RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

توصیه‌های مهم برای مستمری‌بگیران و بیمه گزاران

۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۵/۱۳کد خبر: 252901
ایستانیوز:نشریه تازه‌های بیمه ایران و جهان در شماره جدید خود نکات قابل توجه عمومی خطاب به مستمری بگیران و مصرف‌کنندگان را در کنار اخبار و راهکارهای مهمی برای بیمه‌گران در زمینه مدل‌های قابل اعتماد ریسک، اهمیت توجه به تجارب مشتریان بیمه و راهکارهایی برای بیمه گران اتکایی در تعامل با ایران در دوران تحریم‌های جدید مطرح کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ایشا اینشورنس ریویو علاوه بر بیمه مرکزی 6 بیمه‌گر ایرانی را که اجازه پذیرش بیمه اتکایی را دارند معرفی و در آن ظرفیت مجاز نگهداری ریسک و سقف بیمه اتکایی شرکت‌ها را بر اساس اطلاعات دریافتی از نهاد ناظر بیمه ایران مطرح کرده است. برای مثال بیمه ایران با حدود 207 میلیون دلار اجازه پذیرش بیشترین پوشش بیمه اتکایی را دارد و بیمه پاسارگاد نیز با حدود 15 میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد.
در این شماره راهکار لویدز برای بیمه‌گران خارجی که بر سر دو راهی همکاری خود با ایران هستند مطرح شده است. لویدز پیشنهاد می‌نمایدکلیه بیمه‌گران جهانی که می‌خواهند از طریق این شرکت بیمه‌های اتکایی خود را با ایران اعمال کنند، خارج از مکانیزم شرکت Dxcکه شریک آمریکایی لویدز است این کار را انجام دهند.
این نشریه تازه‌ترین نکات پیرامون حقوق مصرف‌کنندگان را بر اساس مقررات عمومی حفظ داده‌های اروپا که از 25 می 2018 به اجرا در‌آمده است، منتشر نمود. 
در این گزارش نکاتی چون حق مطلع بودن، حق دسترسی، حق تصحیح داده‌ها، حق فراموشی، حق حمل داده‌ها، حق اعتراض و حق پرسش نسبت به دخالت انسان از مواردی است که برای مصرف‌کنندگان خدمات بیمه مطرح شده است.
بعلاوه در این شماره گزارشی از انجمن ژنو حاوی راهکارهایی برای افرادی که فراتر از سرمایه بازنشستگی زندگی می‌کنند ارائه شده است تا بتوانند از راه مستمری سازی دارایی‌های مستمری بازنشستگی شغلی، برای حل مسایل اجتماعی خود اقدام کنند. 
از دیگر عناوینی که در این شماره انتشار یافته اخباری پیرامون بازتعریف مدیریت خسارت بیمه پس از دیجیتال سازی، تجربه مشتری به عنوان حرف اول و فقدان مدیریت ریسک به عنوان چالش عمده شرکت‌های بیمه است.
علاقه‌مندان جهت دریافت این نشریه می‌توانند به قسمت تازه‌های بیمه ایران و جهان در وب سایت پژوهشکده بیمه به آدرس مراجعه نمایند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پژوهشکده بیمه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *