RSS
امروز جمعه ، ۲ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازی

بانک ملی ایران رکورد خود را شکست

پیام رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت فرارسیدن سال جدید

کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی

​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد

کشتی اقتصاد در سال ۱۳۹۸ به کدام سو ‌می‌رود؟

ساخت ۱۳۰هزار مسکن با ابزار صندوق زمین و ساختمان از سال آینده

ریسک نوسان قیمت فولاد در قراردادهای آتی بیمه می شود

طلا صعود کرد

نوروز ۹۸، بیمه سامان در کنار مشتریان

بررسی رتبه ایران در شاخص‌های بین المللی منتخب

درج نماد یک شرکت سرمایه‌گذاری در بورس

آخرین مرحله تسویه اوراق بهادار اسلامی دولت در سال ۹۷

معرفی با ارزش ترین صنایع بازار سهام

کاهش نرخ ۱۵ ارزبانکی در آخرین روز کاری سال ۹۷

اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۸

برگزاری مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون

مروری بر مهم‌ترین‌ اتفاقات بانکی سال۹۷

حداقل دستمزد کارگران، یک میلیون و ۵۱۶هزار تومان تعیین شد

هیچ محدودیتی در روابط چین و ایران وجود ندارد

لغو مزایده خصوصی‌سازی در دقیقه نود

«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه اعتباری کوثر به حد نصاب نرسید

در ارزیابی خدمات پس از فروش

۲ شرکت خودرویی مردود شدند

۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۵/۱۴کد خبر: 252932
ایستانیوز:دو شرکت "افرا موتور" و "آرین موتور تابان" در ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶، مردود شده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هر ساله عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش ارزیابی شده و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو براساس امتیاز دریافتی، در رتبه‌های ۱ تا ۴ رده‌بندی می‌شوند.
 
در این ارزیابی شرکتهایی که بین ۸۵ تا ۱۰۰ امتیاز را کسب کنند در رتبه یک رده‌بندی قرار می‌گیرند با این حال تاکنون هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه یکم خدمات پس از فروش خودرو نشده است.
 
شرکتهایی که بین ۷۰ تا ۸۵ امتیاز کسب کنند هم در رتبه دوم رده‌بندی قرار می‌گیرند. شرکتهایی که بین ۵۵ تا ۷۰ امتیاز کسب کنند نیز در رتبه سوم قرار می‌گیرند. شرکتهایی که کمتر از ۵۵ امتیاز کسب کنند اما در رتبه چهام قرار گرفته و مردود شناخته می‌شوند.
 
براین اساس چندی پیش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶ را، منتشر کرد.
 
بررسی این گزارش نشان می‌دهد که دو شرکت افرا موتور (خدمات پس از فروش ولوو) و آرین موتور تابان (خدمات پس از فروش DS) در رتبه چهارم رده‌بندی قرار گرفته و مردود شده‌اند.
 
در این شرایط وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو، به شرکتهایی که در ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو، مردود می‌شوند چند ماه فرصت می‌دهد تا اصلاحات لازم را انجام دهند.
 
این شرکتها باید حداقل به رتبه سوم خدمات پس از فروش خودرو ارتقاء یابند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *