RSS
امروز سه شنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

ابلاغ مصوبه جدید مالیاتی برای واحدهای صنعتی و معدنی

ابلاغ شیوه واگذاری دارایی بانک‌های دولتی در بنگاه‌ها

رشد ۳۶۸درصدی سود بانک گردشگری در سال ۹۷

حضور نمایندگان بیمارستان مسیح دانشوری در بانک ملت برای ثبت نام اهدای عضو

چرا نرخ بیکاری ایران ۳برابر چین است؟

سهامداران بیمه ما به مجمع دعوت شدند

دستور ویژه رییس‌جمهور برای ترخیص یکساعته کالا

اهدای جوایز نفیس در سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد

شناسنامه‌دار کردن گردش پول سدی در برابر فساد

وحدت رویه برای وصول مطالبات از بدهکاران بزرگ بیمه‌ای

شمارش معکوس برای قرعه کشی جشنواره «پولتو راحت بریز» اپلیکشین«بله»

اعتماد مشتریان ارزشمند ترین سرمایه بانک دی است

تحقق سود ۲۸۰ ریالی بیمه آسیا

اتمام کارشناسی و ارزیابی خسارت مناطق سیل زده خوزستان

پرونده سیف به دادگاه رفت

حسین هدایتی به ۲۰سال حبس محکوم شد

نگرانى صادرکنندگان از بخشنامه جدید ارزى

پردرآمدها ۵.۵ برابر کم‌درآمدها خرج می‌کنند

بهترین خودروهای هیبریدی در جهان کدامند؟

عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام «دکپسول»

انجام قرعه‌کشی جشنواره قرض‌الحسنه پس‌انداز «اُمید آینده»

بانک سامان به کارکنان سازمان‌ها تسهیلات پرداخت می‌کند

سهم ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی معدن در بازار سرمایه

جلوی سرقت آنلاین را بگیرید

تصویب یک فوریت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی

عضو هیات مدیره پست بانک تشریح کرد

ارائه خدمات مطلوب با درگاه الکترونیکی

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۴/۳۱کد خبر: 251110
ایستانیوز: صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزائی ازمحل منابع صندوق توسعه ملی یک فرصت طلائی برای شعب است و عملکرد موفق شعب در این حوزه موجب ارتقاء برند بانک و تحقق اهداف درآمدی و جذب مشتریان کلان می‌شود.
صباغی ضمن تجلیل از عملکرد کارکنان بانک گفت: عملکرد صحیح شعب یکی از عوامل تربیت مدیران خلاق و توانمند است و رؤسای شعب باید زمینه بروز خلاقیت و شکوفائی استعدادهای کارکنان را فراهم نمایند.
همچینن دکتر کریمی‌مدیر امورشعب و بازاریابی در این مراسم با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه ارزیابی عملکرد شعب تصریح‌کرد: برای دقیق‌تر شدن ارزیابی‌ها، شفاف‌سازی و تفکیک دقیق درآمدها و هزینه‌های شعب در نرم‌افزارهای بانک به‌زودی محقق می‌شود.
وی اهتمام مستمر رؤسا و کارکنان شعب برای تحقق اهداف درآمدی شعب را ضروری دانست و افزود: برای جذب و حفظ مشتریان باید رئیس و کارکنان شعبه، فضائی صمیمی‌و احساس کرامت شخصیت را برای مشتریان فراهم کنند .
علیرضا پورحسین رئیس اداره‌کل امور شعب و مناطق آزاد نیز در این مراسم گفت: واحدهای اجرائی پست بانک ایران از نظر دانش و تجربه بانکی به رشد خوبی رسیده و برای بهره‌گیری از این نیروها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: نیروی انسانی شعب بانک نیروهای تحصیل‌کرده و خلاق هستند و حمایت بیشتر واحدهای ستادی موجب تحقق سریع‌تر اهداف موردنظر بانک در شعب می‌شود.
گفتنی است: این جلسه با حضور 30 نفر از رؤسای شعب درجه سه بانک در قالب 5 کارگروه برگزار و در کارگروه‌ها نیز وضعیت موجود شعب از لحاظ شاخص‌های هدف سپرده‌ای، مصارف به منابع، مطالبات، ضمانتنامه‌ها، درگاه‌های الکترونیک و... بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *