RSS
امروز چهارشنبه ، ۲ مرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

گاز خلیج فارس میهمان بورس انرژی

ارز مجازی مسیر بالقوه ایران برای عبور از تحریم‌های آمریکا

پیام تشکر رئیس‎کل سازمان مالیاتی از مودیان و کارکنان نظام مالیاتی

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات در پی قهرمانی‌ تکواندوکاران نوجوان کشور در مسابقات آسیایی

افزایش ۶۰ درصدی سرمایه بیمه کوثر از محل انباشته و اندوخته

تورم سالانه، از ۴۰ درصد فراتر رفت

اما و اگرهای یک مدیر بانکی برای مالیات سود سپرده

مجمع بانک پارسیان به ۷مرداد موکول شد

مجمع بانک سامان به ۱۳ مرداد موکول شد

حضور مؤثر بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ

بدهی بانک ایران زمین صفر شد

دستور کار قرار گرفتن قانون‌گذاری بیمه مرکزی

۵ نکته درباره الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه از بدهی تسهیلات

نرخ رسمی ۲۸ ارز کاهش یافت

کاهش ۴۴ درصدی ارزش معاملات اوراق تسهیلات مسکن

ارائه مدل جامع ارتقای نظام نظارت مالی کشور

فرصت مراجعه تسهیلات‌گیرندگان دارای بدهی غیرجاری تا پایان آبان ماه

اطلاعات صورت‌های مالی بانک گردشگری شفاف شد

بانک‌ها خط مقدم ایجاد تحولات زیرساختی در کشور

خدمات بانک توسعه تعاون با فعالیت تعاونی‌ها پیوند خورده است

حمایت از رونق تولید، سیاست کلان بانک ملی

نگاهی به اقدامات ویژه و عملکرد بانک رفاه

تغییرات در سرشماره پیامک به کاربران بانک توسعه صادرات

فرصت اصلاح نظام درآمدی با اتکا بر درآمدهای مالیاتی

عملکردبانک ملی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی

نقش شعب بانک‌ها در حال تغییر است

۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۵/۲۴کد خبر: 254491
ایستانیوز:معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین گفت: در سال های اخیر شاهد تغییرات زیادی در بانکداری و به ویژه بانکداری خُرد بودیم که این امر در آینده نقش شعب را با تغییرات بسیار زیادی مواجه می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون جدید عملیات بانکی در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستاد برگزار شد، به نقش شعب در بانکداری دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: برخی بر این باورند که در آینده با رشد تکنولوژی‌های نوین شعب بانک ها بلااستفاده خواهد شد، اما واقعیت این است که شعب بانک ها به صورت ترکیبی از شعب دیجیتال و شعب فیزیکی، مشتریان را قادر خواهند ساخت در هر جا و هر زمان به شعب بانک دسترسی داشته باشند.
 
قدیمی استراتژی بانک ایران زمین را بانکداری دیجیتال عنوان کرد و گفت: در آینده ما به مشتریان این امکان را می‌دهیم که همانگونه که دوست دارند با بانک تعامل کنند. ما در مرحله گذار از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال هستیم، ولی این به معنی حذف شعب نیست، بلکه تغییر نقش شعب و کارکنان آن مطرح است.
 
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین افزود: رضایت مشتریان در بانکداری دیجیتال به مراتب بیشتر خواهد بود و در حقیقت بانکداری دیجیتال به بهبود تجربه مشتری در ارتباط با بانک ها منجر خواهد شد.
 
در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن ابلاغ حکم خود به قدیمی تلاش بیشتر در جهت تحقق اهداف این بانک در پیاده سازی بانکداری دیجیتال را خواستار شد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *