RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بیمه آرمان پرداخت کرد

خسارت ۸ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریالی به یک مصدوم

۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۵/۲۸کد خبر: 254692
ایستانیوز:بیمه آرمان در یک پرونده خسارت بدنی اتومبیل، بیش از ۸ میلیارد ریال به یک مصدوم پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حادثه مذکور در تاریخ17/06/1394 در مسیر شهر رضا - سمیرم به علت عدم توجه به جلو و واژگونی، منجر به مصدومیت یک نفر از سرنشینان آن گردیده بود که طی نظریه پزشکی قانونی و رأی دادگاه در سال 97 میزان دیه آن 383.5 درصد مشخص گردید که پس از صدور رأی، بیمه آرمان
 15 درصد خسارت را بصورت علی الحساب پرداخت نموده بود و الباقی خسارت به میزان 368.5 درصد طی یک فقره چک امروز یکشنبه 28/05/1397 توسط آقایان دکتر رئیس الذاکرین عضو هیئت مدیره و مجدرضایی معاون مالی و سرمایه گذاری به زیان دیده تقدیم شد. مبلغ کل خسارت پرداختی به زیاندیده در خصوص این پرونده  8.354.500.000  ریال می باشد.
گفتنی است یکی از مهم‌ترین راهبردها و مؤلفه های مشتری مداری در بیمه آرمان، ارزیابی و پرداخت دقیق و بموقع خسارت زیاندیدگان است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آرمان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *