RSS
امروز سه شنبه ، ۱ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

بانک کانلون چین مبادلات مالی با ایران را متوقف می‌کند

زیرساخت‌ عرضه نفت خام در بورس فراهم شد

مصوبات جدید بانکی مجلس

رونمایی از سامانه بانکداری مشارکتی بانک دی

انتقاد مدیر عامل بانک ملی از عدم همکاری مناسب بانک مرکزی عراق

اجرای فاز دوم سامانه کدال

نگاه بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس به درخواست مشتری است

همکاری اسلو با اتحادیه اروپا برای انتقال پول به ایران

دستگیری ۵۳ متهم ارزی

فین‌استارز، نخستین سندباکس فین‌تک در بازار سرمایه ایران

روابط عمومی بانک سرمایه، برگزیده جشنواره برترین‌های روابط عمومی

کانال اطلاع رسانی خرید ارز اربعین در "بله" راه اندازی شد

گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان

افزایش قیمت خُرده‌فروشی ۸ گروه موادخوراکی

اوراق بیمه‌ای در راه است

قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین انجام شد

معاون جدید فناوری اطلاعات " تاپ " انتخاب شد

آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین در بانک ملی

تبیین چشم انداز ۱۴۰۰ بانک‌ انصار در حوزه عملیات قرض الحسنه

خط اعتباری ۳۰ میلیون یورویی بانک توسعه صادرات

واگذاری ۱۰۰میلیارد دلار شرکت دولتی

بازنگری و اصلاح فعالیت های سرمایه گذاری در بازار های مالی

رشد ۹۵درصدی ارزش معاملات بورس در ۷ماهه امسال

افتتاح پنجمین نمایشگاه بورس کیش

چشم انداز تیره رشد اقتصاد جهانی در سال‌۲۰۱۹

عضو هیات مدیره پست بانک تشریح کرد

ارائه خدمات مطلوب با درگاه الکترونیکی

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۴/۳۱کد خبر: 251110
ایستانیوز: صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزائی ازمحل منابع صندوق توسعه ملی یک فرصت طلائی برای شعب است و عملکرد موفق شعب در این حوزه موجب ارتقاء برند بانک و تحقق اهداف درآمدی و جذب مشتریان کلان می‌شود.
صباغی ضمن تجلیل از عملکرد کارکنان بانک گفت: عملکرد صحیح شعب یکی از عوامل تربیت مدیران خلاق و توانمند است و رؤسای شعب باید زمینه بروز خلاقیت و شکوفائی استعدادهای کارکنان را فراهم نمایند.
همچینن دکتر کریمی‌مدیر امورشعب و بازاریابی در این مراسم با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه ارزیابی عملکرد شعب تصریح‌کرد: برای دقیق‌تر شدن ارزیابی‌ها، شفاف‌سازی و تفکیک دقیق درآمدها و هزینه‌های شعب در نرم‌افزارهای بانک به‌زودی محقق می‌شود.
وی اهتمام مستمر رؤسا و کارکنان شعب برای تحقق اهداف درآمدی شعب را ضروری دانست و افزود: برای جذب و حفظ مشتریان باید رئیس و کارکنان شعبه، فضائی صمیمی‌و احساس کرامت شخصیت را برای مشتریان فراهم کنند .
علیرضا پورحسین رئیس اداره‌کل امور شعب و مناطق آزاد نیز در این مراسم گفت: واحدهای اجرائی پست بانک ایران از نظر دانش و تجربه بانکی به رشد خوبی رسیده و برای بهره‌گیری از این نیروها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: نیروی انسانی شعب بانک نیروهای تحصیل‌کرده و خلاق هستند و حمایت بیشتر واحدهای ستادی موجب تحقق سریع‌تر اهداف موردنظر بانک در شعب می‌شود.
گفتنی است: این جلسه با حضور 30 نفر از رؤسای شعب درجه سه بانک در قالب 5 کارگروه برگزار و در کارگروه‌ها نیز وضعیت موجود شعب از لحاظ شاخص‌های هدف سپرده‌ای، مصارف به منابع، مطالبات، ضمانتنامه‌ها، درگاه‌های الکترونیک و... بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *