RSS
امروز یکشنبه ، ۱ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

بورس انرژی میزبان عرضه ۳۰ هزار کیلووات برق

جشنواره «بیستابیست» بانک ملی، ۲۰ روز دیگر پایان می یابد

پرداخت ۱۱ هزار فقره تسهیلات بانک ملّی برای خود اشتغالی و مشاغل خانگی

بررسی منابع و مصارف بانک‌ها در خردادماه

تمدید مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین

کاهش تخلفات بیمه‌ای باصدور کد یکتا

در ششمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح

مدرسه‌سازی نظام بانکی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

بی‌اثرسازی اوپک برای محاصره نفتی ایران

عراق، مقصد اول صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی ایران

چرا عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا کاهش یافت؟

توزیع بیش از ۴ هزار بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب اردبیل

دریافت الحاقیه افزایش سرمایه وسایل نقلیه و لوازم خانگی

کشف قیمت ۱۷۰۰ ریالی «تاپکیش» در فرابورس

پذیره‌نویسی اوراق مرابحه و اوراق مشارکت در فرابورس

لزوم ارائه مدارک هویتی برای انجام امور بانکی در بانک ملی

زیان انباشته بانک قوامین

زنان خانه دار با چه شرایطی بیمه می شوند

رشد ۳۲۰۹ واحدی شاخص کل بورس

نرخ تورم کالاهای صادراتی اعلام شد

افزایش قیمت سکه در آخرین روز تابستان

صندوق‌های سرمایه گذاری خصوصی در راه بورس

ماموریت دولت به بانک مرکزی

آخرین فرصت تولیدکنندگان برای تسویه بدهی به بانک‌ها

به موجودی حساب قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران دست نزنید!

نقش شعب بانک‌ها در حال تغییر است

۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۵/۲۴کد خبر: 254491
ایستانیوز:معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین گفت: در سال های اخیر شاهد تغییرات زیادی در بانکداری و به ویژه بانکداری خُرد بودیم که این امر در آینده نقش شعب را با تغییرات بسیار زیادی مواجه می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون جدید عملیات بانکی در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستاد برگزار شد، به نقش شعب در بانکداری دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: برخی بر این باورند که در آینده با رشد تکنولوژی‌های نوین شعب بانک ها بلااستفاده خواهد شد، اما واقعیت این است که شعب بانک ها به صورت ترکیبی از شعب دیجیتال و شعب فیزیکی، مشتریان را قادر خواهند ساخت در هر جا و هر زمان به شعب بانک دسترسی داشته باشند.
 
قدیمی استراتژی بانک ایران زمین را بانکداری دیجیتال عنوان کرد و گفت: در آینده ما به مشتریان این امکان را می‌دهیم که همانگونه که دوست دارند با بانک تعامل کنند. ما در مرحله گذار از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال هستیم، ولی این به معنی حذف شعب نیست، بلکه تغییر نقش شعب و کارکنان آن مطرح است.
 
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین افزود: رضایت مشتریان در بانکداری دیجیتال به مراتب بیشتر خواهد بود و در حقیقت بانکداری دیجیتال به بهبود تجربه مشتری در ارتباط با بانک ها منجر خواهد شد.
 
در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن ابلاغ حکم خود به قدیمی تلاش بیشتر در جهت تحقق اهداف این بانک در پیاده سازی بانکداری دیجیتال را خواستار شد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *