RSS
امروز سه شنبه ، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

پرداخت ۴۸ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری توسط بانک ملی

واکنش بانک مرکزی به ادعای رییس اتاق مشترک ایران و چین

مجوز مجلس به دولت برای دریافت فاینانس ۳۰ میلیارد دلاری

۵۳۸۰.۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های اقتصادی پرداخت شد

نتایج نشست ایجاد بانک توسعه اعلام شد

حباب سکه به ۴۰۰هزار تومان رسید

شناسایی ۱۷۶ شرکت دولتی سودده

۲برابر بودجه ‌کشور یارانه می‌دهیم

عملکرد قابل قبول بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی

سود هر سهم "وسپه" افزایشی بود

رشد حجم معاملات با معاملات الگوریتمی در بازارسرمایه

مذاکره با شستا برای واگذاری برخی شرکت ها به تعاونی ها

آیین نامه تأسیس بورس در مناطق آزاد تجاری – صنعتی تصویب شد

صندوق سرمایه گذاری پروژه، ابزار شفاف تامین مالی

اوراق منفعت، ابزاری برای توسعه اقتصادی

جذابیت ابزارهای مالی بازار سرمایه برای تامین مالی

تقویت بازارهای رسمی لازمه مقابله با جنگ اقتصادی

ارز مسافرتی امروز با چه قیمتی مبادله شد؟

نرخ دلار در صرافی ملی ۱۲۶۰۰تومان

تقویت بازارهای رسمی لازمه مقابله با جنگ اقتصادی

قاسمی: اجرایی کردن هرچه سریعتر ساز و کار مالی

زمان واریز عیدی مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی معلوم شد

بانک مرکزی جلوی تعطیلی کارخانه‌ها توسط بانک‌ها را بگیرد

شرکت ملی نفت و متقاضی خرید نفت از بورس به توافق نرسیدند

برخی در مسیر خصوصی‌سازی مانع‌تراشی می‌کنند

آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان

۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۵/۱کد خبر: 251180
ایستانیوز:رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به ثبت افزون بر ۱۴ هزار شکایت در رابطه با مشکلات رانندگان، از تعطیلی دائم و موقت ۷۰ شرکت حمل و نقل در همین راستا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به فعالیت ۶۰۰ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل بار و مسافر کشور که ۳۴۰ هزار نفر از آنان رانندگان کامیون هستند، در مورد پیگیری درخواست‌های‌ کامیون داران اظهار کرد: موضوع بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده‌های آن‌ها را در دستور کار قرار دارد که امید است با عملیاتی شدن آن بتوانیم رضایت این قشر زحمت‌کش جامعه را فراهم سازیم.
 
وی از تمام رانندگان و کامیون داران کشور خواست تا هر گونه خلل و کاستی در رابطه با وضعیت جاده‌ها، نحوه دریافت بار و پرداخت حق‌الزحمه از سوی شرکت‌ها را از طریق سامانه ۳۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ این سازمان برای رسیدگی و رفع مشکلات در این حوزه گزارش کنند که تاکنون ۱۴ هزار و ۱۰۰ مورد شکایت در این راستا از سوی رانندگان مطرح شد که منجر به تعطیلی دائم و موقت ۷۰ شرکت حمل‌ونقلی شده است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای اجرای مکانیزه فرآیند کنترل هزینه‌های حمل‌ونقل بار در سراسر کشور برای جلوگیری از اجحاف حق‌وحقوق فعالان خبر داد و گفت: رسیدگی به توزیع لاستیک مورد نیاز برای ناوگان سنگین کشور به‌صورت عادلانه، پیگیری کرایه‌های تانکرهای سوخت‌رسانی و ساماندهی توزیع بار، نظارت بر دریافت کمیسیون‌های دریافتی شرکت‌های باربری و برخورد قاطع با موسسه‌های متخلف، بیمه تأمین اجتماعی رانندگان از دیگر موضوعات موردبررسی و رسیدگی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رفاه رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای است.
 
وی یکی دیگر از خواسته‌های رانندگان را عملیاتی کردن تن کیلومتر بار ذکر کرد و گفت: این موضوع نیز از طریق همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با وزارت متبوع، انجمن رانندگان و شرکت‌های باربری و مرکز تحقیقات وزارت راه‌ و شهرسازی در دست بررسی و اقدام است.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: سالانه ۹۰ درصد مسافران از طریق ۲۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشور جابه جا و ۶۰۰ میلیون تن کالا از این طریق حمل می شود که ۴۳۰ میلیون تن از آن دارای بارنامه است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *