RSS
امروز سه شنبه ، ۳ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تکذیب برخی نقل و قول‌های منتسب به رییس کل بانک مرکزی

نقش بی بدیل بانک ملی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

استقبال از نسخه ویندوزی پات

قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شستا اجرا می‌شود

مدارس شهدای بانک دی در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح شد

۲۵ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار

تور بخشودگی جرایم تسهیلاتی در بانک مسکن پهن‌تر شد

تمدید پرداخت وام بدون سپرده به خریداران مسکن

تاسیس صندوق حمایت از شرکت‌های بیمه

بررسی سیستم نظارت بانکی با تاکید بر قوانین بانکداری

بانک مرکزی اطلاعات ۴۰۰ صرافی‌ را لو نداده است

مصوبات شورای بیمه تضمین اجرایی ندارد

آخرین وضعیت سهام بانک پارسیان

۱۳۶هزار زن خانه دار تحت پوشش تامین اجتماعی

سکه ۴میلیون ۷۰۰هزار تومان

کاهش مجدد روپیه در برابر دلار

پیش‌بینی شرایط بازار طلا از زبان رییس اتحادیه

عرضه ریالی نفت در بورس

افزایش ۳۵۵۲واحدی شاخص بورس

تورم بالای ۱۰ درصدی ۵ گروه کالایی در یک ماه + جدول

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

به پرداخت ملت تندیس برند ملی، اقتدار ملی را کسب کرد

۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۴/۲۰کد خبر: 250527
ایستانیوز: شرکت به پرداخت ملت در محور مصوب تولید محصولات های تک با فناوری پیشرفته با تامین نیازهای صنایع و بازار داخلی موفق به کسب تندیس کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با مشارکت دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» در تیر ماه و حضور برخی نمایندگان دولت، مجلس و جمعی از فعالان بخش خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد و طی مراسمی تندیس این کنگره برای فعالیت اثر گذار به پرداخت ملت با تولید محصول برنامه موبایلی سکه به عنوان یک ابزار پرداخت الکترونیکی در محور تولید محصولات های تک با فناوری پیشرفته با تامین نیازهای صنایع و بازار داخلی به این شرکت اهدا گردید.
در این کنگره علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف گیری مجلس و دولت حفظ تولید برای عبور از مشکلات است گفت: در این حوزه نشان های تجاری و اهمیت دادن به کیفیت کالاها، تبلیغ آنها و معرفی درست کالاهای ایرانی اهمیت ویژه ای دارد، مجلس نیز باید در این زمینه مصوباتی داشته باشد تا شاهد شکل گیری نشان های تجاری مبتنی بر ملی و بین المللی باشیم.
همچنین علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در کنگره سراسری برند ملی اقتدار ملی، بازار 80 میلیونی مصرف ایرانی زمینه‌ای مناسب برای ایجاد برند ومصرف کالای ایرانی برشمرد و ادامه داد: ما بعد از این می‌توانیم به سمت بازار 300 تا 400 میلیونی منطقه برویم و تبادلات کالای ایرانی را در منطقه و بعد از آن در بازارهای جهانی گسترش دهیم.
بر اساس این گزارش کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» با رویکرد شناسایی مزیت ها و توانمندی های بنگاه های اقتصادی ایرانی در 15 مشخصه و همچنین معرفی فرصت های همکاری مشترک با بنگاه های بین المللی با مشارکت دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و در اختتامیه مراسم از فعالان اقتصادی منتخب که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی کنگره را احراز کردند در قالب اعطای تندیس، تقدیر بعمل امد .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *