RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مدیرعامل بیمه نوین در آستانه گشایش نماد نوین در بازار دوم فرابورس اعلام کرد

رشد ۲۲۱ درصدی سود خالص بیمه نوین در سال ۹۶

۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۵/۱۵کد خبر: 253000
ایستانیوز: مدیرعامل بیمه نوین از رشد ۲۲۱درصدی سود خالص در سال ۹۶نسبت به سال قبل و همچنین کاهش ‏‏۳۸درصدی زیان انباشته در قالب برنامه پیش‌بینی شده و حفظ کیفیت مناسب پرتفوی بیمه‌ای این شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در نشست خبری که در آستانه گشایش این شرکت به عنوان پنجمین نماد بیمه‌ای بازار فرابورس که با حضور خبرنگاران برگزار شد، حسین کریم خان زند ضمن اشاره به روند رو به رشد شرکت گفت: نسبت خسارت بیمه نوین در سال ۹۶به میزان ۱۹درصد در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است، این کاهش نسبت خسارت نتیجه انتخاب مناسب ریسک، پالایش بیمه‌نامه‌های تحت پوشش و همچنین نتیجه‌بخش بودن سیاست اصلاح پرتفوی شرکت بوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری بیمه نوین ۳۴.۶درصد رشد در پرتفوی را تجربه کرده است و رشد بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت نیز بیش از ۲۸درصد بوده است.
کریم خان زند توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و کانال‌های پرداخت خسارت شرکت‌های بیمه را یکی از عوامل اصلی موفقیت در صنعت بیمه دانست و ابراز داشت: شرکت بیمه نوین در راستای تحقق این امر، ایده‌ها و طرح‌های نوینی را ارائه، برنامه‌ریزی و اجرا کرده که در حال حاضر از طریق شعب، شبکه فروش مستقر در شعب بانک اقتصاد نوین و کشاورزی، نمایندگان عمومی بیمه در قالب نمایندگان حقیقی و حقوقی، نمایندگان فروش بیمه عمر و کارگزاران حقیقی و حقوقی محصولات خود را ارائه می‌کند که در مجموع هم‌اکنون ۳۸شعبه شرکت بیمه نوین در مراکز استان‌ها و برخی شهرهای بزرگ و دو باجه بیمه نیز در شعب بانک اقتصاد نوین در دو شهر فعال است.
مدیرعامل بیمه نوین در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه پیش‌بینی حق بیمه سال ۹۷بر اساس رشد ۲۱.۷درصدی در مجموع رشته‌های بیمه‌ای نسبت به پیش‌بینی حق بیمه سال ۹۶در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: نتایج حاصل از محاسبات بر اساس مفروضات پیش‌بینی سال ۱۳۹۷یعنی افزایش ۱۵درصدی هزینه‌های اداری و عمومی، نسبت خسارت ۵۳درصدی در سال جاری و همچنین بازدهی سرمایه‌گذاری با نرخ ۲۰درصد و در صورت تحقق فروش ساختمان دفتر مرکزی و خرید ساختمان جدید، منجر به کسب بیش از ۶۳۰میلیارد ریال سود خالص می‌شود که معادل ۴۲۰ریال به ازای هر سهم است
کریم خان زند نخستین اصلی که هیات مدیره و سهامداران بیمه نوین بر آن اعتقاد دارند را شفافیت مالی عنوان کرد و گفت: بر همین اساس این شرکت تمامی صورت‌های مالی خود را با شفافیت کامل در اختیار عموم قرار می‌دهد.
وی در ادامه، استراتژی‌های سطح کلان شرکت بیمه نوین را ارتقای خدمات قابل ارائه به مشتریان و توسعه ارتباط با آنان، پیاده‌سازی نظام مدیریت ریسک در شرکت، تقویت نظام‌های کنترل و نظارتی، افزایش دانش تخصصی کارکنان و بهینه‌سازی فرایندهای سازمانی عنوان کرد.
در نهایت برنامه‌هایی از جمله آموزش و توانمندسازی نمایندگان برتر، طراحی و پیاده‌سازی حداقل دو طرح بیمه‌ای متناسب با نیاز بازار، بازسازی زیرساخت ارتباطی موجود جهت بهبود عملکرد و افزایش امنیت، کنترل عملکرد چرخه‌های فروش و خرید کالا و خدمات در حوزه مالی، راه‌اندازی ۲۰باجه بیمه¬ای در شعب بانک اقتصاد نوین و ... از جمله برنامه‌های عملیاتی در دست اقدام سال ۹۷بیمه نوین است که از زبان مدیرعامل این شرکت اعلام شد.
 گفتنی است نماد «نوین» متعلق به بیمه نوین به زودی از بازار «پایه ب» منتقل و در بازار دوم فرابورس ایران گشایش می‌یابد و فرایند کشف قیمت نیز در روز گشایش نماد صورت خواهد گرفت که در آستانه این رخداد، نشستی خبری با حضور مدیرعامل بیمه نوین، مدیر شرکت‌های بانک اقتصاد نوین به نمایندگی از سهامدار عمده، مدیرعامل کارگزاری بانک سپه به عنوان مشاور عرضه، معاون پشتیبانی و اقتصادی بیمه نوین و سایر مدیران این شرکت در فرابورس برگزار شد. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه نوین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *