RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اگر بانک مرکزی دخالت نکند، حباب سکه می‌ترکد

از "الف" تا "ی" ارزهای دیجیتالی

شگرد جدید صرافان در فروش ارز

زمان واریز یارانه مردادماه مشخص شد

امکان ثبت اینترنتی درخواست برای دریافت پایانه فروشگاهی بانک ملت

حمایت بانک کشاورزی از سنت حسنه ازدواج

انتشار شماره جدید ماهنامه بیمه دانا

پاسخگویی صددرصدی بیمه آسیا

افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر

نقش حساس تأمین اجتماعی در شرایط دشوار اقتصادی

مکاتبه مالیاتی بانک‌ها با جهانگیری

رشد ۲۴۰۰واحدی شاخص بورس

دستورالعمل توازن صادراتی تصویب شد

متوسط مالیات هر پزشک ۵.۷ میلیون

نرخ دلار به زیر ۸ هزار تومان رسید

انتخاب رئیس و نایب رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران

شرکت مخابرات سرویس های ویژه به صنعت بیمه ارایه می دهد

بیمه گذاران الحاقیه بیمه بدنه خودرو تهیه کنند

سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار بیمه‌ای به ۴ میلیارد دلار رسید

دستورالعمل تامین و انتقال ارز هزینه‌های حمل‌ونقل کالا ابلاغ شد

راهکارهای ۱۰ گانه ساماندهی بازار مسکن

ابلاغ صورت‌های مالی نمونه به شرکت‌های کارگزاری

انتصاب مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین

نظام پیشنهادها، محور مجله شماره ۲۵۳ بانک ملی ایران

شارژ آزمایشی مگامدول چادرملو با موفقیت انجام شد

درخشش کوثر در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۴/۲۷کد خبر: 250954
ایستانیوز:مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه های برتر در ۴ بخش مختلف این جشنواره را کسب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از میان ۵۰ سازمان و ۲۰۰۰ اثر ارسالی با اعلام هیات داوران مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه کوثر توانست در بخش مستند سازی رتبه اول و بخش های مقاله، خبر و تولید محتوا رتبه سوم ملی را کسب کند.
 
این گزارش می افزاید: در آیین پایانی این جشنواره علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما ضمن گرامیداشت پروفسور نطقی بنیان گذار روابط عمومی ایران گفت: تولید محتوا و مدیریت دانش روابط عمومی ها وجه تمایز روابط عمومی ها است.
 
وی افزود: با ظهور رسانه های نوین، دیگر عصر تک روی رسانه ای و مخاطب منفعل به سر آمده و مخاطبان فعال در تولید و توزیع محتوا مشارکت دارند. همچنین رسانه های نوین در عصر ارتباطات به ابررسانه تبدیل شده اند، نقش و حضوری پررنگ دارند.
 
گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این جشنواره محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما، زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، هادی کمره ای رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، اساتید دانشگاه، مدیران و کارشناسان و علاقمندان حوزه روابط عمومی که در هتل ارم تهران برگزار شده بود حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *