RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۷ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

سهامداران بیمه نوین به سود رسیدند

حضور فعال بانک ملت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

رییس صندوق بین‌المللی پول استعفا کرد

عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه

پرداخت ارز به بیش از ۳۱ هزار زائر سرزمین وحی توسط بانک ملی

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد

تسریع در ایجاد دادسراهای مالیاتی

سکه در سراشیبی کانال ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

چگونه در طرح یاس بانک سینا وام بگیریم؟

حضور فعال سامانتل در الکامپ ۹۸

لایحه اخذ مالیات از فعالیت‌های اختلال‌زا به دولت رفت

کاهش ۲۰هزار تومانی قیمت هر گرم طلا در یک روز

بیت‌کوین‌ چگونه استخراج می‌شود؟

روایت بلومبرگ از سرنوشت اینستکس

توصیه رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره خرید طلا

پتروشیمی‌ها موظف به عرضه کالا در بورس

ریسک صادرات به عراق و افغانستان کاهش می یابد

حضور پست‌بانک‌ایران در بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

تسهیل بیشتر دریافت استعلام الکترونیکی پروانه کسب و کار اصناف

کاهش ۲۸ درصدی فروش رنو

رشد ۵۲۲ واحدی شاخص کل بورس

سهام با دلار قیمت‌گذاری می‌شود؟

انتظار کاهش قیمت کالاها با افت نرخ ارز

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان

کاهش ۹۱ درصدی زیان بانک تجارت تایید شد

افزایش ساعتی قیمت خودرو در بازار

۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۵/۲۶کد خبر: 254556
ایستانیوز:رئیس ­اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش ساعتی قیمت سمند lx در بازار و عرضه آن به قیمت ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سعید موتمنی با اشاره به اینکه شرکتهای خودرو ساز در افزایش قیمت خودرو از یکدیگر سبقت گرفته اند، افزود: اختلاف قیمت خودروهای داخلی زیر 30 میلیون تومان در بازار امروز به 5 تا 8 میلیون تومان،​ خودروهای 30 تا 40 میلیون به 15 تا 20 میلیون تومان و خودروهای 45 تا 60 میلیون به 20 تا 38 میلیون تومان رسیده است.
 
وی با اشاره به افزایش قیمت بی رویه خودروهای گروه پژو،​ سمند، دنا،­ساندرو و پراید گفت: با کاهش عرضه از سوی شرکتهای خودرو ساز قیمت خودرو افزایش قیمت بسیار زیادی داشته که در این بین پراید نیز در بازار به بیش از 30 میلیون تومان رسیده است.
 
رئیس ­­اتحادیه فروشندگان خودرو نبود نظارت بر فعالیت شرکتهای خودرو ساز را دلیل بی نظمی بازار این محصول دانست و ادامه داد: دلیل نبود نظارت موضوعی است که وزارت صنعت و سازمان حمایت باید پاسخ آن را بدهند.
 
موتمنی ممنوعیت واردات خودروهای خارجی را سبب کاهش قیمت این خودروها در بازار اعلام کرد و گفت: با وجود کاهش قیمت خودروهای خارجی هم اکنون مشتری برای این خودروها وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه برای خودروهای خارجی هم عرضه کاهش داشته و هم تقاضا وجود ندارد افزود: کمبود قطعه بهانه شرکتهای خودروساز­است؛​ ­خودروهایی که امروز تحویل داده می شود 7 ماه پیش تولید شده بنابراین کمبود قطعه وجود ندارد.
 
رئیس ­­اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه شرکتهای خودرو ساز کمبود نقدینگی و قطعه ندارند افزود: سرمایه سرگردانی نیز در بازار وجود ندارد و بازار در رکود به سر می برد.
 
وی انحصار موجود در کشور را دلیل لجبازی های شرکتهای خودروساز دانست و گفت: آزاد سازی قیمت خودرو نیز به دلیل انحصار موجود نباید اتفاق بیافتد که درصورت عملیاتی شدن افزایش قیمت را به همراه دارد.
 

قیمت خودروهای داخلی به این شرح است:​

2510102_180

 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *