RSS
امروز شنبه ، ۲۸ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حضور فعال صندوق ضمانت صادرات ایران در نشست مجمع عمومی اتحادیه برن

مشکلات پیش روی افزایش ضریب نفوذ بیمه

درخشش طلا ادامه خواهد یافت

هشدار ایران‌خودرو نسبت به فروش غیرقانونی خودرو

لامبورگینی ایرانی مو نمی‌زند!

دلیل اختلاف آمارهای مرکز آمار و بانک مرکزی از زبان پارسا

رشد ۵۶۴۶واحدی شاخص بورس

بانک سامان و وزارت علوم تفاهم نامه همکاری امضا کردند

قیمت سکه ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان

جزئیات تأمین ارز اربعین

پیام‌رسان لاین ارز دیجیتالی خود را عرضه کرد

تلاش ایران در استانداردسازی نظام بانکی توجه دنیا را جلب کرد

حمایت گسترده بانک شهر از بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور

تجلیل از واحدهای برتر بانک رفاه

ماموران دیپلماتیک و کارکنان سازمان ملل در ایران بیمه می‌شوند

صعود ۱۹ پله‌ای ایران در شاخص آزادی‌های اقتصادی

خود اشتغالی ۱۱ هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی

رشد سپ در هر سه ابزار اصلی پرداخت در شهریور ماه

۳ روز تا پایان مهلت ثبت شماره شبا

بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین

ایران و سوریه آماده تاسیس بانک مشترک

اعلام زمان قرعه‌کشی بانک پارسیان

اعلام نتایج جشنواره ورزشی بانک ملی

تاثیر تنش های ژئوپلیتیک بر افزایش قیمت طلا

حذف دفترچه های درمانی تا پایان سال

درخشش کوثر در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۴/۲۷کد خبر: 250954
ایستانیوز:مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه های برتر در ۴ بخش مختلف این جشنواره را کسب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از میان ۵۰ سازمان و ۲۰۰۰ اثر ارسالی با اعلام هیات داوران مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه کوثر توانست در بخش مستند سازی رتبه اول و بخش های مقاله، خبر و تولید محتوا رتبه سوم ملی را کسب کند.
 
این گزارش می افزاید: در آیین پایانی این جشنواره علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما ضمن گرامیداشت پروفسور نطقی بنیان گذار روابط عمومی ایران گفت: تولید محتوا و مدیریت دانش روابط عمومی ها وجه تمایز روابط عمومی ها است.
 
وی افزود: با ظهور رسانه های نوین، دیگر عصر تک روی رسانه ای و مخاطب منفعل به سر آمده و مخاطبان فعال در تولید و توزیع محتوا مشارکت دارند. همچنین رسانه های نوین در عصر ارتباطات به ابررسانه تبدیل شده اند، نقش و حضوری پررنگ دارند.
 
گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این جشنواره محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما، زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، هادی کمره ای رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، اساتید دانشگاه، مدیران و کارشناسان و علاقمندان حوزه روابط عمومی که در هتل ارم تهران برگزار شده بود حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *