RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۶ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

سیف: اطلاعات سری را نباید هر جا مطرح کرد

راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی بررسی شد

اطلاعیه بانک پارسیان درباره تحریم های آمریکا

از واحدهای برتر بانک رفاه تجلیل شد

وزارت ورزش سال گذشته ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت کرد

واگذاری زیرمجموعه‌ بانک‌ها توسط سازمان خصوصی‌سازی

انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان

قیمت وام مسکن + محاسبات

جزییات ورود اولین صندوق بازنشستگی به بازار سهام

تلاش بانک مرکزی برای خروج از سوئیفت

بررسی ۷ پرونده در دادسرای پولی و بانکی

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین

واگذاری ۷۶۰ میلیارد تومان از اموال دولت در آبان ماه

کاهش قیمت طلا همزمان با افزایش دلار

امکان حضور تعاونی‌های سهامی خاص در فرابورس ایران

بانک صادرات ایران با «سپهر دانش» بانکداری را به مدارس برد

حضور بیمه آسیا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی

رشد سهم تعاونی های حوزه پتروشیمی در معاملات بورس کالا

موزه بانک ملّی ایران میزبان سفیر کره جنوبی

عملکرد موفق شش‌ماهه اول بیمه‌‌کوثر

همراهی همه جانبه بانک ملت با زائران راهپیمایی اربعین حسینی

برندگان جشنواره های باشگاه مشتریان بانک سپه مشخص شدند

گرامیداشت روز عصای سفید با حمایت بانک مسکن

بانک پارسیان بانک پیشرو در حوزه دانش بنیان است

۱۱شعبه بانک آینده به سامانه خدمات بانکی نابینایان مجهز است

در ارزیابی خدمات پس از فروش

۲ شرکت خودرویی مردود شدند

۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۵/۱۴کد خبر: 252932
ایستانیوز:دو شرکت "افرا موتور" و "آرین موتور تابان" در ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶، مردود شده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هر ساله عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش ارزیابی شده و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو براساس امتیاز دریافتی، در رتبه‌های ۱ تا ۴ رده‌بندی می‌شوند.
 
در این ارزیابی شرکتهایی که بین ۸۵ تا ۱۰۰ امتیاز را کسب کنند در رتبه یک رده‌بندی قرار می‌گیرند با این حال تاکنون هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه یکم خدمات پس از فروش خودرو نشده است.
 
شرکتهایی که بین ۷۰ تا ۸۵ امتیاز کسب کنند هم در رتبه دوم رده‌بندی قرار می‌گیرند. شرکتهایی که بین ۵۵ تا ۷۰ امتیاز کسب کنند نیز در رتبه سوم قرار می‌گیرند. شرکتهایی که کمتر از ۵۵ امتیاز کسب کنند اما در رتبه چهام قرار گرفته و مردود شناخته می‌شوند.
 
براین اساس چندی پیش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶ را، منتشر کرد.
 
بررسی این گزارش نشان می‌دهد که دو شرکت افرا موتور (خدمات پس از فروش ولوو) و آرین موتور تابان (خدمات پس از فروش DS) در رتبه چهارم رده‌بندی قرار گرفته و مردود شده‌اند.
 
در این شرایط وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو، به شرکتهایی که در ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو، مردود می‌شوند چند ماه فرصت می‌دهد تا اصلاحات لازم را انجام دهند.
 
این شرکتها باید حداقل به رتبه سوم خدمات پس از فروش خودرو ارتقاء یابند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *