RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه دربیمه "ما"

۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۵/۹کد خبر: 252699
ایستانیوز:نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور حجت بهاری فر و دکتر مصطفی زندی و به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به میزبانی بیمه "ما" با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره و دکتر مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه ای کشور برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، حجت بهاری فر ضمن عرض خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه و اظهار تشکر از آقای زندی برای برگزاری چنین جلساتی گفت: عصر حاضر، عصر ارتباطات است و بیش از 80 درصد از موفقیت های سازمانی علی الخصوص در صنعت بیمه در حوزه ارتباطات است.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: ارتباطات از دو نظر درون سازمانی و برون سازمانی حائز اهمیت است.  در حوزه درون سازمانی، باعث ایجاد انسجام ، افزایش فعالیت ها و توسعه مجموعه می شود ولی متاسفانه  یکی از مشکلات اساسی در صنعت بیمه، عدم انسجام و هماهنگی میان شرکت های بیمه ای است که به همه ی فعالان این صنعت آسیب می رساند.  برای مواجه با این مشکل نیاز به تبادل دانش داریم تا بتوانیم توفیقات خوبی کسب کنیم .
 
بهاری فر افزود:  بیش از 80 سال از فعالیت صنعت بیمه در کشورمان  می گذرد و اقدامات بسیار مثبتی در این حوزه انجام شده است  اما بازتاب مثبتی از حرکات  صنعت بیمه وجود نداشته است. همین موضوع،  مسئولیت روابط عمومی ها را به عنوان آیینه تمام نمای شرکت ها سنگین تر کرده است.
 
مدیرعامل بیمه "ما" تصریح کرد: متاسفانه در بعضی از موارد اعتماد مردم نسبت به صنعت بیمه سلب شده است برای موفقیت در صنعت باید در ذهن، روح و قلب مشتریان نفوذ کرد و مهم‌ترین نقش را در این میان روابط عمومی های شرکت ها ایفا می‌کنند. در حال حاضر صنعت بیمه به حدی از بلوغ و تکامل رسیده است که بتواند کار گروهی انجام دهد. باید هوش تجاری در صنعت بیمه فعال شود که این بر عهده روابط عمومی ها ست که داده ها را تبدیل به اطلاعات کنند، محیط پیرامون خود را رصد کنند و ارتباط خود را با مشتریان افزایش دهند.
 
در ادامه  دکتر مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی به بیان جزئیاتی در خصوص همکاری های انجام شده با پلیس راهور در راستای توسعه ی فرهنگ بیمه  پرداخت و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز در خصوص راهکارهای اجرای موفق و چالش‌های این طرح به بحث و بررسی پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *