RSS
امروز یکشنبه ، ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تراز تجاری مثبت ۲۷۱ میلیون دلار شد

پدر تجارت چای ایران در گذشت

سعید لیلاز قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد

هشدار به خریداران طلا

طرح ممنوعیت واگذاری سکه بهار آزادی اعلام وصول شد

تعداد وام‌های مسکن پرداختی ۲ برابر شد

مشتریان خوش «پیمان» بانک صادرات جایزه ویژه می‌گیرند

کاربران کانون جوانه‎های بانک ملی، مدیران اقتصادی آینده ایران

بانک رفاه پیشقراول حوزه سلامت

تفحص از بانک مرکزی کلید خورد

اعضای هیات مدیره ایران خودرو انتخاب شدند

نسبت‌های عجیب نرخ ارز در سامانه سنا

سرگردانی خریداران خودروهای پیش خرید خارجی

جزییات بازگشایی نماد معاملاتی «های وب»

تغییرات نرخ تورم در ۱۶ ماه گذشته

لزوم اصلاح نقشه ارزی کشور

کاهش قیمت سکه در بازار

رشد ۲۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس

برگزاری کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا

راه‌اندازی سامانه‌ای برای اعلام قیمت ارز برای عامه مردم

خریدوفروش مصنوعات طلا در حد صفر است

صنعت بیمه بر پایه دانش بیم‌سنجی استوار است

تهیه بیمه نامه عمر از محل خسارت فوت

بیمه کارآفرین نه به سهامداران سود داد نه به هیات مدیره پاداش

اطمینان نهاوندیان در مورد کنترل نوسانات ارزی

عضو هیات مدیره پست بانک تشریح کرد

ارائه خدمات مطلوب با درگاه الکترونیکی

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۴/۳۱کد خبر: 251110
ایستانیوز: صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزائی ازمحل منابع صندوق توسعه ملی یک فرصت طلائی برای شعب است و عملکرد موفق شعب در این حوزه موجب ارتقاء برند بانک و تحقق اهداف درآمدی و جذب مشتریان کلان می‌شود.
صباغی ضمن تجلیل از عملکرد کارکنان بانک گفت: عملکرد صحیح شعب یکی از عوامل تربیت مدیران خلاق و توانمند است و رؤسای شعب باید زمینه بروز خلاقیت و شکوفائی استعدادهای کارکنان را فراهم نمایند.
همچینن دکتر کریمی‌مدیر امورشعب و بازاریابی در این مراسم با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه ارزیابی عملکرد شعب تصریح‌کرد: برای دقیق‌تر شدن ارزیابی‌ها، شفاف‌سازی و تفکیک دقیق درآمدها و هزینه‌های شعب در نرم‌افزارهای بانک به‌زودی محقق می‌شود.
وی اهتمام مستمر رؤسا و کارکنان شعب برای تحقق اهداف درآمدی شعب را ضروری دانست و افزود: برای جذب و حفظ مشتریان باید رئیس و کارکنان شعبه، فضائی صمیمی‌و احساس کرامت شخصیت را برای مشتریان فراهم کنند .
علیرضا پورحسین رئیس اداره‌کل امور شعب و مناطق آزاد نیز در این مراسم گفت: واحدهای اجرائی پست بانک ایران از نظر دانش و تجربه بانکی به رشد خوبی رسیده و برای بهره‌گیری از این نیروها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: نیروی انسانی شعب بانک نیروهای تحصیل‌کرده و خلاق هستند و حمایت بیشتر واحدهای ستادی موجب تحقق سریع‌تر اهداف موردنظر بانک در شعب می‌شود.
گفتنی است: این جلسه با حضور 30 نفر از رؤسای شعب درجه سه بانک در قالب 5 کارگروه برگزار و در کارگروه‌ها نیز وضعیت موجود شعب از لحاظ شاخص‌های هدف سپرده‌ای، مصارف به منابع، مطالبات، ضمانتنامه‌ها، درگاه‌های الکترونیک و... بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *