RSS
امروز شنبه ، ۲۸ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حضور فعال صندوق ضمانت صادرات ایران در نشست مجمع عمومی اتحادیه برن

مشکلات پیش روی افزایش ضریب نفوذ بیمه

درخشش طلا ادامه خواهد یافت

هشدار ایران‌خودرو نسبت به فروش غیرقانونی خودرو

لامبورگینی ایرانی مو نمی‌زند!

دلیل اختلاف آمارهای مرکز آمار و بانک مرکزی از زبان پارسا

رشد ۵۶۴۶واحدی شاخص بورس

بانک سامان و وزارت علوم تفاهم نامه همکاری امضا کردند

قیمت سکه ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان

جزئیات تأمین ارز اربعین

پیام‌رسان لاین ارز دیجیتالی خود را عرضه کرد

تلاش ایران در استانداردسازی نظام بانکی توجه دنیا را جلب کرد

حمایت گسترده بانک شهر از بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور

تجلیل از واحدهای برتر بانک رفاه

ماموران دیپلماتیک و کارکنان سازمان ملل در ایران بیمه می‌شوند

صعود ۱۹ پله‌ای ایران در شاخص آزادی‌های اقتصادی

خود اشتغالی ۱۱ هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی

رشد سپ در هر سه ابزار اصلی پرداخت در شهریور ماه

۳ روز تا پایان مهلت ثبت شماره شبا

بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین

ایران و سوریه آماده تاسیس بانک مشترک

اعلام زمان قرعه‌کشی بانک پارسیان

اعلام نتایج جشنواره ورزشی بانک ملی

تاثیر تنش های ژئوپلیتیک بر افزایش قیمت طلا

حذف دفترچه های درمانی تا پایان سال

آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان

۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۵/۱کد خبر: 251180
ایستانیوز:رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به ثبت افزون بر ۱۴ هزار شکایت در رابطه با مشکلات رانندگان، از تعطیلی دائم و موقت ۷۰ شرکت حمل و نقل در همین راستا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به فعالیت ۶۰۰ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل بار و مسافر کشور که ۳۴۰ هزار نفر از آنان رانندگان کامیون هستند، در مورد پیگیری درخواست‌های‌ کامیون داران اظهار کرد: موضوع بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده‌های آن‌ها را در دستور کار قرار دارد که امید است با عملیاتی شدن آن بتوانیم رضایت این قشر زحمت‌کش جامعه را فراهم سازیم.
 
وی از تمام رانندگان و کامیون داران کشور خواست تا هر گونه خلل و کاستی در رابطه با وضعیت جاده‌ها، نحوه دریافت بار و پرداخت حق‌الزحمه از سوی شرکت‌ها را از طریق سامانه ۳۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ این سازمان برای رسیدگی و رفع مشکلات در این حوزه گزارش کنند که تاکنون ۱۴ هزار و ۱۰۰ مورد شکایت در این راستا از سوی رانندگان مطرح شد که منجر به تعطیلی دائم و موقت ۷۰ شرکت حمل‌ونقلی شده است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای اجرای مکانیزه فرآیند کنترل هزینه‌های حمل‌ونقل بار در سراسر کشور برای جلوگیری از اجحاف حق‌وحقوق فعالان خبر داد و گفت: رسیدگی به توزیع لاستیک مورد نیاز برای ناوگان سنگین کشور به‌صورت عادلانه، پیگیری کرایه‌های تانکرهای سوخت‌رسانی و ساماندهی توزیع بار، نظارت بر دریافت کمیسیون‌های دریافتی شرکت‌های باربری و برخورد قاطع با موسسه‌های متخلف، بیمه تأمین اجتماعی رانندگان از دیگر موضوعات موردبررسی و رسیدگی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رفاه رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای است.
 
وی یکی دیگر از خواسته‌های رانندگان را عملیاتی کردن تن کیلومتر بار ذکر کرد و گفت: این موضوع نیز از طریق همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با وزارت متبوع، انجمن رانندگان و شرکت‌های باربری و مرکز تحقیقات وزارت راه‌ و شهرسازی در دست بررسی و اقدام است.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: سالانه ۹۰ درصد مسافران از طریق ۲۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشور جابه جا و ۶۰۰ میلیون تن کالا از این طریق حمل می شود که ۴۳۰ میلیون تن از آن دارای بارنامه است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *