RSS
امروز سه شنبه ، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

پرداخت ۴۸ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری توسط بانک ملی

واکنش بانک مرکزی به ادعای رییس اتاق مشترک ایران و چین

مجوز مجلس به دولت برای دریافت فاینانس ۳۰ میلیارد دلاری

۵۳۸۰.۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های اقتصادی پرداخت شد

نتایج نشست ایجاد بانک توسعه اعلام شد

حباب سکه به ۴۰۰هزار تومان رسید

شناسایی ۱۷۶ شرکت دولتی سودده

۲برابر بودجه ‌کشور یارانه می‌دهیم

عملکرد قابل قبول بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی

سود هر سهم "وسپه" افزایشی بود

رشد حجم معاملات با معاملات الگوریتمی در بازارسرمایه

مذاکره با شستا برای واگذاری برخی شرکت ها به تعاونی ها

آیین نامه تأسیس بورس در مناطق آزاد تجاری – صنعتی تصویب شد

صندوق سرمایه گذاری پروژه، ابزار شفاف تامین مالی

اوراق منفعت، ابزاری برای توسعه اقتصادی

جذابیت ابزارهای مالی بازار سرمایه برای تامین مالی

تقویت بازارهای رسمی لازمه مقابله با جنگ اقتصادی

ارز مسافرتی امروز با چه قیمتی مبادله شد؟

نرخ دلار در صرافی ملی ۱۲۶۰۰تومان

تقویت بازارهای رسمی لازمه مقابله با جنگ اقتصادی

قاسمی: اجرایی کردن هرچه سریعتر ساز و کار مالی

زمان واریز عیدی مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی معلوم شد

بانک مرکزی جلوی تعطیلی کارخانه‌ها توسط بانک‌ها را بگیرد

شرکت ملی نفت و متقاضی خرید نفت از بورس به توافق نرسیدند

برخی در مسیر خصوصی‌سازی مانع‌تراشی می‌کنند

درخشش کوثر در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۴/۲۷کد خبر: 250954
ایستانیوز:مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه های برتر در ۴ بخش مختلف این جشنواره را کسب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از میان ۵۰ سازمان و ۲۰۰۰ اثر ارسالی با اعلام هیات داوران مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه کوثر توانست در بخش مستند سازی رتبه اول و بخش های مقاله، خبر و تولید محتوا رتبه سوم ملی را کسب کند.
 
این گزارش می افزاید: در آیین پایانی این جشنواره علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما ضمن گرامیداشت پروفسور نطقی بنیان گذار روابط عمومی ایران گفت: تولید محتوا و مدیریت دانش روابط عمومی ها وجه تمایز روابط عمومی ها است.
 
وی افزود: با ظهور رسانه های نوین، دیگر عصر تک روی رسانه ای و مخاطب منفعل به سر آمده و مخاطبان فعال در تولید و توزیع محتوا مشارکت دارند. همچنین رسانه های نوین در عصر ارتباطات به ابررسانه تبدیل شده اند، نقش و حضوری پررنگ دارند.
 
گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این جشنواره محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما، زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، هادی کمره ای رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، اساتید دانشگاه، مدیران و کارشناسان و علاقمندان حوزه روابط عمومی که در هتل ارم تهران برگزار شده بود حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *