RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

تاکید دکتر صباغی بر ارائه خدمات از درگاه‌های الکترونیکی پست بانک

۱۸:۴ - ۱۳۹۷/۴/۳۰کد خبر: 251073
ایستانیوز:عضو هیات مدیره پست بانک ایران گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، وی در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب این بانک تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزائی ازمحل منابع صندوق توسعه ملی یک فرصت طلائی برای شعب است و عملکرد موفق شعب در این حوزه موجب ارتقاء برند بانک و تحقق اهداف درآمدی و جذب مشتریان کلان می‌شود.
 
صباغی ضمن تجلیل از عملکرد کارکنان بانک گفت: عملکرد صحیح شعب یکی از عوامل تربیت مدیران خلاق و توانمند است و رؤسای شعب باید زمینه بروز خلاقیت و شکوفائی استعدادهای کارکنان را فراهم نمایند.
 
همچینن کریمی مدیر امورشعب و بازاریابی در این مراسم با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه ارزیابی عملکرد شعب تصریح‌کرد: برای دقیق‌تر شدن ارزیابی‌ها، شفاف‌سازی و تفکیک دقیق درآمدها و هزینه‌های شعب در نرم‌افزارهای بانک به‌زودی محقق می‌شود.
 
وی اهتمام مستمر رؤسا و کارکنان شعب برای تحقق اهداف درآمدی شعب را ضروری دانست و افزود: برای جذب و حفظ مشتریان باید رئیس و کارکنان شعبه، فضائی صمیمی و احساس کرامت شخصیت را برای مشتریان فراهم کنند .
 
علیرضا پورحسین؛ رییس اداره‌کل امور شعب و مناطق آزاد نیز در این مراسم گفت: واحدهای اجرائی پست بانک ایران از نظر دانش و تجربه بانکی به رشد خوبی رسیده و برای بهره گیری از این نیروها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
 
وی افزود: نیروی انسانی شعب بانک نیروهای تحصیل‌کرده و خلاق هستند و حمایت بیشتر واحدهای ستادی موجب تحقق سریع‌تر اهداف موردنظر بانک در شعب می شود.
 
گفتنی است، این جلسه با حضور ۳۰ نفر از رؤسای شعب درجه سه بانک در قالب ۵ کارگروه برگزار و در کارگروه‌ها نیز وضعیت موجود شعب از لحاظ شاخص‌های هدف سپرده‌ای، مصارف به منابع، مطالبات، ضمانتنامه‌ها، درگاه‌های الکترونیک و... بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *