RSS
امروز دوشنبه ، ۱۹ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کاهش قیمت ارز کاغذ را ارزان نکرد

بانکداری اسلامی در جهان چقدر شیوع دارد؟

کاهش ۱۹۱ واحدی شاخص کل بورس

اینترنت بانک؛ از گوشی‌های هوشمند تا کاربران هوشمندتر

با پرداخت هدفمند تسهیلات از تولید ایرانی حمایت کنیم

۳۷۵ پیشنهاد برای ارتقای بهره وری در بانک مسکن

افزایش ۳۰ درصدی ارزش دارایی‌های موسسات غیرمجاز

تعیین تکلیف سه هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک ملی

آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن

بازار سرمایه، نهاد تامین مالی بلند مدت

از طریق بورس‌کالا به مکانیسم بازار احترام بگذاریم

پرداخت ۴۰ درصد خسارت صنعت بیمه در زلزله کرمانشاه از سوی بیمه البرز

تحول «بیمه سامان» در زیرساخت عملیات بیمه گری

نقش کمرنگ اوراق بدهی در تأمین مالی بنگاه‌های کوچک

کاهش قیمت سکه و طلا

مجوز اعطای ۱۴.۸میلیارد دلار تسهیلات برای ۲۰ بانک

دلار ۱۱۳۰۰تومان شد

بانک رفاه مفتخر به دریافت جایزه تعالی منابع انسانی شد

عضویت داریوش محمدی در هیات مدیره بیمه میهن تایید شد

واگذاری بلوک ۶۸.۰۹ درصدی سهام یک پتروشیمی

شاخص بازار کار طی ۵سال چه تغییراتی کرد؟

مجلس مرجع تعیین تکلیف بازنشستگانی می‌شود که جایگزینی ندارند؟

تامین اعتبار ۱۰۰میلیارد تومانی برای حمایت از صادرات

آغازمحدودیت تراکنش بانکی برای هر کدملی

نرخ ارز در بازار واقعی نیست

آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان

۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۵/۱کد خبر: 251180
ایستانیوز:رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به ثبت افزون بر ۱۴ هزار شکایت در رابطه با مشکلات رانندگان، از تعطیلی دائم و موقت ۷۰ شرکت حمل و نقل در همین راستا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به فعالیت ۶۰۰ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل بار و مسافر کشور که ۳۴۰ هزار نفر از آنان رانندگان کامیون هستند، در مورد پیگیری درخواست‌های‌ کامیون داران اظهار کرد: موضوع بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده‌های آن‌ها را در دستور کار قرار دارد که امید است با عملیاتی شدن آن بتوانیم رضایت این قشر زحمت‌کش جامعه را فراهم سازیم.
 
وی از تمام رانندگان و کامیون داران کشور خواست تا هر گونه خلل و کاستی در رابطه با وضعیت جاده‌ها، نحوه دریافت بار و پرداخت حق‌الزحمه از سوی شرکت‌ها را از طریق سامانه ۳۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ این سازمان برای رسیدگی و رفع مشکلات در این حوزه گزارش کنند که تاکنون ۱۴ هزار و ۱۰۰ مورد شکایت در این راستا از سوی رانندگان مطرح شد که منجر به تعطیلی دائم و موقت ۷۰ شرکت حمل‌ونقلی شده است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای اجرای مکانیزه فرآیند کنترل هزینه‌های حمل‌ونقل بار در سراسر کشور برای جلوگیری از اجحاف حق‌وحقوق فعالان خبر داد و گفت: رسیدگی به توزیع لاستیک مورد نیاز برای ناوگان سنگین کشور به‌صورت عادلانه، پیگیری کرایه‌های تانکرهای سوخت‌رسانی و ساماندهی توزیع بار، نظارت بر دریافت کمیسیون‌های دریافتی شرکت‌های باربری و برخورد قاطع با موسسه‌های متخلف، بیمه تأمین اجتماعی رانندگان از دیگر موضوعات موردبررسی و رسیدگی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رفاه رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای است.
 
وی یکی دیگر از خواسته‌های رانندگان را عملیاتی کردن تن کیلومتر بار ذکر کرد و گفت: این موضوع نیز از طریق همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با وزارت متبوع، انجمن رانندگان و شرکت‌های باربری و مرکز تحقیقات وزارت راه‌ و شهرسازی در دست بررسی و اقدام است.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: سالانه ۹۰ درصد مسافران از طریق ۲۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشور جابه جا و ۶۰۰ میلیون تن کالا از این طریق حمل می شود که ۴۳۰ میلیون تن از آن دارای بارنامه است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *