RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

قوت شبکه فروش، اولویت برنامه هیأت مدیره بیمه سرمد

۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۵/۹کد خبر: 252705
ایستانیوز:دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: شبکه فروش به عنوان بازوی اجرایی قدرتمند شرکت های بیمه، نقش حیاتی و تاثیر گذار را در این صنعت ایفا می‌کند. بدون تردید شبکه پویا و توانمند فروش، نه تنها در حفظ جایگاه یک شرکت در بازار و گسترش پرتفوی آن تاثیرگذار است، بلکه با فرهنگ‌سازی در این عرصه، گام‌های موثری را در جهت ایجاد آینده روشن و درخشان اقتصادی در برمی‌دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،شبکه فروش توانمند، کار خود را با فروش بیمه‌نامه پایان‌یافته نمی‌داند؛ بلکه به عنوان پل ارتباطی بیمه‌شده با بیمه‌گر، نیازهای او را منعکس کرده، نگرانی‌اش از احیای حقوق خود را کاهش می‌دهد و در عین حال، با وفادارسازی مشتریان به یک شرکت، زمینه را برای رشد پایدار آن مجموعه فراهم می‌کند.
ناکارآمدی و یا عملکرد نامناسب این بخش منجر به از دست رفتن بازار بیمه در رشته‌های مختلف، اختلال در فرهنگ بیمه‌پذیری جامعه و در نتیجه توسعه نا‌متوازن یا عدم توسعه‌یافتگی صنعت بیمه خواهد شد. رقابت صحیح در صنعت بیمه بر پایه بازاریابی رابطه مند، مشتری مداری، ارائه خدمات مناسب و سریع، ارائه همکاری جدید و مباحثی از این دست می‌باشد.
نگاهی اجمالی به شیوه های بازاریابی، جذب نمایندگان فروش و سیستم های پشتیبان این شبکه در صنعت بیمه و مطابقت آن با تحولات بازار نشان از ضعف های عمیق و اساسی در نظام بازاریابی صنعت بیمه به دلیل عدم جذب پرتفوی مناسب و رشد آن به نسبت سایر کشورها دارد.
درحالیکه میانگین ضریب نفوذ بیمه در جهان حدود 6 درصد است، ضریب 2.2 درصدی نفوذ بیمه در کشور ما، لزوم تقویت هرچه بیشتر شبکه فروش را در شرکت‌های بیمه یادآوری کرده و ناآگاهی عموم افراد اجتماع از لزوم قرار گرفتن زیر چتر حمایتی بیمه، مسئولیت نمایندگان و کارگزاران را در این صنعت سنگین‌تر می‌کند.
بدون تردید در شرایط فعلی، صنعت بیمه بیشتر از هر زمان نیازمند تلاش کارگزاران و نمایندگانی است که دغدغه فرهنگ‌سازی و بیمه‌پذیری جامعه در این عرصه را دارند و برای معرفی خدمات متنوع و ارزشمند شرکت‌های بیمه در میان همه اقشار اجتماع، تلاش می‌کنند.
در این میان اعتقاد بنده و اولویت برنامه هیأت مدیره تقویت شبکه فروش می‌باشد. برای این مهم، دانایی بخشی به شبکه فروش صرفاً از طریق آموزش درست و صحیح و هدایت آن در مسیر نیاز بازار و مشتری می باشد و این مهم جز با انتخاب نمایندگان آگاه و پالایش نمایندگان حال حاضر و ترمیم سیستم فروش این شرکت امکان پذیر نیست.
شرکت بیمه سرمد در ماه‌های گذشته با فشار مضاعف کاری و تلاش همکارانم، با افتتاح مستمر شعب فعال در استان‌های مختلف، در جهت گسترش شبکه فروش تلاش کرده و با آموزش و پالایش نمایندگان خود، در حقیقت به سمت تقویت بازوان اجرایی خود حرکت می‌کند. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *