RSS
امروز شنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

مردم در بانک‌ها چقدر پول دارند؟

پیشنهاد افزایش ۳۰درصدی دستمزد۹۸

صنایع بورسی ۴۰ تا شدند

نقش بورس کالا در توسعه صنعت فولاد

دلایل تغییر ساز و کار معاملات در بازار پایه شفاف سازی شد

مدیرعامل سابق بانک سرمایه بازداشت شد

معرفی خدمات جدید "همراه شهر" بانک شهر

با همراه بانک سینا حسابدار شخصی خود باشید

انتشار اوراق سلف موازی نفت کوره

بیمه تامین رویه‌های گمرکی رونمایی شد

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی ازدواج

استرالیا از اسکناس جدید ۲۰ دلاری رونمایی کرد

خرید ​کالاهای ایرانی با کارت اعتباری «همیاران سپهر» بانک صادرات

هم اندیشی مدیران ارشد بانک ملت در حوزه"بلاک چین" و"رمز ارز"

مصوبه مابه‌التفاوت ارزی اصلاح شد

فراز و فرود لوایح پالرمو و CFT؛ فرصت چهار ماهه دیگر پیش روی ایران

ضرر ۷ میلیارد دلاری برای خودروسازان آلمانی

ضرورت اصلاح پارامترهای بازنشستگی در ایران

بانک مرکزی لجبازی می‌کند!

واگذاری‌ بنگاه‌های بانکی شب عید به بانک ملی رسید

ریسک های سال ۹۷ بازار سرمایه

توضیح بانک مرکزی درباره راه‌اندازی اینستکس

مجوز افزایش سرمایه ۶ شرکت بورسی و فرابورسی صادر شد

ضرورت نقش آموزش در بهسازی شبکه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری

توانگری مالی بیمه تجارت نو یک اعلام شد

به پرداخت ملت تندیس برند ملی، اقتدار ملی را کسب کرد

۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۴/۲۰کد خبر: 250527
ایستانیوز: شرکت به پرداخت ملت در محور مصوب تولید محصولات های تک با فناوری پیشرفته با تامین نیازهای صنایع و بازار داخلی موفق به کسب تندیس کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با مشارکت دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» در تیر ماه و حضور برخی نمایندگان دولت، مجلس و جمعی از فعالان بخش خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد و طی مراسمی تندیس این کنگره برای فعالیت اثر گذار به پرداخت ملت با تولید محصول برنامه موبایلی سکه به عنوان یک ابزار پرداخت الکترونیکی در محور تولید محصولات های تک با فناوری پیشرفته با تامین نیازهای صنایع و بازار داخلی به این شرکت اهدا گردید.
در این کنگره علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف گیری مجلس و دولت حفظ تولید برای عبور از مشکلات است گفت: در این حوزه نشان های تجاری و اهمیت دادن به کیفیت کالاها، تبلیغ آنها و معرفی درست کالاهای ایرانی اهمیت ویژه ای دارد، مجلس نیز باید در این زمینه مصوباتی داشته باشد تا شاهد شکل گیری نشان های تجاری مبتنی بر ملی و بین المللی باشیم.
همچنین علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در کنگره سراسری برند ملی اقتدار ملی، بازار 80 میلیونی مصرف ایرانی زمینه‌ای مناسب برای ایجاد برند ومصرف کالای ایرانی برشمرد و ادامه داد: ما بعد از این می‌توانیم به سمت بازار 300 تا 400 میلیونی منطقه برویم و تبادلات کالای ایرانی را در منطقه و بعد از آن در بازارهای جهانی گسترش دهیم.
بر اساس این گزارش کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» با رویکرد شناسایی مزیت ها و توانمندی های بنگاه های اقتصادی ایرانی در 15 مشخصه و همچنین معرفی فرصت های همکاری مشترک با بنگاه های بین المللی با مشارکت دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و در اختتامیه مراسم از فعالان اقتصادی منتخب که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی کنگره را احراز کردند در قالب اعطای تندیس، تقدیر بعمل امد .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *