RSS
امروز سه شنبه ، ۶ خرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

امکان ثبت سفارش فروش سهام عدالت به‌صورت غیرحضوری در بانک‌پاسارگاد

لزوم برنامه‌ریزی جهت تحقق اهداف کلان برنامه دوساله بانک کارآفرین

کفایت سرمایه بانک پارسیان از استاندارهای بال هم فراتر می‌رود

ثبت سفارش فروش سهام عدالت به صورت غیر حضوری در بانک ملی

گزارش آخرین اقدامات آزادسازی سهام عدالت به رییس‌جمهور

موسسه ملل عضو بازار بین بانکی ارز و سامانه نیما شد

سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت و برداشت نقدی تغییر کرد

جزییات پرداخت چک تسهیلات مسکن

خیز بلند اوراق تسهیلات مسکن

قیمت سکه به ۷ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت دلار آمریکا به ۱۷۳۰۰ تومان رسید

پیش‌ ثبت‌نام خودرو تا چهارشنبه ۱۴ خرداد تمدید شد

افت ۳۳ هزار واحدی شاخص بورس تهران

از عضو جدید هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی آسیایی استقبال می‌کنیم

متوسط قیمت مسکن در ۲ماهه امسال چند؟

چند درصد زنان شغل مدیریتی دارند؟

فولاد بافت موفق به دریافت گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت شد

هوشمندسازی عملیات بیمه‌گری موجب کاهش هزینه‌های درمان می‌شود

تعهد بیمه"ما" برای تامین تمام هزینه های درمان محیط بان گتوندی

سهام عدالت رمز عبور در دوران پساکرونا

تجدیدقوای طلا برای رکورد شکنی جدید

افزایش ۱۵۰ درصدی سود هر سهم "آسیا"

افزایش ۹۸درصدی سود هر سهم "بپاس"

رفتار هیجانی مهمترین دلیل افت قیمت ها در بورس

لزومی به مراجعه دارندگان کد بورسی به شعب بانک ها نیست

برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه دربیمه "ما"

۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۵/۹کد خبر: 252699
ایستانیوز:نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور حجت بهاری فر و دکتر مصطفی زندی و به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به میزبانی بیمه "ما" با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره و دکتر مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه ای کشور برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، حجت بهاری فر ضمن عرض خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه و اظهار تشکر از آقای زندی برای برگزاری چنین جلساتی گفت: عصر حاضر، عصر ارتباطات است و بیش از 80 درصد از موفقیت های سازمانی علی الخصوص در صنعت بیمه در حوزه ارتباطات است.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: ارتباطات از دو نظر درون سازمانی و برون سازمانی حائز اهمیت است.  در حوزه درون سازمانی، باعث ایجاد انسجام ، افزایش فعالیت ها و توسعه مجموعه می شود ولی متاسفانه  یکی از مشکلات اساسی در صنعت بیمه، عدم انسجام و هماهنگی میان شرکت های بیمه ای است که به همه ی فعالان این صنعت آسیب می رساند.  برای مواجه با این مشکل نیاز به تبادل دانش داریم تا بتوانیم توفیقات خوبی کسب کنیم .
 
بهاری فر افزود:  بیش از 80 سال از فعالیت صنعت بیمه در کشورمان  می گذرد و اقدامات بسیار مثبتی در این حوزه انجام شده است  اما بازتاب مثبتی از حرکات  صنعت بیمه وجود نداشته است. همین موضوع،  مسئولیت روابط عمومی ها را به عنوان آیینه تمام نمای شرکت ها سنگین تر کرده است.
 
مدیرعامل بیمه "ما" تصریح کرد: متاسفانه در بعضی از موارد اعتماد مردم نسبت به صنعت بیمه سلب شده است برای موفقیت در صنعت باید در ذهن، روح و قلب مشتریان نفوذ کرد و مهم‌ترین نقش را در این میان روابط عمومی های شرکت ها ایفا می‌کنند. در حال حاضر صنعت بیمه به حدی از بلوغ و تکامل رسیده است که بتواند کار گروهی انجام دهد. باید هوش تجاری در صنعت بیمه فعال شود که این بر عهده روابط عمومی ها ست که داده ها را تبدیل به اطلاعات کنند، محیط پیرامون خود را رصد کنند و ارتباط خود را با مشتریان افزایش دهند.
 
در ادامه  دکتر مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی به بیان جزئیاتی در خصوص همکاری های انجام شده با پلیس راهور در راستای توسعه ی فرهنگ بیمه  پرداخت و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز در خصوص راهکارهای اجرای موفق و چالش‌های این طرح به بحث و بررسی پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *