RSS
امروز چهارشنبه ، ۲ مرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

ارز مجازی مسیر بالقوه ایران برای عبور از تحریم‌های آمریکا

پیام تشکر رئیس‎کل سازمان مالیاتی از مودیان و کارکنان نظام مالیاتی

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات در پی قهرمانی‌ تکواندوکاران نوجوان کشور در مسابقات آسیایی

افزایش ۶۰ درصدی سرمایه بیمه کوثر از محل انباشته و اندوخته

تورم سالانه، از ۴۰ درصد فراتر رفت

اما و اگرهای یک مدیر بانکی برای مالیات سود سپرده

مجمع بانک پارسیان به ۷مرداد موکول شد

مجمع بانک سامان به ۱۳ مرداد موکول شد

حضور مؤثر بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ

بدهی بانک ایران زمین صفر شد

دستور کار قرار گرفتن قانون‌گذاری بیمه مرکزی

۵ نکته درباره الزام بانک‌ها به حذف سود و جریمه از بدهی تسهیلات

نرخ رسمی ۲۸ ارز کاهش یافت

کاهش ۴۴ درصدی ارزش معاملات اوراق تسهیلات مسکن

ارائه مدل جامع ارتقای نظام نظارت مالی کشور

فرصت مراجعه تسهیلات‌گیرندگان دارای بدهی غیرجاری تا پایان آبان ماه

اطلاعات صورت‌های مالی بانک گردشگری شفاف شد

بانک‌ها خط مقدم ایجاد تحولات زیرساختی در کشور

خدمات بانک توسعه تعاون با فعالیت تعاونی‌ها پیوند خورده است

حمایت از رونق تولید، سیاست کلان بانک ملی

نگاهی به اقدامات ویژه و عملکرد بانک رفاه

تغییرات در سرشماره پیامک به کاربران بانک توسعه صادرات

فرصت اصلاح نظام درآمدی با اتکا بر درآمدهای مالیاتی

عملکردبانک ملی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی

مُهر تایید سهامداران بر عملکرد بانک ملت

معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی خبر داد:

بانک دی در مسیر بانکداری باز

۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۵/۲۲کد خبر: 254392
ایستانیوز:بانک دی در راستای افزایش سرعت پاسخگویی به نیازهای متغیر کسب‌وکارها، شخصی‌سازی محصولات و خدمات، جذب افزایش وفاداری مشتریان و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات بانکداری باز ارائه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدعلی بخشی‌زاده؛ معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانکداری باز که یکی از گرایش‌های جدید  و رو به گسترش بانکداری در جهان است می تواند پاسخگوی نیازهای معقول و کارشناسانه بازار و مشتریان در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه از طریق مشارکت بانک و سایر ذی‌نفعان برای ارتقای خدمات بانکی در گستره‌ا‌ی از نوآوری باز ‌باشد. 
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اشاره به تعدد نیازهای مشتریان بانک دی تصریح کرد: به دلیل تنوع گسترده نیازها و انتظارات متفاوت مشتریان حقیقی و حقوقی بانک‌، درخواست دریافت خدمات خاص بانکی فراتر از عملیات عمومی بانک به یک مطالبه اساسی برای مشتریان تبدیل شده است که مکانیزم بانکداری باز می‌تواند مهمترین اهرم بانک برای پاسخگویی به این نیازها باشد.
بخشی زاده در ادامه با اشاره به نیاز بانک‌ها برای توسعه نرم‌افزارهای مختلف گفت: از انجایی که بانک‌ها در تولید برنامه‌ها نمی‌توانند پاسخگوی تمامی سلایق و نیازهای روزافزون مشتریان خود باشند و باید از ظرفیت‌های توسعه‌دهندگان خارج از بانک بهره بگیرند، بانکداری باز این بستر را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می‌آورد که با دسترسی به سرویس‌های بانکی، ایده های خلاقانه خود را پیاده سازی و اجرا نمایند.
وی ادامه داد: با تحقق این امر علاوه بر تولید انواع مختلف برنامه‌های کاربردی بانکی مانند برنامه های موبایلی، اینترنت بانک، کیوسک و... توسط توسعه‌دهندگان بیرونی در عین رعایت مسائل امنیتی و اصول محرمانگی، امکان اتصال نرم‌افزارهای تجاری و مالی مانند سیستم حسابداری، حقوق و دستمزد و بورس کارگزینی به Core بانک فراهم می‌شود و تحولی شگرف در سرعت و دقت عملیات مالی ایجاد می‌شود.
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک با تاکید به لزوم مهاجرت از بانکداری سنتی به بانکداری باز افزود: در رویکرد بانکداری بسته که تا پیش از این رایج بوده، محصولات بانکی محدود توسط خود بانک‌ها توسعه یافته و ارائه شده است اما در رویکرد بانکداری باز که به سرعت در بانکداری دنیا در حال رواج است، بانک‌ها تامین‌کننده بستر برای عملیات بانکی هستند و شرکت‌های ثالث با استفاده از این بستر به صورت پویا به توسعه و ارائه محصولات متنوع می‌پردازند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *