RSS
امروز شنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

معرفی خدمات جدید "همراه شهر" بانک شهر

با همراه بانک سینا حسابدار شخصی خود باشید

انتشار اوراق سلف موازی نفت کوره

بیمه تامین رویه‌های گمرکی رونمایی شد

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی ازدواج

استرالیا از اسکناس جدید ۲۰ دلاری رونمایی کرد

خرید ​کالاهای ایرانی با کارت اعتباری «همیاران سپهر» بانک صادرات

هم اندیشی مدیران ارشد بانک ملت در حوزه"بلاک چین" و"رمز ارز"

مصوبه مابه‌التفاوت ارزی اصلاح شد

فراز و فرود لوایح پالرمو و CFT؛ فرصت چهار ماهه دیگر پیش روی ایران

ضرر ۷ میلیارد دلاری برای خودروسازان آلمانی

ضرورت اصلاح پارامترهای بازنشستگی در ایران

بانک مرکزی لجبازی می‌کند!

واگذاری‌ بنگاه‌های بانکی شب عید به بانک ملی رسید

ریسک های سال ۹۷ بازار سرمایه

توضیح بانک مرکزی درباره راه‌اندازی اینستکس

مجوز افزایش سرمایه ۶ شرکت بورسی و فرابورسی صادر شد

ضرورت نقش آموزش در بهسازی شبکه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری

توانگری مالی بیمه تجارت نو یک اعلام شد

موادخوراکی یکساله ۶۲ درصد گران شد

سهم ۱۵ درصدی فلزات اساسی از معاملات فرابورس

استقبال کشاورزان خراسانی برای فروش زعفران خود در بورس کالا

فاز جدید ورود پول های تازه به بورس آغاز شد

عرضه ۳۳ هزار تن وکیوم باتوم در بورس کالا

آستان قدس و نیروهای مسلح موظف به پرداخت مالیات شدند

معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی خبر داد:

بانک دی در مسیر بانکداری باز

۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۵/۲۲کد خبر: 254392
ایستانیوز:بانک دی در راستای افزایش سرعت پاسخگویی به نیازهای متغیر کسب‌وکارها، شخصی‌سازی محصولات و خدمات، جذب افزایش وفاداری مشتریان و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات بانکداری باز ارائه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدعلی بخشی‌زاده؛ معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانکداری باز که یکی از گرایش‌های جدید  و رو به گسترش بانکداری در جهان است می تواند پاسخگوی نیازهای معقول و کارشناسانه بازار و مشتریان در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه از طریق مشارکت بانک و سایر ذی‌نفعان برای ارتقای خدمات بانکی در گستره‌ا‌ی از نوآوری باز ‌باشد. 
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اشاره به تعدد نیازهای مشتریان بانک دی تصریح کرد: به دلیل تنوع گسترده نیازها و انتظارات متفاوت مشتریان حقیقی و حقوقی بانک‌، درخواست دریافت خدمات خاص بانکی فراتر از عملیات عمومی بانک به یک مطالبه اساسی برای مشتریان تبدیل شده است که مکانیزم بانکداری باز می‌تواند مهمترین اهرم بانک برای پاسخگویی به این نیازها باشد.
بخشی زاده در ادامه با اشاره به نیاز بانک‌ها برای توسعه نرم‌افزارهای مختلف گفت: از انجایی که بانک‌ها در تولید برنامه‌ها نمی‌توانند پاسخگوی تمامی سلایق و نیازهای روزافزون مشتریان خود باشند و باید از ظرفیت‌های توسعه‌دهندگان خارج از بانک بهره بگیرند، بانکداری باز این بستر را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می‌آورد که با دسترسی به سرویس‌های بانکی، ایده های خلاقانه خود را پیاده سازی و اجرا نمایند.
وی ادامه داد: با تحقق این امر علاوه بر تولید انواع مختلف برنامه‌های کاربردی بانکی مانند برنامه های موبایلی، اینترنت بانک، کیوسک و... توسط توسعه‌دهندگان بیرونی در عین رعایت مسائل امنیتی و اصول محرمانگی، امکان اتصال نرم‌افزارهای تجاری و مالی مانند سیستم حسابداری، حقوق و دستمزد و بورس کارگزینی به Core بانک فراهم می‌شود و تحولی شگرف در سرعت و دقت عملیات مالی ایجاد می‌شود.
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک با تاکید به لزوم مهاجرت از بانکداری سنتی به بانکداری باز افزود: در رویکرد بانکداری بسته که تا پیش از این رایج بوده، محصولات بانکی محدود توسط خود بانک‌ها توسعه یافته و ارائه شده است اما در رویکرد بانکداری باز که به سرعت در بانکداری دنیا در حال رواج است، بانک‌ها تامین‌کننده بستر برای عملیات بانکی هستند و شرکت‌های ثالث با استفاده از این بستر به صورت پویا به توسعه و ارائه محصولات متنوع می‌پردازند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *