس، شعبه مجازی پارسیا پارسیان به عنوان اولین شعبه مجازی کشور با قابلیت تعاملی بر روی بستر اینترنت راه اندازی شد.
لازم به ذکر است با استفاده از این سامانه  مشتریان گرامی می توانند خدماتی فراتر و مطلوب تر از کانال های اینترنت بانک و تلفنبانک دریافت کنند. همچنین مشتریان گرامی می توانند در ساعات اداری از طریق شعبه مجازی پارسیا، عملیات های دریافت مانده حساب، صورتحساب سپرده ها،انتقال وجه داخلی، انتقال وجه پایا و انتقال وجه کارت به کارت را انجام و رسیدهای دریافتی خود را طریق روالهای تصدیق هویت این سامانه هویت سنجی کنند.
شایان ذکر است؛ این سامانه برای کار با موبایل نیز بهینه سازی شده و مشتری می تواند با تمام مرور گرها روی موبایل خود و یا از طریق کامپیوتر شخصی خود از طریق آدرس https://ipbparsia.parsian-bank.ir از امکانات این سامانه استفاده نماید.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *