RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۸ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

بزرگترین صنایع بورسی معرفی شدند

سود هر سهم "تاپیکو" ۳۲۰ درصد جهش داشت

سود هر سهم "پارسان" تفاوتی نداشت

تعداد نمادهای درج‌شده در بازار دوم فرابورس به ۱۰۷ رسید

زیان ۴۸۳ریالی هر سهم بانک تجارت

بانوان بانک رفاه قهرمان المپیاد ورزشی شبکه بانکی شدند

با دیدار در دی ، یلدای ۹۷ را خاطره انگیز کنید

ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۹۸ بازنگری شد

شعار بانک توسعه تعاون رونمائی شد

تقدیر استاندار خراسان جنوبی از بانک صادرات

تورم گریبان بیمه‌ را هم گرفت

نظام پولی اسلامی، یک هدف آرمانی است که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم

کمک ۱۰ میلیارد ریالی بانک تجارت برای آزادی زندانیان غیرعمد

افتتاح خط تولید انبوه مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان با مشارکت بانک ملی

آزمون کتبی اکچوئری رسمی بیمه ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود

اخذ گواهینامه ISMS توسط بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی کشور

بانک صادرات با سپهر دانش بانکداری را به مدارس برد

یک سوم پرداخت‌های بیمه ایران خسارت جانی است

عسگرپور: هنرپیشه با پات ارتباطش با مردم را حفظ می‌کند

استراتژی بیمه ما، کسب سهم بالا در بیمه های عمر و سرمایه گذاری است

صلاحیت مدیرعامل بیمه آسیا تایید شد

مهر تأیید سهامداران بر عملکرد بانک‌پاسارگاد

کاهش ۳۰۶۳واحدی شاخص کل بورس تهران

فروش آرد با سامانه جدید بانک سپه ساماندهی شد

بانک رفاه جایزه ملی یادگیری الکترونیکی یونسکو گرفت

در ارزیابی خدمات پس از فروش

۲ شرکت خودرویی مردود شدند

۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۵/۱۴کد خبر: 252932
ایستانیوز:دو شرکت "افرا موتور" و "آرین موتور تابان" در ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶، مردود شده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هر ساله عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش ارزیابی شده و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو براساس امتیاز دریافتی، در رتبه‌های ۱ تا ۴ رده‌بندی می‌شوند.
 
در این ارزیابی شرکتهایی که بین ۸۵ تا ۱۰۰ امتیاز را کسب کنند در رتبه یک رده‌بندی قرار می‌گیرند با این حال تاکنون هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه یکم خدمات پس از فروش خودرو نشده است.
 
شرکتهایی که بین ۷۰ تا ۸۵ امتیاز کسب کنند هم در رتبه دوم رده‌بندی قرار می‌گیرند. شرکتهایی که بین ۵۵ تا ۷۰ امتیاز کسب کنند نیز در رتبه سوم قرار می‌گیرند. شرکتهایی که کمتر از ۵۵ امتیاز کسب کنند اما در رتبه چهام قرار گرفته و مردود شناخته می‌شوند.
 
براین اساس چندی پیش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶ را، منتشر کرد.
 
بررسی این گزارش نشان می‌دهد که دو شرکت افرا موتور (خدمات پس از فروش ولوو) و آرین موتور تابان (خدمات پس از فروش DS) در رتبه چهارم رده‌بندی قرار گرفته و مردود شده‌اند.
 
در این شرایط وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو، به شرکتهایی که در ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو، مردود می‌شوند چند ماه فرصت می‌دهد تا اصلاحات لازم را انجام دهند.
 
این شرکتها باید حداقل به رتبه سوم خدمات پس از فروش خودرو ارتقاء یابند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *