RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

لزوم جلوگیری از تقلبات و خسارت های ساختگی

۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۶/۶کد خبر: 256133
ایستانیوز:مدیریت حقوقی شرکت های بیمه در جلوگیری از کلاهبرداری و خسارت های ساختگی، نقش اساسی و تعیین کننده ای دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان در جلسه شورای معاونان و مدیران این شرکت با اعلام این مطلب، به بیان اهداف، راهبردها و مقتضیات شرکت پرداخت. 
وی با اشاره به تغییرات و جابجایی تعدادی از مدیران ستادی و شعب گفت تغییرات در بحث مدیریت یک امر طبیعی و لازمۀ یک مجموعه پویاست و این تغییرات نیز با هدف پویایی و سرعت بخشیدن به امور شرکت صورت گرفته و به هیچ وجه نشانه ناکارآمدی یک مدیر نیست.
بیانیان ضمن معرفی مدیران جدید در حوزه های درمان، خودرو، بازاریابی و عمر و سرمایه گذاری؛ بیمه های درمانی و ثالث را از امور مهم و خطیر شرکت برشمرد و گفت پیشبرد امور در این دو حوزه مستلزم تعامل و همکاری همه بخش هاست و باید همه تلاش کنیم این امور بنحو احسن پیش برود تا اعتماد بیمه¬گذاران نیز جلب شود.
مدیرعامل بیمه آرمان در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه های عمر و سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت انتظارات شرکت در این حوزه برآورده نشده و همکاری تنگاتنگ شعب و نمایندگان در فروش این بیمه-نامه ها ضروری و نیازمندِ سرمایه  گذاری مناسب و تفکیک حساب های آن با سایر رشته های بیمه ای است. 
بیانیان برنامه ریزی دقیق در بخش دیات و پرداخت خسارت در بیمه های اتومبیل را نیز بسیار مهم دانست و لزوم ارتباط و تعامل با پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و استفاده از مشاوره آنها در رسیدگی به پرونده های خسارتی بلاتکلیف و معوق و نیز ضرورت راه اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به شکایات و مطالبات بیمه گذاران را مورد تأکید قرار داد.
مدیر عامل بیمه آرمان وفاق و همدلی را در راستای تقویت بخش های مختلف و ایفای تعهدات شرکت خاطر نشان ساخت و با اعلام این موضوع که سیاست و رویکرد بیمۀ آرمان فروش بیمه¬های خُرد است، خواستار انتقال دانش و اطلاعات فنی به یکدیگر برای هم افزایی و برطرف کردن نقاط ضعف شرکت شد.
بیانیان همچنین داده¬ها و اطلاعات فنی مجموعه را جزو اسرار و سرمایه های شرکت برشمرد و بر حفظ و حراست از آنها تأکید کرد. او همچنین با اشاره به تخلفات و کلاهبرداری های گسترده برای اخذ خسارت-های ساختگی از 
شرکت های بیمه، بر تلاش و پویاتر شدن بخش حقوقی شرکت به منظور جلوگیری از پرداخت خسارت های تقلبی و بروز شدن پرداخت ها تأکید کرد.
در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران بخش های مختلف نیز به بیان مسائل شرکت و حوزه متبوع خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود وضعیت فعلی و دستیابی به اهداف ترسیم شده ارائه کردند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آرمان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *