RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

از طریق برنامه های آموزشی و تخصصی صورت می گیرد

تقویت شبکه فروش بیمه سرمد

۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۴/۳۰کد خبر: 251068
ایستانیوز: نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد در مشهد با حضور مجتبی کاتب رییس هیات مدیره، سید روح اله علیپور عضو هیات مدیره و معاونت مالی-اداری، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در ابتدای این جلسه که روز گذشته 97/4/27 در هتل آزادی مشهد با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، رییس هیات مدیره ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در سه ماهه نخست سال جاری همکاران، لزوم یکسان سازی کیفیت ارائه خدمات در تمامی استان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: شعب شرکت در سراسر کشور باید به لحاظ دانش علمی در سطح قابل قبولی قرار داشته باشند و برای تحقق این مهم، برنامه ریزی های متعددی به منظور تقویت شبکه فروش از طریق برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی صورت گرفته است.
دکتر مجتبی کاتب در بخش دیگری از سخنان خود توسعه تعاملات با بانک صادرات ایران را به عنوان بزرگترین و ارزنده ترین مشتری این شرکت مورد تاکید قرار داد و افزود: گسترش همکاری های مشترک بانک-بیمه از طریق ایجاد ارتباط مستمر با مدیران بانک صادرات استان ها و نیازسنجی از آن ها، یکی از مهمترین رویکرد های شرکت در سال جاری می باشد؛ بر همین اساس ما در بیمه سرمد باید به عنوان خدمتگزاران مجموعه بانک صادرات انجام وظیفه کرده و تمامی تلاش خود را در جهت جلب رضایت صد در صدی آنان به کار بندیم.
سید روح اله علیپور عضو هیات مدیره و معاونت مالی-اداری نیز در این نشست، از عملکرد شعب بیمه سرمد در سه ماه نخست سال جاری اظهار رضایت کرد و گفت: خوشبختانه در این بازه زمانی به واسطه ایجاد انگیزه مضاعف در میان پرسنل از طریق رفتار سازمانی قابل قبول، مثبت بودن فضای شغلی، اجرای طرح طبقه بندی و ارزش یابی مشاغل و ارتقای کیفی سطح خدمات رفاهی، اهداف پیش بینی شده شرکت محقق شده است.
وی ایجاد هماهنگی میان واحدها و تسریع در انجام امور توسط شعب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در فضای رقابتی امروز، سرعت در ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن امری لازم و ضروری است و تمامی پرسنل باید در خصوص حفظ و ادامه این روند کوشا باشند.
در پایان این نشست هم اندیشی، مدیران استانی ضمن معرفی عملکرد شعبه خود، در فضایی دوستانه مشکلات و موانع موجود را بیان کردند و رییس هیات مدیره نیز پس از استماع موارد مطروحه، نسبت به بررسی و ارائه راهکار در خصوص رفع این موانع اقدام نمود.
در طی این جلسه که بیش از 5 ساعت به طول انجامید، عملکرد کلیه شعب به لحاظ آمار و ارقام بررسی و نظرات مدیران استانی و مشکلات آنها مورد ارزیابی قرار گرفت، همه واحدهای استانی در خصوص ارائه بسته های متنوع بیمه ای به مشتریان بزرگ و ایجاد انگیزه در نمایندگان از طریق برگزاری جشنواره های گوناگون به تبادل اطلاعات پرداختند.
در پایان سه مدیریت استانی و بیش از 10 نفر از نمایندگان برتر در سراسر کشور به لحاظ عملکرد مطلوب معرفی شدند و با اهدای لوح، تندیس و هدایای نقدی از آنان تقدیر به عمل آمد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سرمد
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *