RSS
امروز شنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

مردم در بانک‌ها چقدر پول دارند؟

پیشنهاد افزایش ۳۰درصدی دستمزد۹۸

صنایع بورسی ۴۰ تا شدند

نقش بورس کالا در توسعه صنعت فولاد

دلایل تغییر ساز و کار معاملات در بازار پایه شفاف سازی شد

مدیرعامل سابق بانک سرمایه بازداشت شد

معرفی خدمات جدید "همراه شهر" بانک شهر

با همراه بانک سینا حسابدار شخصی خود باشید

انتشار اوراق سلف موازی نفت کوره

بیمه تامین رویه‌های گمرکی رونمایی شد

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی ازدواج

استرالیا از اسکناس جدید ۲۰ دلاری رونمایی کرد

خرید ​کالاهای ایرانی با کارت اعتباری «همیاران سپهر» بانک صادرات

هم اندیشی مدیران ارشد بانک ملت در حوزه"بلاک چین" و"رمز ارز"

مصوبه مابه‌التفاوت ارزی اصلاح شد

فراز و فرود لوایح پالرمو و CFT؛ فرصت چهار ماهه دیگر پیش روی ایران

ضرر ۷ میلیارد دلاری برای خودروسازان آلمانی

ضرورت اصلاح پارامترهای بازنشستگی در ایران

بانک مرکزی لجبازی می‌کند!

واگذاری‌ بنگاه‌های بانکی شب عید به بانک ملی رسید

ریسک های سال ۹۷ بازار سرمایه

توضیح بانک مرکزی درباره راه‌اندازی اینستکس

مجوز افزایش سرمایه ۶ شرکت بورسی و فرابورسی صادر شد

ضرورت نقش آموزش در بهسازی شبکه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری

توانگری مالی بیمه تجارت نو یک اعلام شد

نقش شعب بانک‌ها در حال تغییر است

۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۵/۲۴کد خبر: 254491
ایستانیوز:معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین گفت: در سال های اخیر شاهد تغییرات زیادی در بانکداری و به ویژه بانکداری خُرد بودیم که این امر در آینده نقش شعب را با تغییرات بسیار زیادی مواجه می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون جدید عملیات بانکی در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستاد برگزار شد، به نقش شعب در بانکداری دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: برخی بر این باورند که در آینده با رشد تکنولوژی‌های نوین شعب بانک ها بلااستفاده خواهد شد، اما واقعیت این است که شعب بانک ها به صورت ترکیبی از شعب دیجیتال و شعب فیزیکی، مشتریان را قادر خواهند ساخت در هر جا و هر زمان به شعب بانک دسترسی داشته باشند.
 
قدیمی استراتژی بانک ایران زمین را بانکداری دیجیتال عنوان کرد و گفت: در آینده ما به مشتریان این امکان را می‌دهیم که همانگونه که دوست دارند با بانک تعامل کنند. ما در مرحله گذار از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال هستیم، ولی این به معنی حذف شعب نیست، بلکه تغییر نقش شعب و کارکنان آن مطرح است.
 
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین افزود: رضایت مشتریان در بانکداری دیجیتال به مراتب بیشتر خواهد بود و در حقیقت بانکداری دیجیتال به بهبود تجربه مشتری در ارتباط با بانک ها منجر خواهد شد.
 
در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن ابلاغ حکم خود به قدیمی تلاش بیشتر در جهت تحقق اهداف این بانک در پیاده سازی بانکداری دیجیتال را خواستار شد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *