RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

چرا بانک‌ها به زمین چسبیده‌اند؟

حساب صندوق تثبیت ۱۰۰۰ میلیارد تومان شارژ می‌شود

درویش مدیرعامل قرمزها می‌ماند

بررسی روند و چشم‌انداز بازارهای مالی

تکمیل زنجیره سهام عدالت با مدیریت مردم

حمایت تسهیلاتی بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان

شرط کشاورز در انتصاب مدیران بیمه ایران

همراهی با دولت دوازدهم در آستانه یک سالگی

«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی

۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۵/۱۳کد خبر: 252839
ایستانیوز:بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.
بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.
این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.
این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.
بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.
اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.
در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.
بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.
این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.
البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.
همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *