RSS
امروز جمعه ، ۲۵ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

۲ چالش بزرگ قیمت طلا

دلار وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد

پرداخت بیش از ۳۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن

ناخشنودی عده‌ای از عرضه موفق نفت در بورس

ارزش هر ورقه سهام عدالت به ۲.۲ میلیون تومان رسید

دلیل کاهش نرخ ارز مسایل اقتصادی نیست

کاهش ۶۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک هفته

رشد ۶.۸ درصدی تسهیلات اعطایی بانک ها

طرح رفع همپوشانی بیمه‌ها اجرایی می‌شود

آیا ریزش قیمت در بازار مسکن در راه است؟

زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه اعلام شد

گرانترین الماس صورتی جهان فروخته شد

صادرات ۲۷ میلیاردی کالاهای غیر نفتی

بهار ۹۸ ، افتتاح مدرسه اهدایی کارکنان بانک تجارت در سر پل ذهاب

اولین جلسه شورای فقهی بانک مرکزی برگزار شد

صنعت پرداخت در حال یک جهش بزرگ

شانس تصویب CFT در مجمع

کارگاه طراحی اسکناس در موزه بانک ملی

کاهش نرخ ۱۲ ارز بانکی + جدول

دلایل رقابت ناسالم شرکت های PSP

چرا سیاست‌های اقتصادی بدون سرمایه اجتماعی شکست می‌خورند؟

تأسیس نخستین شرکت سبدگردانی سهام در صنعت بیمه توسط بیمه ایران

پذیرش تامین سرمایه نوین در بورس

گام های موثر بانک مسکن در حوزه بانکداری الکترونیک

تحریم ها ، خللی بر روند عملیات بانکی ایجاد نمی کند

تعرفه های ترامپ، بازار جهانی خودرو را دگرگون کرد

چین مالک آینده صنعت خودرو است

۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۴/۲۰کد خبر: 250511
ایستانیوز:فولکس واگن ۱۵ میلیارد یورو (۱۷.۶ میلیارد دلار) برای تحقیق در چین درباره موضوعاتی مانند حمل و نقل الکتریکی، اتصالات و رانندگی خودران هزینه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، خودروسازان آلمانی می دانند که آینده صنعت شان، الکتریکی، در چین و مستقل است. سی ان ان مانی گزارشی در این باره منتشر کرده است.
 
طبق این گزارش، خودروسازان برتر آلمان از جمله بی ام و، فولکس واگن این هفته معاملاتی برای توسعه خودروهای الکتریکی و اتومبیل های خودران در چین انجام دادند.
 
معاملات اخیر که در پی سفر لی ککیانگ، نخست وزیر چین به برلین رخ داد، نشان دهنده این است که چین کلید آینده صنعت خودرو است.
 
سازمان بین المللی تولیدکنندگان خودرو می گوید کارخانه های چین سال گذشته حدود 25 میلیون اتومبیل سواری تولید کرده اند. چین در حال حاضر بهترین بازار برای بسیاری از برندهای جهانی خودرو است و خودروهای خودران بیشتری را نسبت به هر کشور دیگری خریداری می کند. بی ام او و فولکس واگن اعلام کرده اند در مجموع شش قرارداد جدید تنها در این هفته امضا کرده اند.
 
فولکس واگن 15 میلیارد یورو (17.6 میلیارد دلار) برای تحقیق در چین درباره موضوعاتی مانند حمل و نقل الکتریکی، اتصالات و رانندگی خودران هزینه خواهد کرد. مدیرعامل فولکس واگن، هربرت دیس گفته است این کمپانی می خواهد به طور سیستماتیک مشارکت خود را در این کشور گسترش دهد.
 
بی ام و، در عین حال، برنامه تولید مینی خودروهای الکتریکی در چین را از طریق سرمایه گذاری مشترک با شرکت Great Wall Motor نهایی کرده است. همچنین یک قرارداد دیگر با شرکت Apollo هم بسته می شود.
 
مرسدس بنز، شرکت مادر دایملر، قراردادش با دانشگاه Tsinghua برای ادامه توسعه اتومبیل های خودکار را تمدید کرده است.
 
دیتر زتچ، مدیرعامل دایملر در هنگ کنگ گفت: چین بزرگترین بازار برای ماست آن هم زمانی که ما می خواهیم به سمت محصولات الکتریکی حرکت کنیم. اما باید مطمئن شویم که این محصولات در چین کار می کند.
 
شرکت قطعات خودرویی Continental هم همکاری جدید با شرکت «دیدی» رقیب اوبر در چین امضا کرده است تا خودروهای خودران و الکتریکی را توسعه دهد.
 
چین با آرامش قوانین مربوط به سرمایه گذاری مشترک را پیش می برد. این کشور به شرکت های خارجی اجازه می دهد با استقلال بیشتری در کشورش کار کنند. همین اقدامات چین باعث شده که توجه افرادی مانند الون ماسک، مدیرعامل تسلا به این کشور جلب شود.
 
تسلا سال گذشته گفته بود که درباره ایجاد یک کارخانه در چین گفتگو کرده است. این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که با ساخت یک کارخانه موافقت کرده است. البته این شرکت می گوید دو سال زمان برای شروع تولید در این مرکز نیاز است.
 
چین در حال تبدیل شدن به رهبر جهانی خودروهای الکتریکی است. دولت این کشور برای کاهش سطح آلودگی و افزایش بخش تکنولوژی تلاش می کند. دولت چین اعلام کرده بخش قابل توجهی از تولید خود را برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی برنامه ریزی کرده است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:خودرو، چین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *