RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان

۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۵/۱کد خبر: 251180
ایستانیوز:رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به ثبت افزون بر ۱۴ هزار شکایت در رابطه با مشکلات رانندگان، از تعطیلی دائم و موقت ۷۰ شرکت حمل و نقل در همین راستا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به فعالیت ۶۰۰ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل بار و مسافر کشور که ۳۴۰ هزار نفر از آنان رانندگان کامیون هستند، در مورد پیگیری درخواست‌های‌ کامیون داران اظهار کرد: موضوع بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده‌های آن‌ها را در دستور کار قرار دارد که امید است با عملیاتی شدن آن بتوانیم رضایت این قشر زحمت‌کش جامعه را فراهم سازیم.
 
وی از تمام رانندگان و کامیون داران کشور خواست تا هر گونه خلل و کاستی در رابطه با وضعیت جاده‌ها، نحوه دریافت بار و پرداخت حق‌الزحمه از سوی شرکت‌ها را از طریق سامانه ۳۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ این سازمان برای رسیدگی و رفع مشکلات در این حوزه گزارش کنند که تاکنون ۱۴ هزار و ۱۰۰ مورد شکایت در این راستا از سوی رانندگان مطرح شد که منجر به تعطیلی دائم و موقت ۷۰ شرکت حمل‌ونقلی شده است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای اجرای مکانیزه فرآیند کنترل هزینه‌های حمل‌ونقل بار در سراسر کشور برای جلوگیری از اجحاف حق‌وحقوق فعالان خبر داد و گفت: رسیدگی به توزیع لاستیک مورد نیاز برای ناوگان سنگین کشور به‌صورت عادلانه، پیگیری کرایه‌های تانکرهای سوخت‌رسانی و ساماندهی توزیع بار، نظارت بر دریافت کمیسیون‌های دریافتی شرکت‌های باربری و برخورد قاطع با موسسه‌های متخلف، بیمه تأمین اجتماعی رانندگان از دیگر موضوعات موردبررسی و رسیدگی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رفاه رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای است.
 
وی یکی دیگر از خواسته‌های رانندگان را عملیاتی کردن تن کیلومتر بار ذکر کرد و گفت: این موضوع نیز از طریق همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با وزارت متبوع، انجمن رانندگان و شرکت‌های باربری و مرکز تحقیقات وزارت راه‌ و شهرسازی در دست بررسی و اقدام است.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: سالانه ۹۰ درصد مسافران از طریق ۲۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشور جابه جا و ۶۰۰ میلیون تن کالا از این طریق حمل می شود که ۴۳۰ میلیون تن از آن دارای بارنامه است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *