RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

آمارهای اقتصادی امریکا چطور پیش می رود؟

چالش های تجاری آینده اشتغال را تهدید می کند

۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۵/۱۳کد خبر: 252849
ایستانیوز:به طور میانگین دستاورد شغلی امریکا در سه ماه گذشته ۲۲۴ هزار شغل بوده است. تا این وقت سال، رشد شغلی به طور میانگین ۲۱۵ هزار شغل در هرماه بوده است که از ۱۸۲ هزار شغل سال گذشته بالاتر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،نرخ بیکاری ایالات متحده در ماه جولای به 3.9 درصد کاهش یافت و اقتصاد امریکا همچنان شغل تولید می کند. وزارت کار ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد نرخ بیکاری کاهش پیدا کرده و در ماه جولای 157 هزار شغل جدید ایجاد شده است.
 
اما حقوق و دستمزد ساعتی از ماه گذشته تنها 2.7 درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته رشد داشته است. البته نسبت به رشد های قبلی، این بیشترین رشد بوده است. اقتصاددانان معتقدند که دستمزدها مانند اقتصاد با رشد همراه خواهد بود.
 
تحلیلگران می گویند با تورم تقریبا دو درصدی خیلی جای کاری برای سرمایه گذاری برای بسیاری از امریکایی ها وجود ندارد. اقتصاددانان هفته آینده زمانی که شاخص قیمت مصرف کننده و تولیدکننده منتشر شد، روی نرخ جدید تورم کار خواهند کرد.
 
با این حال هنوز هم شلوغی استخدام با روند رشد اقتصادی ادامه دارد. اقتصاد امریکا در سه ماه دوم سال 4.1 درصد رشد کرده است که سریع ترین رشد در 4 سال گذشته بوده است.
 
فدرال رزرو در گزارش روز چهارشنبه خود یک تصویر سالم از اقتصاد ایالات متحده منتشر کرد. فدرال رزرو می گوید: دستاوردهای شغلی در ماه های اخیر به طور میانگین قوی بوده و نرخ بیکاری همچنان پایین است.
 
اگرچه تعداد استخدام ها در ماه جولای کمتر از انتظارات اقتصاددانان بود، اما دولت دستاوردهای شغلی ماه قبلی را به 59 هزار شغل اضافه، اصلاح کرد.
 
به طور میانگین دستاورد شغلی امریکا در سه ماه گذشته 224 هزار شغل بوده است. تا این وقت سال، رشد شغلی به طور میانگین 215 هزار شغل در هرماه بوده است که از 182 هزار شغل سال گذشته بالاتر است.
 
در ماه گذشته، بخش تولید 37 هزارشغل اضافه کرد. اما با این حال اقتصاددانان منتظر تنش در تولید با وجود اختلافات تجاری ترامپ و چین و متحدانش هستند. به گفته اقتصاددانان، تنش های تجاری روی محرک های مالی و اقتصاد تاثیر می گذارد و این ماجرا هم می تواند روی ایجاد اشتغال در آینده موثر باشد.
 
در بخش خرده فروشی در ماه مورد بررسی، 7 هزار شغل ایجاد شده است. در عین حال، 32 هزار شغل در کالای ورزشی، سرگرمی، کتاب و موسیقی و اسباب بازی از دست رفته است.
 
علی رغم مشکلات بسیاری از مشاغل در یافتن کارگران ماهر، آنها هنوز استخدام می شوند. این موضوع خبر خوبی برای کارگران بدون مدرک دبیرستان و کسانی است که به دانشگاه نرفته اند و مدرک عالی ندارند. در ماه گذشته نرخ بیکاری برای هر دو گروه کاهش یافته است. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *