RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۸ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

هند پول نفت را به ۵ حساب بانک ایرانی در نزد UCO واریز می‌کند

مصوبه جدید مالیاتی مجلس

مجوز بانک مرکزی برای برگزاری مجمع سالانه بانک پاسارگاد

رشد ۲.۸ درصدی درآمد دولت

جشنواره عکس «قاب سپه» با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

فلسفه وجودی بانک تسهیل گری در تامین مالی طرحهای صنعتی و معدنی است

ایجاد شرکت ملی بیمه اتکایی برای مقابله با تحریم

پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک توسعه تعاون

انتخاب پژوهشگر بانک ملت به عنوان پژوهشگر برتر نظام بانکی

اقتصاد کوپنی چگونه در چین به تاریخ پیوست؟

طلای سیاه آینده مبهمی دارد

بازار صادراتی قیر ایران در حال آب شدن است

بانک کشاورزی زمینه ساز توسعه کشاورزی

کارمند بانک ملی پژوهشگر برتر شد

سرمایه گذاری بانک پارسیان در معادن

از زیرساخت‌های آموزش الکترونیک در بانک صادرات تقدیر شد

بهره برداری از مدرسه شهدای بانک ملّی در رامسر

کلید ٨٠ واحد مسکونی ساخته شده بانک صادرات تحویل زلزله‌زدگان شد

دستگیری سارق حساب‌های بانکی سالمندان

صنعت بیمه چگونه ورشکسته می شود؟

پیش بینی بانک فرانسوی درباره قیمت طلا

قرض الحسنه، نگین بانکداری اسلامی

تفاهم نامه انجمن خبرنگاران بازارسرمایه و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس

ارایه بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی توسط بیمه پارسیان

آیین تنفیذ حکم مدیرعامل جدید بیمه ملت برگزار شد

سیاست راهبردی بانک ملی ایران

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۴/۲۸کد خبر: 250962
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:رعایت اخلاق حرفه ای در تعاملات با مشتریان و حتی بدهکاران ضروری است و باعث افزایش اعتماد مشتریان و ارائه تصویر مثبت از بانک می شود.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،برات کریمی در بازدید از شعبه حافظ این بانک و دیدار با کارکنان شعبه گفت: اخلاق حرفه‌ای باید به شکل رفتار سازمانی در بین همه کارکنان نهادینه شود و نمود یابد که در این صورت،نشاط و اقبال عمومی ،سودآوری برای سازمان و رونق و توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت. 
وی حرکت به سوی مدیریت ترازنامه، بهبود شاخص های مالی و نهایتاً کسب سود از طریق درآمدهای غیرمشاع را ضروری و سیاست راهبردی بانک دانست و در این زمینه انجام اقداماتی نظیر بودجه ریزی عملیاتی برای واحدها در تمامی سطوح سازمان و توجه ویژه به اصل هزینه- فایده به عنوان یک عامل مهم و تعیین کننده در هر موسسه اقتصادی را مهم توصیف کرد. 
تیموریان رییس شعبه حافظ نیز در این بازدید ،گزارشی از عملکرد این شعبه ارایه کرد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی ایران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *