RSS
امروز چهارشنبه ، ۳ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کاهش چشمگیر نسبت خسارت بیمه‌ های حوادث کوثر

افزایش تراکنش‌های اینترنتی بانک صادرات

نرخ تورم تولیدکننده خدماتی ۸.۸ درصد افزایش یافت

واگذاری سهام چهار انبار، یک سردخانه و یک سیلوی دولتی با مذاکره

واردات بدون انتقال ارز منتفی شد

پرداخت سه هزارو۶۰۸ میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه دربانک کارگشایی

اثر غیرمستقیم بخشنامه جدید بانک مرکزی در حذف حساب‌های پشتیبان

نوسانات جزئی نرخ ارز

نرخ سکه به ۴ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید

فردمحور کردن بیمه شخص ثالث نیازمند توجه همه جانبه به مزایا و معایب آن است

واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن

صندوق با درآمد ثابت پیروز رقابت با سپرده بانکی

نحوه انجام قرارداد سلف موازی در بورس کالا

ارزش بازار "سفارس" افزایش یافت

"وسبحان" خریدار و فروشنده بود

احتمال پنج عرضه اولیه در بورس تهران

زیان ۴۶ریالی سیمان تهران برای هر سهم

"والبر" ۷۰۱ میلیارد ریال سود واگذاری کسب کرد

"وغدیر" تنها فروشنده بود

«مهرام» سود ۵۳۶ ریالی را پوشش داد

مشاوران سازمان تامین اجتماعی از ۳۰ به ۹ نفر کاهش یافت

بانک سامان، خدمات شعبه‌ای را تلفنی ارایه می‌دهد

ضریب نفوذ بازار سرمایه افزایشی است

زیان ۵۹۶۸ریالی هر سهم بانک دی

افزایش سرمایه بانک‌ها در دستور کار شورای سران قوا

عضو هیات مدیره پست بانک تشریح کرد

ارائه خدمات مطلوب با درگاه الکترونیکی

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۴/۳۱کد خبر: 251110
ایستانیوز: صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزائی ازمحل منابع صندوق توسعه ملی یک فرصت طلائی برای شعب است و عملکرد موفق شعب در این حوزه موجب ارتقاء برند بانک و تحقق اهداف درآمدی و جذب مشتریان کلان می‌شود.
صباغی ضمن تجلیل از عملکرد کارکنان بانک گفت: عملکرد صحیح شعب یکی از عوامل تربیت مدیران خلاق و توانمند است و رؤسای شعب باید زمینه بروز خلاقیت و شکوفائی استعدادهای کارکنان را فراهم نمایند.
همچینن دکتر کریمی‌مدیر امورشعب و بازاریابی در این مراسم با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه ارزیابی عملکرد شعب تصریح‌کرد: برای دقیق‌تر شدن ارزیابی‌ها، شفاف‌سازی و تفکیک دقیق درآمدها و هزینه‌های شعب در نرم‌افزارهای بانک به‌زودی محقق می‌شود.
وی اهتمام مستمر رؤسا و کارکنان شعب برای تحقق اهداف درآمدی شعب را ضروری دانست و افزود: برای جذب و حفظ مشتریان باید رئیس و کارکنان شعبه، فضائی صمیمی‌و احساس کرامت شخصیت را برای مشتریان فراهم کنند .
علیرضا پورحسین رئیس اداره‌کل امور شعب و مناطق آزاد نیز در این مراسم گفت: واحدهای اجرائی پست بانک ایران از نظر دانش و تجربه بانکی به رشد خوبی رسیده و برای بهره‌گیری از این نیروها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: نیروی انسانی شعب بانک نیروهای تحصیل‌کرده و خلاق هستند و حمایت بیشتر واحدهای ستادی موجب تحقق سریع‌تر اهداف موردنظر بانک در شعب می‌شود.
گفتنی است: این جلسه با حضور 30 نفر از رؤسای شعب درجه سه بانک در قالب 5 کارگروه برگزار و در کارگروه‌ها نیز وضعیت موجود شعب از لحاظ شاخص‌های هدف سپرده‌ای، مصارف به منابع، مطالبات، ضمانتنامه‌ها، درگاه‌های الکترونیک و... بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *