RSS
امروز دوشنبه ، ۱۹ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کاهش قیمت ارز کاغذ را ارزان نکرد

بانکداری اسلامی در جهان چقدر شیوع دارد؟

کاهش ۱۹۱ واحدی شاخص کل بورس

اینترنت بانک؛ از گوشی‌های هوشمند تا کاربران هوشمندتر

با پرداخت هدفمند تسهیلات از تولید ایرانی حمایت کنیم

۳۷۵ پیشنهاد برای ارتقای بهره وری در بانک مسکن

افزایش ۳۰ درصدی ارزش دارایی‌های موسسات غیرمجاز

تعیین تکلیف سه هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک ملی

آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن

بازار سرمایه، نهاد تامین مالی بلند مدت

از طریق بورس‌کالا به مکانیسم بازار احترام بگذاریم

پرداخت ۴۰ درصد خسارت صنعت بیمه در زلزله کرمانشاه از سوی بیمه البرز

تحول «بیمه سامان» در زیرساخت عملیات بیمه گری

نقش کمرنگ اوراق بدهی در تأمین مالی بنگاه‌های کوچک

کاهش قیمت سکه و طلا

مجوز اعطای ۱۴.۸میلیارد دلار تسهیلات برای ۲۰ بانک

دلار ۱۱۳۰۰تومان شد

بانک رفاه مفتخر به دریافت جایزه تعالی منابع انسانی شد

عضویت داریوش محمدی در هیات مدیره بیمه میهن تایید شد

واگذاری بلوک ۶۸.۰۹ درصدی سهام یک پتروشیمی

شاخص بازار کار طی ۵سال چه تغییراتی کرد؟

مجلس مرجع تعیین تکلیف بازنشستگانی می‌شود که جایگزینی ندارند؟

تامین اعتبار ۱۰۰میلیارد تومانی برای حمایت از صادرات

آغازمحدودیت تراکنش بانکی برای هر کدملی

نرخ ارز در بازار واقعی نیست

درخشش کوثر در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۴/۲۷کد خبر: 250954
ایستانیوز:مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه های برتر در ۴ بخش مختلف این جشنواره را کسب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از میان ۵۰ سازمان و ۲۰۰۰ اثر ارسالی با اعلام هیات داوران مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه کوثر توانست در بخش مستند سازی رتبه اول و بخش های مقاله، خبر و تولید محتوا رتبه سوم ملی را کسب کند.
 
این گزارش می افزاید: در آیین پایانی این جشنواره علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما ضمن گرامیداشت پروفسور نطقی بنیان گذار روابط عمومی ایران گفت: تولید محتوا و مدیریت دانش روابط عمومی ها وجه تمایز روابط عمومی ها است.
 
وی افزود: با ظهور رسانه های نوین، دیگر عصر تک روی رسانه ای و مخاطب منفعل به سر آمده و مخاطبان فعال در تولید و توزیع محتوا مشارکت دارند. همچنین رسانه های نوین در عصر ارتباطات به ابررسانه تبدیل شده اند، نقش و حضوری پررنگ دارند.
 
گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این جشنواره محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما، زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، هادی کمره ای رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، اساتید دانشگاه، مدیران و کارشناسان و علاقمندان حوزه روابط عمومی که در هتل ارم تهران برگزار شده بود حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *